Kauhea ihminen tuo Teemu Selänne :(
"Kaksoisveli Paavo sanoo asian suoraan:
- Jos asiat eivät mene hänen haluamallaan tavalla, ongelmatapaukset suljetaan pois lähipiiristä. Ja tämä koskee kaverien vaimoja tai tyttöystäviä. Jos ne eivät miellytä, koko paketti siirretään syrjään, Paavo sanoo."
" Eihän Teemun ole tarvinnut koskaan mistään huolehtia. Sirpa on tehnyt kaiken. Jos Teemu haluaa lähteä golfaamaan, se lähtee golfaamaan. Jos se grillaa kerran viikossa, ei voi vielä sanoa, että on osallistunut perheen arkirutiineihin, Paavo Selänne sanoo."
Kommentit (648)
Vierailija kirjoitti:
Vanahan äijän näköönen
Ihmisillä on taipumus vanheta, vuosien varrella.
Minäminäminä-ihmiset nyt vain pärjää elämässä, jos on vähänkin lahjoja jollakin alalla. Ei tarvitse olla paljonkaan. Jos on yhtä lahjakas itserakas tyyppi ja epäitsekäs tyyppi, niin arvatkaa vain, kumpi niistä menestyy missä tahansa kilpailulajissa paremmin.
Eri juttu sitten, jos on täysin vailla älliä. Silloin ei itsekkyys auta, päinvastoin.
Höpö höpö. Paavo on vain kateellinen Teemulle, koska ei saa Teemun rahoja eikä naista.
Vierailija kirjoitti:
Onko toi äijä tehnyt päivääkään oikeita töitä?
Mitä tarkoitat oikeilla töillä? Jääkiekko jasiinä menestyminen ei onnistuisi kaikilta ja vaatii työtä, se on muutakin kuin luistimilla liihoittelua.
En ole Teemu- enkä jääkiekkofani, silti ymmärrän että on ollut taitava ja ahkera alallaan.
Vierailija kirjoitti:
:D Miksi pitäisi istua esimerkiksi kaupan kassalla "tekemässä oikeita töitä", jos oma ammatti tuuppaa rahaa ovista ja ikkunoista? Ja vielä kun se oma ammatti vaatii hitosti työtä.
Vierailija kirjoitti:
Moni ei ole tehnyt/tee oikeita töitä: poliitikot, näyttelijät,kirjailijat, taidemaalarit,tanssijat ja muusikot nyt ei ainakaan.Hehän saavat palkkaa siitä mitä rakastavat tehdä ja sehän on toki väärin.Ihmisen pitää raataman niska limassa ja otsa hiessä esim. ojaa kaivamalla tai rakennuksilla tai sitten toimistossa istumalla 8 h/pvässä.Jääkiekkohan on ihan helppoa ja kuka tahansa voisi ryhtyä pelaamaan sitä ja ansaita miljoonia.Oikeesti, miksi emme kaikki tajua että elämänsä voi viettää ihan vaan harrastamalla.Ja ansaita sillä elantonsa.Pelaisimme jokaikinen kiekkoa ja eläkelöityismme hyvissä varoissa.Hei, olet nero:
Nyt Suomen nuorisotyöttömyys nollaan ja kaikki "syrjäytyneet" kaukaloon tahkoamaan miljoonia.Ja SE ON SIINÄ!!
Selänne on yleisesti aika tunnettu häntäheikki. Vuosien ajoilta.[/quote]
Mä en ole nähnyt sillä häntää, onko se piilotettu housuihin?Ei voi olla pitkä koska olen nähnyt hänet takaapäin livenä shortseissa tenniskentällä, eikä siellä peffan jatkona pullistellut mitään ylimääräistä.Mutta jospa hän onkin Teukka Töpöhäntä?
Vierailija kirjoitti:
Ei oo Teemu muita katsellut kun Sirpaa. Ei oo ikinä ollut lehdissä että Teemulla olisi salarakas tai muuten vehkeilisi naisten kanssa. Sirpa saanut loisto aviomiehen.
Kyllä uskoisin kanssa että jossain joskus olisi jotain.
Eikä hän USA:saa ole sellainen kuuluisuus kuin täällä Suomessa.
Se että jossain juhlissa flirttailee tms, ei vielä tarkoita että muita naisia olisi oikeasti.
Toki jos joku osaa sanoa jotain varmaa asiasta niin uskonhan minä, mutta eipä ole kukaan osannut.
Huhuihin ei kannata luottaa.
Joku tässä ketjussa aikaisemmin oli tietävinään, että olisi avoin suhde.
Jos näin on, niin pelihän on silloin selvä ja reilu.
Täällä on nyt useaan kertaan sanottu että kaikkihan tietävät että Teemu Selänteellä on muita naisia, mutta lehdistö ei niistä kerro.
Tätä on vaikea uskoa.
Tässäkään ketjussa kukaan ei ole osannut kertoa mitään todellista tilannetta jonka olisi omin silmin nähnyt tai edes luotettavasti jostain kuullut.
