Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhea ihminen tuo Teemu Selänne :(

Vierailija
19.09.2014 |

"Kaksoisveli Paavo sanoo asian suoraan:

- Jos asiat eivät mene hänen haluamallaan tavalla, ongelmatapaukset suljetaan pois lähipiiristä. Ja tämä koskee kaverien vaimoja tai tyttöystäviä. Jos ne eivät miellytä, koko paketti siirretään syrjään, Paavo sanoo."

" Eihän Teemun ole tarvinnut koskaan mistään huolehtia. Sirpa on tehnyt kaiken. Jos Teemu haluaa lähteä golfaamaan, se lähtee golfaamaan. Jos se grillaa kerran viikossa, ei voi vielä sanoa, että on osallistunut perheen arkirutiineihin, Paavo Selänne sanoo."

Kommentit (648)

Vierailija
221/648 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nämä Teemun naisjutut olisi totta niin miksei missään ole kuvia? Teemu kuulemma on Kaivohuoneellakin aina vieraiden naisten kanssa. En usko että Teemu voi kaikilta takavarikoida kameroita tms. Kyllä jotain todisteita olisi jo tullut esiin jos jutut totta olisi.

Miksi näitä juttuja on vuosien ajan tullut esiin lähinnä Teemusta? Ei juuri muista pelaajista.

Koska Teemu on yksi kaikkien aikojen menestyneimmistä pelaajista. Siksi.

Vierailija
222/648 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:47"]

Tyypillinen keskenkasvuiseksi jäänyt äkkirikastunut tyyppi. Ei se sen kummempaa ole. Nythän ne ongelmat siinä perheessä vasta alkaa kun isä hengailee kotona kaiket päivät seuraavat 30 vuotta... Huh.

"Äkkirikastunut" ? Kyllä kai se joitakin vuosia pelasi lätkääkin ja sai siitä palkkaa? Sehän ei ole kaiketi Selänteen päätös, paljonko hyville pelaajille rapakon takana maksetaan. Kokeilkaa itse samanlaista uraa, tulkaa sen jälkeen tänne ihmettelemään. Ei se kaikilta onnistu, vain lahjakkailta ja fiksuilta. En ole mitenkään erityisesti Selänteen fani, ihmettelen vain tätä hänen mollaamistaan täällä. Mutta olen jo toki oppinut, että eihän tällä palstalla suvaita mukavaa ja rikasta miestä. Ehkäpä Selänne jopa osaa elää ilman muita naisia! Onko teidän mieleen juolahtanut koskaan, että on olemassa myös miehiä, jotka eivät petä vaimojaan?? Ja Selänne saattaa olla ihan oikeasti mukava ja kiltti ihminen?

Tokihan heitäkin on, mutta otsikossa mainittu heppu ei todellakaan lukeudu heihin. Tai no mistäpä minä tietäisin, jos vaikka heidän perheessä olisikin sovittu ihan reilusti tietyistä reunaehdoista, eli että mies saan huseerata ihan vapaasti, kunhan vaan tuo perheeseen riittävästi pätäkkää ja pikkuvaimo taas saa pitää paikkansa, kunhan hoitaa arkiaskareet, eikä puutu miehen menemisiin ja tulemisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/648 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nämä Teemun naisjutut olisi totta niin miksei missään ole kuvia? Teemu kuulemma on Kaivohuoneellakin aina vieraiden naisten kanssa. En usko että Teemu voi kaikilta takavarikoida kameroita tms. Kyllä jotain todisteita olisi jo tullut esiin jos jutut totta olisi.

Miksi näitä juttuja on vuosien ajan tullut esiin lähinnä Teemusta? Ei juuri muista pelaajista.

Miksei Kurrista ole samanlaisia juttuja? Tai Jere Lehtisestä? Mikko Koivusta?

Ja kaikki jutut keksittyjä?

Vierailija
224/648 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä?

Vierailija
225/648 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mun kaverit inhoaa mua, koska en ole koskaan pitänyt Teemua ihmeellisenä.:D Mulla ei ole hänestä mitään mielipidettä, koska en ole koskaan seurannut jääkiekkoa.

Mutta olen huomannut minkälainen "pakollinen" kunnioitus meillä kaikilla pitäisi Teemusta olla.

Kurjaa että sinulla on noin ikäviä kavereita.Jätä kaverit jotka inhoavat sua, ansaitset parempaa.Ystäviä!

Vierailija
226/648 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kuinka 90-luvun lopulla Teemu yritti saada Tiki Tikkasen kanssa Porvoon yöelämässä nuoria naisia lähtemään mukaan mökille. Eikä haitannut vaikka vikittelyn kohteet olivat varattuja myöskin.

Teemu ja Sirpa ovat kertoneet olevansa mustasukkaisia toisistansa. Mahtanevatko erotella rakkauden ja seksin -joten huseerata saa ympäriinsä, kunhan rakkauden kohde pysyy samana.

Vierailija
227/648 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko toi äijä tehnyt päivääkään oikeita töitä?

Päiväkotiapulaisena oli 1990-luvun alussa.

Niipä, leikki on lasten työtä!

Vierailija
228/648 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kuinka 90-luvun lopulla Teemu yritti saada Tiki Tikkasen kanssa Porvoon yöelämässä nuoria naisia lähtemään mukaan mökille. Eikä haitannut vaikka vikittelyn kohteet olivat varattuja myöskin.

Teemu ja Sirpa ovat kertoneet olevansa mustasukkaisia toisistansa. Mahtanevatko erotella rakkauden ja seksin -joten huseerata saa ympäriinsä, kunhan rakkauden kohde pysyy samana.

2000-luvun alussa ollut sama meno (näin olen kuullut).

Vierailija
229/648 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten ollut Teemun elämänkerrassa mitään juttua siitä, ettei Ilmari ehkä olekaan kaksosten biologinen isä. Joskus oli jotain juttua, että se olisi joku turkulainen ex-huippukiekkoilija. Olisiko Ilmari tiennyt Teemun geeneistä ja siksi valmentanut häntä niin kovasti?

Ilmari itse on julkisesti tunnustanut, ettei ole biologinen isä. Googleta Seppo Lindström. Isänsä kasvot Teemulla on leukaperineen. Nuorena vielä enemmän isänsä näköinen.

Oliko Ilmari ja Liisa siis swingereitä?

Vierailija
230/648 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukka minua ihmetyttää Teemun maine  naistenmiehenä, kun se vaikuttaa aseksuaaliselta, jopa vähän ämmämäiseltä. Tai ehkä se haluaa narsistisesti pumpata itsensä tyhjäksi ja saa siitä jotain nautintoa, samaan tapaan kuin ruikkisi rojut johonkin kuminukkeen.

Vierailija
231/648 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TS ja Arja Koriseva Jyväskylän rallissa ennen muinoin. Toinen valloitus erä ex-malli. Nämä sitkeät huhut pyörineet netissä vuosia.

Vierailija
232/648 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu Selänne kaikkien aikojen jääkiekkoilija, numero 1 ja muut jää kauas taakse. Niin se vaan on. Teemulla sitäpaitsi miellyttävä luonne. 

Vierailija
233/648 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TS ja Arja Koriseva Jyväskylän rallissa ennen muinoin. Toinen valloitus erä ex-malli. Nämä sitkeät huhut pyörineet netissä vuosia.

Arja parka, toivottavasti hoidot purevat ja hän saa nauttia perheestään vielä vuosia ja nähdä lastensa kasvavan.

Vierailija
234/648 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä toi Suomessa suosioon mitenkään vaikuta. Jotkut palanderit, häkkiset, räikköset, sun muut veropakolaiset ovat suorastaan kansallissankareita. Yhtäkään noista ei vihata, kuten vaikka Nallea, vaikka itse asiassa jokainen noista ansaitsisi kansan vihat ihan samoilla argumenteilla kuin Nallekin.

Vierailija
235/648 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä toi Suomessa suosioon mitenkään vaikuta. Jotkut palanderit, häkkiset, räikköset, sun muut veropakolaiset ovat suorastaan kansallissankareita. Yhtäkään noista ei vihata, kuten vaikka Nallea, vaikka itse asiassa jokainen noista ansaitsisi kansan vihat ihan samoilla argumenteilla kuin Nallekin.

Nalle on suomenruotsalainen, entinen taistolainen, nykyisin porvari, akateeminen ja artikuloiva.Häkkinen ja Räikkönen ovat duunaritaustasta nousseita, "ketä tahansa".Palanderinsta en tiedä mitään. 

Vierailija
236/648 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nalle on suomenruotsalainen, entinen taistolainen, nykyisin porvari, akateeminen ja artikuloiva.Häkkinen ja Räikkönen ovat duunaritaustasta nousseita, "ketä tahansa".Palanderinsta en tiedä mitään. 

Veropakolaisuus on siis siinä tapauksessa hienoa ja oikein, jos sattunut syntymään tavalliseen perheeseen?

Vierailija
237/648 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne luokan jääkiekkoilijapojat ovat kusipäitä jo ala-asteella. Mihin siitä muuttuisivat?

Vierailija
238/648 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne luokan jääkiekkoilijapojat ovat kusipäitä jo ala-asteella. Mihin siitä muuttuisivat?

Ei mihinkään

Vierailija
239/648 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot todella naiivi. Juttuja löytyy netistä vaikka kuinka. Henkilöiden jotka ovat olleet Teemun kanssa, henkilöitä joiden kaveri on ollut jne.

Mutta jokainen uskoo mitä haluaa. Ei Kanervankaan kaikki naisjutut oo valuneet lehtiin tai sen yhden duudsonin.

Mielestäni on naiivia uskoa näitä pettämisjuttuja ilman todisteita. Nettiin voi kuka tahansa kirjoitella mitä tahansa. Vuodesta toiseen Teemulla on naisia ja kuulemma ihan avoimesti suutelee yökerhoissa jne. mutta koskaan ei ainuttakaan kuvaa mihinkään leviä. Kukaan ei laita nimettömänä nettiin kuvaa. Teemu on maksanut kaikk toimittajat hiljaisiksi jne.

Mika Häkkisestä oli Marketan kanssa kuvia juorulehdissä jo silloin kun oli Erjan kanssa vielä naimisissa. On se kumma että Teemusta ei yhtään kuvaa julki saada. Kaikki vain puhuu että pettää Sirpaa mutta kenelläkään ei ole minkäänlaista todistetta asiasta.

Vierailija
240/648 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että vanhemmat suosivat Teemua ei ole Teemun vika. Minä en tunne Teemua mutta jos hän nyt onkin itsekeskeinen, määrätietoinen ja päällepäsmäri niin ei se hänestä huonoa tai kauheaa ihmistä tee. Minä olen saanut hänestä positiivisen kuvan ja arvostan hänen tekemää hyväntekeväisyyttä vaikka täällä halutaan siitäkin tehdä paha asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi