Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhea ihminen tuo Teemu Selänne :(

Vierailija
19.09.2014 |

"Kaksoisveli Paavo sanoo asian suoraan:

- Jos asiat eivät mene hänen haluamallaan tavalla, ongelmatapaukset suljetaan pois lähipiiristä. Ja tämä koskee kaverien vaimoja tai tyttöystäviä. Jos ne eivät miellytä, koko paketti siirretään syrjään, Paavo sanoo."

" Eihän Teemun ole tarvinnut koskaan mistään huolehtia. Sirpa on tehnyt kaiken. Jos Teemu haluaa lähteä golfaamaan, se lähtee golfaamaan. Jos se grillaa kerran viikossa, ei voi vielä sanoa, että on osallistunut perheen arkirutiineihin, Paavo Selänne sanoo."

Kommentit (648)

Vierailija
441/648 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tän ketjun vois jo poistaa!! Törkeetä että jotain yksittäistä ihmistä täällä haukutaan! En haluaisi tällaista Vauva av palstaa!

Vierailija
442/648 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa, että olisi savua ilman tulta. Teukasta on ollut juttuja 2000 -luvun alusta asti. Kaikki jutut keksittyjä?

Miksei vastaavia oli Jari Litmasesta?

Kunnioitettava muuten tuo Litin linja, ei mitään turhaa naistenlehti/hömppäjulkisuutta, eipä ole Ly-rouvakaan avautunut missään.

Alkaa todella kyllästyttää Selänteen omahyväinen naama joka lehdessä, ja telkkarissahan se näyttää kanssa olevan päivittäin kommentoimassa .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/648 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa tämä ketju olla joku teemun organisoima "pelko perseessä ketju", kun tulee se Teemun ohjelma telkusta niin pelko kova että floppaa täysin :)

On joillain murheet :)

Ahaa tämä meneekin siis niin että tämä ketju on "alustan" erityisessä suojeluksessa tuon TV 4 teemuohjelman takia j atämän ketjun tarkoituksena mainostaa tuota tulevaa ohjelmaa.

Teemu"haukkumis":)ketju=Vauva= H.S= TV 4 = Teemun ohjelma.

:)

Vierailija
444/648 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tätä maailmaa, että kiekkoa lämimällä tienaat miljoonia ja olet kansan suuri sankari. Sitten kun teet jotain älyllisesti vaativaa ja menestyt esim luonnontieteiden saralla, olet ihan nobody. Mikä siinä urheilussa on niin hienoa?

Nehän ovat harvat jotka tahkoavat miljoonia, esim. pikkuleijonat saavat ehkä kultasormukset ja kunniaa "palkaksi" voitostaan ja joku fillarin,kaikista heitä ei koskaan tule miljonäärejä.Tärkeintä kuitenkin on, että ne, joilla ei ole kykyjä pitkäjänteiseen tieteelliseen työskentelyyn, tekevät muuta kuin turhautuvat ja syrjäytyvät sossun luukulle.

Teemu on hyvä esimerkki siitä, kuinka pienestä on ollut kiinni se, ettei hänkin olisi päätynyt Panun seuraan.Nyt hän sen sijaan elättää veljensä.Olen iloinen, että juuri Teemu on ansainnut miljoonia ja toivon mukaan on lahjoittanut lääketieteelle runsaalla kädellä samoin kuin mm. Saku Koivu on tehnyt.Teemunkin on urastaan velkaa tieteelle.Hänhän on ansainnut aivan liikaa siihen nähden, että on saanut vain harrastaa koko aikuisikänsä.

Olen samaa mieltä siitä, että arvot ovat tässä maailmassa kyllä päälaellaan, kun mm. ulkonäöllä,musikaalisuudella, maalaustaidolla ja näyttelemällä voi ansaita miljoonia, samaan aikaan kun esim. todella tärkeää raskasta kolmivuorotyötä tekevät lähihoitajat elävät toimeentulon rajoilla.Eikö niille, jotka saavat tehdä sitä mitä rakastavat, pitäisi riittää se että saavat toteuttaa intohimoan ja ne, joiden on pakko leipoa pakkopullaa, saisivat siitä edes hyvän rahallisen korvauksen, ihan samoin kuin ne jotka auttavat ihmiskuntaa tutkimustyöllään.Sen sijaan mm. WC:n siivouksesta väitöskirjan tehneen tutkimustyötä en ihan jaksa ymmärtää.Se on mielestäni vain ajan ja energia tuhlausta.Sinä aikana olis siivonnut monta WC:tä, mutta kenties tutkija on niin tehnytkin...

