Nainen, jos mies ei saa aikaiseksi suunnitella minkäänlaisia treffejä
jatkaisitko juttua? Olet tyyliin vihjaillut vaikka kuinka kauan, mutta mies on passiivinen eikä ota koppia.
Kommentit (20)
En jatkaisi. Riippamiestä ei kukaan tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Seurusteletteko siis jo, vai onko kyseessä ensimmäiset treffit?
Ensimmäiset treffit. Ap
Alfamies penkittänyt AP:n ja sen vuoksi käy kuumana kuin hellan koukku 😅
Kysyisin suoraan mikä mättää. En pelaile mitään vihjailu- tai muitakaan parisuhdepelejä.
Miksi saisikaan mitään aikaiseksi jos saa passiivisenakin ja nollapanostuksella patjan kassientyhjennystä varten?
ap älä deittaile potentiaalia, vaan tapaile miestä joka oikeasti vie treffeille.
No ei siitä mitään tule jos ei nössykkä edes alulle saa pantua.
Kuinkas sattuikaan.Naapurin Latella sattuu olemaan treffien suunnittelu ja järjestämis palvelu.
Rohkeasti ottamaan yhteyttä sinne.Sieltä ne unelmatreffit järjestyy.
Mies ei ole nainen = mies ei tajua mitään "niinqu siis silleen tälleen tolleen tyyliin hihihii niinqu" -vihjailuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäiset treffit. Ap
Miksi haluaisit tavata ihmisen, joka ei halua tavata sinua?
Jatka matkaa, mukavaa syksyä!
Mikä syynä miehen aikaansaamattomuuteen?
Siis oletteko olleet jo yksillä treffeillä? Joko tuo mies ei ole kiinnostunut sinusta tai sitten hänellä ei ole aloituskykyä.
Miksi miehen pitää järjestää? Mikset järjestä itse. Saisit mahdollisuuden näyttää oletko tutustumisen arvoinen. Jos on sen jälkeen edelleen yhtä nihkeä niin unohda ja siirry seuraavaan vaihtoehtoon.
Jos toinen jankkaa ja jankkaa eikä tajua et vastakaikua ei tule,niin on todella ärsyttävää. Kun ei tajua lopettaa jankkaamista. Tähän keski ikään olen oppinut kysymään kerran, enempää en kysy. Jos toista kiinnostaa,kyllä se sen kysymyksen muistaa. Tietyn ajan odotan vastausta,jos ei kuulu, ei sillä kiinnosta.
Jos tosi kiinnostava mies ni jaksan odottaa kuukauden ja sen jälkeen luovuttelen ja siirryn eteenpäin.
Eikö se ole vähän niinkuin kahden kauppa. Tasapuolisesti aktiivisuutta molemmilta vaativa.
Vaatiiko treffit nykyään jotain erityistä suunnittelua? Minä menin mieheni kanssa yksille oluelle.