Ja se että tanssii tai juttelee jonkun naisen kanssa ei vielä riitä.
Onko jotain vai perustuuko kaikki puheet sille että tilaisuuksia hänellä on epäilemättä ollut ja jääiekkoilijoiden maineelle tässä asiassa?
Jos nämä Teemun naisjutut olisi totta niin miksei missään ole kuvia? Teemu kuulemma on Kaivohuoneellakin aina vieraiden naisten kanssa. En usko että Teemu voi kaikilta takavarikoida kameroita tms. Kyllä jotain todisteita olisi jo tullut esiin jos jutut totta olisi.
Vierailija kirjoitti:
Päiväkotiapulaisena oli 1990-luvun alussa.
Itse olen käsittänyt että pääsääntöisesti kaikki ammattiurheilijat ovat itsekkäistä, se ura on niin kokonaisvaltaista, jos ei koko ajan tee täysillä, niin tippuu kyllä kelkasta, eipä ole mitään 8-16 hommoo ja siitä kotisohvalle elämä.
Ja leikkiin lähteneet puolisot ovat sitten niitä jotka huoltavat ja hoitavat asiat kotona, toisille sopii ja toisille ei. Eli uskon kyllä että sirpa tiesi kyllä mihin ruljanssiin lähti ja hyvinhän hän näyttää hommaan sitoutuneen, ja se on myös hänen valintansa.
Voin myös helposti uskoa tuon väitteen myös mitä puavo veli on sanonut veljestään... Veikkaan että pelkkään ammattilaisuraan keskittynyt pitkän linkan huippu-urheilija joltain kohdin jää vähän lapsentasolle, eikä hänellä välttämättä ole normaalielämään hirveästi kosketusta, varsinkin kun on vaimot ja managerit asioita hoitamassa, eikä tavallisilla hommilla tarvitse päätään vaivata.
Perustan tämän ajatuksen siihen, että mulla on ystävä joka koko lapsuuden ja nuoruuden eli harjoitusleireillä ympäri maailmaa, hän oli silloin joskus aikanaan suomessa lajinsa huippuja ja voitti suomenmestaruuksiakin.. Paljon ollaan hänen kanssaan aiheesta keskusteltu, ja hän todella on kironnut menetettyä lapsuutta ja nuoruutta vaikka se silloin tuntui ihan "normaalilta", ja kuinka vaikeaa oli opetella normaali elämää kun ura katkesi parikymppisenä loukkaantumiseen.. Asiat jotka olivat normaali ihmiselle itsestäänselvyyksiä, niin hän todella sai niitä pähkäillä. Kieltämättä on pakko sanoa että kun olen kuullut millaista elämää hän nuorena huippu urheilija lupauksena ja huippu urheilijana eli, niin olen kyllä tyytyväinen että sain normaalin lapsuuden.
Itsestäni ei kyllä olis lätkävaimoksi, en ole yhdenkään miehen puolesta niin uhrautuvainen luonne.. ei sen puoleen että kukaan sellanen huoliskaan. Mut kyllä täytyy silti nostaa hattua noille lätkävaimoille ja muille ammattiurheilijoiden puolisoille.. Vaikka rahaa olis kun roskaa että se helppoa on. Joten helkkarin hyvä että olen tollasen tavallisen talliaisen tavallinen puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Jos nämä Teemun naisjutut olisi totta niin miksei missään ole kuvia? Teemu kuulemma on Kaivohuoneellakin aina vieraiden naisten kanssa. En usko että Teemu voi kaikilta takavarikoida kameroita tms. Kyllä jotain todisteita olisi jo tullut esiin jos jutut totta olisi.
Kaivohuoneelta joukolla suunnistivat kuulema aina teemun veneelle, jossa oli hurjia jatkoja.. Tiedä siitä sitten oliko siellä pettämistä, ainakin viina virtasi ja hauskaa kuulema oli. (kaveri oli muutamissa bileissä mukana)
Vierailija kirjoitti:
Oot todella naiivi. Juttuja löytyy netistä vaikka kuinka. Henkilöiden jotka ovat olleet Teemun kanssa, henkilöitä joiden kaveri on ollut jne.
Mutta jokainen uskoo mitä haluaa. Ei Kanervankaan kaikki naisjutut oo valuneet lehtiin tai sen yhden duudsonin.
Vierailija kirjoitti:
Ei lehdet julkaise, jos on hyvät välit toimittajiin. Ei ne kaveria kavalla
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä juttuja on vuosien ajan tullut esiin lähinnä Teemusta? Ei juuri muista pelaajista.
Kaikki mun kaverit inhoaa mua, koska en ole koskaan pitänyt Teemua ihmeellisenä.:D Mulla ei ole hänestä mitään mielipidettä, koska en ole koskaan seurannut jääkiekkoa.
Mutta olen huomannut minkälainen "pakollinen" kunnioitus meillä kaikilla pitäisi Teemusta olla.
Ihmisillä on taipumus vanhentua, vuosien varrella.