Mielestäni tieteellisen tutkimuksen pitää todella hyödyntää ihmiskuntaa.

Kuinka tahansa, täytyy vaan toivoa että ne, jotka ansaitsevat tuhuudella ymmärtävät itse sen ja luopuvat suurimmasta osasta omaisuudestaan.Kaikki mitä ihminen oikesti tarvitsee on riittävä hyvä ruoka, katto pään päällä ja hyvät ihmissuhteet.Ylimääräisen voisi lahjoittaa esim. kotinsa menettäneille turvapaikanhakijoille ja sairaille lapsille.Onneksi pääministeri sentään tajuaa antaa tyhjillään olevan kotinsa tarvitseville, kuten moni tavis on avannut kotinsa oven heille.Teemukin voisi tehdä niin täällä Suomessa tyhjillään olevan kotinsa suhteen.Eiköhän pieni kaksio riitä silloin tällöin kotimaassa lomailuun, tai sitten vaikka hotellihuone.

Vierailija
445/648 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa, että olisi savua ilman tulta. Teukasta on ollut juttuja 2000 -luvun alusta asti. Kaikki jutut keksittyjä?

Miksei vastaavia oli Jari Litmasesta?

Litti on muutenkin kovempi joukkueurheilija. Tunnetaan ympäri maailmaa

Vierailija
446/648 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

fizzinator kirjoitti:

En näe, että Paavo olisi hirveen rumasti sanonut, vaikka suoraan on puhunutkin. Tuo palstalla tituleerattu Paavo-opettaja kiva symppis ja fiksu kaveri, joka sitten julkisuudessa puhuu veljestään, mitä puhuukin ja mitä sitten ikinä onkaan mielessä, miksi edes puhuu.. Hänellä on omat tarkoituksensa asian suhteen ja toisilla toiset. Arvailuja kaikki.

Paavo on fiksuudessaan valinnut sanoja, joita voi tulkita paljonkin. Yleensä mieluummin pieleen.

Aloitukset Paavo kertoo, että Teemu on sitä ja tätä. Mä en näe ollenkaan huonoina piirteinä ihmisessä.  Kertoo menestyjästä, josta tavis ei tiedä mitään.

Ei voi menestyä, jos ei ota ja hallitse. Mussuttamalla ei pärjää.

Paavo taitaa olla ainut Teemun lähipiiristä, joka uskaltaa puhua suoraan

Vierailija
447/648 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu on kylä NIIN söpö. Jatkoon todellakin!!

Vierailija
448/648 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ei. Aivan liian ryppynen.

Vierailija
449/648 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ei. Aivan liian ryppynen.

Ihan sama, tärkeintä on että lahjoittaa mahdollisimman paljon täysin ansiotta saaneista ansioistaan niitä ihan oikeasti tarvitseville.Maailman kadut on täynnä kodittomia ja nälkäisiä, joilla ei ole mahdollisuutta nauttia tekemisistään, saati ruoastaan tai kodin lämmöstä.Kukaan, ei kukaan tarvitse montaa autoa.Yhden Skodan luulis riittävän siirtymiseen paikasta A paikkaan B.

Vierailija
450/648 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkka Paananen  ja kumppanit ovat lahjoittaneet miljoonia hyvinvointivaltion tukemiseen.Sikarikas Teemu voisi maksaa useimpien päihdeongelmaisten hoitokustannuksia Suomessa.Ylimääräiset rahat jakoon.Pröystäily ei ole coolia!

Vierailija
451/648 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilkka Paananen  ja kumppanit ovat lahjoittaneet miljoonia hyvinvointivaltion tukemiseen.Sikarikas Teemu voisi maksaa useimpien päihdeongelmaisten hoitokustannuksia Suomessa.Ylimääräiset rahat jakoon.Pröystäily ei ole coolia!

Miksi Teemu on vastuussa jostain juopoista tai nisteistä?

Mikset sä laita ylimääräisiä rahojas jakoon?

Vierailija
452/648 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisipa Teemustakin kunnon hippi:)) Oikeistolaisuus on niin out! "Kohta punalippu heiluu."

Hyvä Sami Kuusela <3

Mutta olen silti sitä mieltä että, oikeasti  "kauhea ihminen" on esim.Bill Cosby, joka on kohdellut naisia sairaan rumasti :((

Vierailija
453/648 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Teemu on vastuussa jostain juopoista tai nisteistä?

