Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebookissa kiertävä juttu huostaanotetuista lapsista.

Vierailija
09.01.2015 |

Onko täällä vielä puhuttu? Jos on niin linkatkaa ketju.
Nainen oli auttanut miestä joka sai sairaskohtauksen ja tästä syystä lapset otettiin huostaan. SYY: Taksikuski oletti kyseessä olevan humalainen pariskunta.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös lastensuojelun mielipiteen, huostaanottohan ei tosiaan tapahdu ihan sormia napsauttamalla.

Vierailija
2/38 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 15:09"]Ja myös lastensuojelun mielipiteen, huostaanottohan ei tosiaan tapahdu ihan sormia napsauttamalla.
[/quote]Joo ei niin.
Terv. Touko Tarkki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta ei oteta huostaan yhden tuollaisen tapauksen perusteella. Lastensuojelu ei kommentoi asiaa julkisuudessa. Nämä tapaukset vaimenevat aina siinä vaiheessa kun koko totuus alkaa tulla ilmi.

Vierailija
4/38 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu jotainhan tuosta puuttuu. Ilman muuta syytä tai taustaa ei oteta edes huomattavan humalaisilta lapsia huostaan. Lisäksi poliisit olisi tulleet heti paikalle, puhalluttaneet äidin, selvittäneet onko mies lasten isä tai äidin puoliso.

Jos on mennyt edes lähelle tuon mukaan, niin mistä taksikuski tiesi äidin henkilöllisyyden, että osasi ilmoittaa kenestä kyse? Lisäksi tulee olla muita todisteita kuin taksikuskin kertomus, eli oliko poliisit sitten tulleet paikalle?

Vierailija
5/38 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopsatkaa se juttu tänne!

Vierailija
6/38 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki? Tai juttu.

Vierailija
8/38 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ne porin kaksospojat???

Vierailija
9/38 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 15:35"]https://fi-fi.facebook.com/OstetaanAutojaAutoliikeOy
[/quote]Oisko lisää linkkejä? Vaikka koiran hoidosta ja jalkapallosta?

Vierailija
10/38 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄTÄ SAA JA PITÄÄ JAKAA!!! Kaverini pyysi kertomaan suurelle yleisölle kuinka häntä on kohdeltu viranomaistaholta kaltoin. Julkaisen tarinan hänen luvallaan ja ilman tunnistetietoja sillä asia on tutkintaan lähdössä ja mikäli syytteet ja tuomiot saadaan tulee kaikki yksityiskohdat nimiä myöten julki!!! "Olin tavallista kauppareisua vetämässä lasteni kanssa kun huomasin kadunvarsi penkillä lyyhistyneen miehen ja menin häneltä kysymään onko joku HÄTÄNÄ?? mies oli selvästi saanut sairaus kohtauksen ja kukaan ei tullut auttamaan häntä. Minä halusin tehdä jotain kongreettista joten talutin miestä lastenrattaisiin nojaten kohti taksi tolppaa. taksi ei ottanut meitä kyytiin ja ajoi pois paikalta ja huomasin hänen soittavan johonkin. Soitin isälleni joka tuli hakemaan meidät tien poskesta ja vei lääkäriin jossa todettiin miehellä SAIRASKOHTAUS! Mies oli oksentanut päälleni ja rattaisiin ja yritin siivota sotkua ja isäni vei lapseni luokseen ja minä jäin lääkärille odottamaan tuloksia. En kauan ehtinyt odottaa kun vartija tuli paikalle ja pyysi minua sivummalle, tottelin hyvä uskoisena ja annoin tietoni. Lähdin hakemaan lapsia isältäni mutta matkalla bussille sain elämäni karmeimman puhelun, päivystävä sosku soitti että olivat saaneet ilmoituksen humalaisista vanhemmista lapsen kanssa hoipertelemassa ja he ovat matkalla isäni luo hakemaan lapsiani! Kun pääsin perille oli lapset jo viety ja minulle ei kerrottu ja minun isälleni ei oltu kerrottu mihin lapset vietiin. Seuraavana päivänä saimme tietää paikan ja isäni pääsi lapsia katsomaan, itse en koska olosuhdeselvitystä tehtiin ja asia tutkittiin. Itkin ja huusin ja romahdin ja soitin lääkäriin saanko todistuksen ettei mies ole mieheni mutta eivät antaneet tietoja! Lapset on nyt edelleen sijoitettuina ja minua ei uskota ettei mies ollut mieheni! Taksikuski on ilmoituksen takana ja hänen nimesnä on selvityksessä! Tämänkö saa palkaksi kun pysähtyy auttamaan toista ihmistä kauppareissullaan, JAKAKAA ja soskulle tiedoksi että kansalaisvelvollisuuden täyttäminen ei ole sijoituksen peruste ja tämä asia tullaan viemään mahdollisimman pitkälle!

Vierailija
11/38 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti 13 kopioitu siis suoraan fb

Vierailija
12/38 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei anna hirveän hyvää kuvaa jos oikeinkirjoitus on tuota luokkaa...

Vierailija
13/38 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en minä uskokkaan että juttu olisi mennyt täysin noin. Mietin myös miksei tätä naista sitten puhallutettu ja miksi hän ei soittanut ambulanssia vaan lähti kuljettamaan miestä ympäriinsä. Ja kyllähän tuossa olisi pitänyt selvittää oliko kumpikaan humalassa oikeasti. Joku tässä todellakin on pielessä
Ap

Vierailija
14/38 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa täysin keksityltä!

Vierailija
15/38 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä on vaan niin helppo saada kaikki uskomaan oman puolen totuudesta, koska sossut eivät voi alkaa väittämään vastaan tai puolustamaan itseään netissä. Olen miettinyt samaa sen Kurheloiden tapauksen suhteen...

Vierailija
16/38 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kysymys että miksei soittanut ambulanssua vaan alkoi raahata miestä taksitolpalle?! Lastenvaunuihin nojaten... Hyvä kuitenkin kun auttoi!!!

Vierailija
17/38 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnut perheessä olla jo aiemminkin lastensuojelu läsnä jos noin toimitaan. Ihmetyttää vähän miksi ihmeessä ei soitettu ambulanssia? Se on ensimmäinen asia, mikä sairaskohtauksen yhteydessä tulee mieleen.

Vierailija
18/38 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on kyllä paljon aukkoja.... Esim. miten sossut tiesi mennä isän luo ja miten lapset voidaan viedä pois ettei huoltaja ole paikalla... Ja kyllähän sen nyt äkkiä todistaa ettei tämä ollut hänen mies. Jaa-a, mikäköhän on totuus.

Vierailija
19/38 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä "aiheettomia"... Sairaskohtauksen saanut sivullinen ja ilmoituksen tehnyt taksikuski... Joopa joo.

Vierailija
20/38 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, vaikuttaa vähän taas siltä, että jotain on jäänyt kertomatta. Jotenkin uskomatonta ajatella, ettei sossu olisi selvittänyt miehen henkilöllisyyttä. Ja miksi nainen jäi odottamaan tuntemattoman miehen tuloksia? Ei kai niitä edes tuntemattomalle kerrottaisi? Ettei mies olisi ollut sitten se lasten isä kuitenkin? :p Oliko nainen taksikuskille tuttu, kun osasi antaa naisen tiedot, vai miten sossu osasi mennä isän luo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme