Fjällräven Kånken -reppu=nykyajan teinimassatuote
90%:lla yläaste- ja lukioikäisistä tytöistä näyttää olevan tuollainen reppu. Siis mikä tämä villitys on olevinaan?
Kommentit (75)
Noita ko asti haukuttuja Kånken reppuja näkee lähinnä yliopistoikäisillä tytöillä jotka leikkii hipsteriä. Nykynuorilla on Niken jumppasäkit, anakin näin täällä Jyväskylässä. Alkaa sekin tosin olee jo pois muodista.
En ikinä, ikinä, ikinä ottaisi noin karmeaa reppua edes maksusta! Ja sitten niitä vielä sotketaan mahdollisimman pas kaisiksi kun se on "muotia" oksettaa.
Norjassa on paljon tuntureita, ja useimmat on patikoineet. Norjassa kaikilla on tiukka peppu ja terve elämä, Osloa lukuunottamatta.
Fjällräven on siis norjalainen.
Merkin haukkujat vain kadehtii kauniita jänteviä ulkoilmaihmisiä.
Jee!!!!!!!!! Oon siis edelleen teini vaikka olen 30. Siis on vähänx ihquu!!?!
Vierailija kirjoitti:
Norjassa on paljon tuntureita, ja useimmat on patikoineet. Norjassa kaikilla on tiukka peppu ja terve elämä, Osloa lukuunottamatta.
Merkin haukkujat vain kadehtii kauniita jänteviä ulkoilmaihmisiä.
Fjällräven on ruotsalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merkin haukkujat vain kadehtii kauniita jänteviä ulkoilmaihmisiä.Fjällräven on ruotsalainen.
No sori. Norjassa noita kuitenkin näin. Ja aikuisilla naisillakaan ei trikoot näyttänyt pahoilta. Kiipesin myös itse tunturiin, ja tehokasta treeniähän se on.
Tunturiketulla tarkoitetaan ehkä napakettua eli naalia, joka on harvinainen.
Aika yksipuolisesti täällä asioita muuten nähdään, ehkä ulkoilmaihmisillä on parempaa tekemistä kuin roikkua tällä palstalla.
80-luvulla yliopisto-opiskelijoilla oli Kånken-reppuvillitys. Tosin värejä oli valittavana paljon vähemmän kuin nykyään.
Minulla oli 80-luvulla vihreä kånken reppu, lähes kaikilla kouluikäisillä oli niitä erivärisinä. Siitä muutama vuosi eteenpäin ja kaikilla oli erivärisiä Salomon-reppuja (koska muuten olit köyhä luuseri), joo massahysteriaa osattiin myös silloin + kiusaamiset päälle. Ei mitään uutta.
Mulla on Kånkenin olkalaukku. Sinne mahtuu kätevästi läppäri, luentolehtiö yms. Olen 44-vuotias sairaanhoitajaopiskelija. Ihan sama mitä mieltä joku on mun laukusta.
Kånken- hullu palannut palstalle...
Paskainen Kånken selkään ja menoks!
sitä katto kymmenen vuotta semmosen ihmisen perään et vau ompa tuo tommonen luonnonpelastaja kettutyttö.
Onko se muuten oikeesti hyvä reppu ? selälle? säilytykseen? kovin pieneltä näyttää