Mikset sä laita ylimääräisiä rahojas jakoon?

Jokainen on vastuussa lähimmäisestään, etenkin sikarikas Teemu.Laitan kyllä  kaiken ylimääräisen jakoon.

Vierailija
454/648 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea tämä some. Juoruakat ja somesantrat juoruavat pahansuopaisuutta ja kielinystyrät laulavat, kuin entisaikaan. Ennen oli hiljaisempaa, kun juoruakat veivät sanomaansa ja lisäsivät puolet valetta talosta taloon, nyt se hoituu napin painalluksella.

Eipä sivistys ja hyvät käytöstavat ole paljon kehittyneet, vaikka on ilmainen koulutus, vaan pahansuopaisuutta on kaikkialla, kun ennen sitä pidettiin junttimaisena ja juoruajia halveksittiin, mutta nykyisin se näyttää joillekin olevan elämän tapa. Hyi helv...mitä tekstiä jotkut suoltavat ihmisistä, vaikka ei edes tunneta. Onhan tuokin ajanvietettä

Vierailija
455/648 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tätä maailmaa, että kiekkoa lämimällä tienaat miljoonia ja olet kansan suuri sankari. Sitten kun teet jotain älyllisesti vaativaa ja menestyt esim luonnontieteiden saralla, olet ihan nobody. Mikä siinä urheilussa on niin hienoa?

Nehän ovat harvat jotka tahkoavat miljoonia, esim. pikkuleijonat saavat ehkä kultasormukset ja kunniaa "palkaksi" voitostaan ja joku fillarin,kaikista heitä ei koskaan tule miljonäärejä.Tärkeintä kuitenkin on, että ne, joilla ei ole kykyjä pitkäjänteiseen tieteelliseen työskentelyyn, tekevät muuta kuin turhautuvat ja syrjäytyvät sossun luukulle.

Teemu on hyvä esimerkki siitä, kuinka pienestä on ollut kiinni se, ettei hänkin olisi päätynyt Panun seuraan.Nyt hän sen sijaan elättää veljensä.Olen iloinen, että juuri Teemu on ansainnut miljoonia ja toivon mukaan on lahjoittanut lääketieteelle runsaalla kädellä samoin kuin mm. Saku Koivu on tehnyt.Teemunkin on urastaan velkaa tieteelle.Hänhän on ansainnut aivan liikaa siihen nähden, että on saanut vain harrastaa koko aikuisikänsä.

Olen samaa mieltä siitä, että arvot ovat tässä maailmassa kyllä päälaellaan, kun mm. ulkonäöllä,musikaalisuudella, maalaustaidolla ja näyttelemällä voi ansaita miljoonia, samaan aikaan kun esim. todella tärkeää raskasta kolmivuorotyötä tekevät lähihoitajat elävät toimeentulon rajoilla.Eikö niille, jotka saavat tehdä sitä mitä rakastavat, pitäisi riittää se että saavat toteuttaa intohimoan ja ne, joiden on pakko leipoa pakkopullaa, saisivat siitä edes hyvän rahallisen korvauksen, ihan samoin kuin ne jotka auttavat ihmiskuntaa tutkimustyöllään.Sen sijaan mm. WC:n siivouksesta väitöskirjan tehneen tutkimustyötä en ihan jaksa ymmärtää.Se on mielestäni vain ajan ja energia tuhlausta.Sinä aikana olis siivonnut monta WC:tä, mutta kenties tutkija on niin tehnytkin...

Kuinka tahansa, täytyy vaan toivoa että ne, jotka ansaitsevat tuhuudella ymmärtävät itse sen ja luopuvat suurimmasta osasta omaisuudestaan.Kaikki mitä ihminen oikesti tarvitsee on riittävä hyvä ruoka, katto pään päällä ja hyvät ihmissuhteet.Ylimääräisen voisi lahjoittaa esim. kotinsa menettäneille turvapaikanhakijoille ja sairaille lapsille.Onneksi pääministeri sentään tajuaa antaa tyhjillään olevan kotinsa tarvitseville, kuten moni tavis on avannut kotinsa oven heille.Teemukin voisi tehdä niin täällä Suomessa tyhjillään olevan kotinsa suhteen.Eiköhän pieni kaksio riitä silloin tällöin kotimaassa lomailuun, tai sitten vaikka hotellihuone.

En ole Teemu-fani, mutta olen siitä hänen kanssaan samaa mieltä, että miksei omalla työllä hankitusta omaisuudesta saisi nauttia? Teemun elokuvassa mm. Teemu sanoi, että on sanonut monille nuoremmille suomalaisille NHL-pelaajille, että nauttikaa, olette itse ne rahat tienanneet. Moni heistä kun oli nolostellut hienoa autoaan ym. varsinkin Suomessa ollessaan jne.

Se ei ole Teemun vika, että NHL-pelaajillle maksetaan paljon. En myöskään ymmärrä miksi heidän pitäisi lomailla Suomessa jossain kaksiossa? Kuitenkin 6-henkinen perhe ja Teemulla ja Sirpalla on sisaruksia perheineen, joita tapaavat Suomessa, pitäisikö heidän kaikkien ahtautua sinne kaksioon?

Vierailija
456/648 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miettinyt sitä Seppoa, joka siis on ilmeisesti Teemun ja Paavon isä, että onko hän vapaaehtoisesti ollut pois poikien elämästä vai onko hänet tarkoituksella sysätty syrjään? Selänne on avannut oikeastaan koko elämänsä julkisuuteen lukuunottamatta tätä isäasiaa, joten tämäkin olisi mielenkiintoista tietää.

Vierailija
457/648 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kuulemma mikään erikoinen mela. Kylillä puhutaan.

Vierailija
458/648 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--Naurattaa teidän vajakkien kateellisuus...

Aaaaaa! Kateuskorttiii!! <3

Toki, mitenpä muutenkaan.

Olis kyllä tosi kummallista, jos olis joku muu syy.

Et voi olla tosissas! Jos aletaan jonkun hitaalla käyvän rikkaan häntäheikin tulemisia, menemisiä ja olemisia puimaan, niin kaikkien on pakko vaan olla hälle kateellisia? Pettämätön logiikka, onneksi olkoon.

Vierailija
459/648 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selänne on itse ansainnut rahansa. Hän suostui esim. pelaamaan viimeiset vuodet Anaheimissa pienemmällä palkalla, kun seuralla ei ollut varaa maksaa sitä palkkaa, joka Teemun tasoiselle tähdelle olisi kuulunut. Mutta Teemu halusi pelata lähellä kotiaan ja perhettään. Koska Selänne on itse ansainnut rahansa, hänellä on täysi oikeus omistaa "kakkosasunto" kotimaassaan. Asunto, jossa hän viettää kesällä kolmisen kuukautta ja nyt pelaamisen lopetettuaan muutenkin vuodessa enemmän aikaa kuin ennen. Selännehän oli täällä pari viikkoa marraskuun alussa ja nyt taas pari viikkoa näiden nuoren MM-kisojen takia, joiden suojelija hän oli. Hänen ei tarvitse antaa kotiaan pakolaisten käyttöön eikä mihinkään muuhunkaan.

Selänne on antanut ihan riittävästi rahaa hyväntekeväisyyteen ja toiminut monien kampanjoiden keulakuvana. Moni meistä voisi ottaa hänestä oppia ja antaa sen verran hyväntekeväisyyteen, kun itsellä on varaa. 

Vierailija
460/648 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selänne on itse ansainnut rahansa. Hän suostui esim. pelaamaan viimeiset vuodet Anaheimissa pienemmällä palkalla, kun seuralla ei ollut varaa maksaa sitä palkkaa, joka Teemun tasoiselle tähdelle olisi kuulunut. Mutta Teemu halusi pelata lähellä kotiaan ja perhettään. Koska Selänne on itse ansainnut rahansa, hänellä on täysi oikeus omistaa "kakkosasunto" kotimaassaan. Asunto, jossa hän viettää kesällä kolmisen kuukautta ja nyt pelaamisen lopetettuaan muutenkin vuodessa enemmän aikaa kuin ennen. Selännehän oli täällä pari viikkoa marraskuun alussa ja nyt taas pari viikkoa näiden nuoren MM-kisojen takia, joiden suojelija hän oli. Hänen ei tarvitse antaa kotiaan pakolaisten käyttöön eikä mihinkään muuhunkaan.

Selänne on antanut ihan riittävästi rahaa hyväntekeväisyyteen ja toiminut monien kampanjoiden keulakuvana. Moni meistä voisi ottaa hänestä oppia ja antaa sen verran hyväntekeväisyyteen, kun itsellä on varaa. 

Monet antaakin. Tekemättä siitä mitään numeroa. Monet tosi rikkaatkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi