Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fjällräven Kånken -reppu=nykyajan teinimassatuote

Vierailija
16.01.2015 |

90%:lla yläaste- ja lukioikäisistä tytöistä näyttää olevan tuollainen reppu. Siis mikä tämä villitys on olevinaan?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:18"]Söpö reppu. Taitaa löytyä melkein kaikilta poikani kavereista ainakin tuolla yläasteella. Siis tytöiltä. Ihme vaan kun sillä on joku magneettivaikutus mieheeni. Juoksee niiden reppujen perässä. Senkin mielestä ne taitaa olla söpöjä kun luo aina niiin pitkiä katseita. Hankkisin itsekin ellen olisi 30+ nainen. [/quote] Ihan hyvin voit ostaa kånkenin.... Yhdistät sen vain eri asuun kuin teinit. Känken in muodissa myös tiedostavilla nuorilla aikuisilla js hipeillä. Choose your side.

[/quote]

Joo ne yhdistetyt asut joissa mieskin reput huomioi tais olla niitä viime kesän pakarat paljaaksi-sortseja.. Eli taidan yhdistää johonkin toiseen asuun kyllä tässä iässä. Toivottavasti nyt se on sit se kånken mikä sais miehen hormoonit välillä hyrräämään aikuisten naistenkin suuntaan. Tässä nauraisin jos ei olis kyse oman lapsemme ikäisistä. Mut kånken on soma ja sopii se ainakin marjametsään mulle jos ei muualla :)

Vierailija
22/75 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinun nuoruudessasi ollut "villityksiä"? Onko käsite muodista tai muuten vaan suosituista tuotteista ihan vieras?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:11"]Ainahan teineillä on joku massavillitys. Tuo reppu, converset, canada goose takki. Ihan ok, noloksi menee vasta kun aikuiset naiset lähtee näihin mukaan. Jotenkin epätoivosta kun lähelle 30 v nainen menee teinimuodin mukana.
[/quote]

Tota noin, olen 41 v täti ja mulla oli converset ja kånkenit jo 80-luvulla ja katson oikeudekseni käyttää niitä edelleen. Kerrankin muotia, josta teinityttöni kanssa ollaan yhtä mieltä. :)

Vierailija
24/75 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:33"]Mun luokalla oli paljo tuota reppua 80-luvulla mutta sitä tais saada tuolloin vain partiokaupasta eli ei ehkä ollut niin suosittu kaikkialla maassa. Ja oliko värejäkään juuri muita kuin se vihreä?
[/quote]

Mulla ainakin oli musta.

Vierailija
25/75 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:35"]

Meidän teini huutaa Hollisteria. Minä isänä yritän kasvattaa häntä pois massavirrasta, mutta vaikeetahan se on ; )

[/quote]

Meillä päinvastoin: teinit ei huoli mitään massareppuja tai -tossuja, vaikka kuinka tarjoutuisin niitä ostamaan. En tyrkytä, mutta ostaisin, jos haluaisivat. 

Vierailija
26/75 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:11"]Ainahan teineillä on joku massavillitys. Tuo reppu, converset, canada goose takki. Ihan ok, noloksi menee vasta kun aikuiset naiset lähtee näihin mukaan. Jotenkin epätoivosta kun lähelle 30 v nainen menee teinimuodin mukana.
[/quote]

Tota noin, olen 41 v täti ja mulla oli converset ja kånkenit jo 80-luvulla ja katson oikeudekseni käyttää niitä edelleen. Kerrankin muotia, josta teinityttöni kanssa ollaan yhtä mieltä. :)
[/quote]sama juttu. Molemmilla conssit ja kånken : ) t: pian 40 v.

Vierailija
27/75 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
28/75 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites Eastpakin reput? Niitä oli ihan jokaisella teinillä reilu 10v sitten.

Vierailija
29/75 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojalla on ollut Adidas reppu yläasteen kasilta ja nyt lukion kolmannella. 

Vierailija
30/75 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut Kånken seiskaluokalla, 1997. Nykyään en kehtaa oikein käyttää ku kaikilla on :D

Vierailija
31/75 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai Kånkenreput on parempi vaihtoehto, kuin se Puma- Adidas- tai Niken olkalaukku villitys mikä oli muutama vuosi sitten. Nykyisinhän noilla yläkoululaisilla näkee myös noita MKn käsilaukkuja "koulureppuina".
Itse olen käyttänyt kohta kaksi vuotta Kånkeneita ja tuskin tulen vaihtamaan vielä pitkään aikaan.

Vierailija
32/75 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
33/75 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli Eastpak, Kånken on kyllä hieno! 

Vierailija
34/75 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:43"]

Onhan kyseinen reppu vähän ruma, mutta muista omasta lapsuudestani/varhaisnuoruudestani ne järkyttävät laukut joissa oli jokin apinan pään kuva. Kaikki käyttivät niitä! Nyt en ole enää pitkään aikaan nähnyt niitä, onneksi. Teinit ovat 95% samaa massaa ja haluavat juuri sitä, itse kuuluin siihen 5 % mutta antaa lasten leikkiä.

[/quote]

Paul Frank?

Vierailija
35/75 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ainakin täällä helsingissä myös hyvin tyypillindn näky +-30 v äitidn swlässä. Mm.mulla ja mun siskolla on sdllaiset vaippa/tarvikelaukkuna..toi muoti on ollut jo vuosia, mun dka fjällis on ainakin 5v vanha.

Vierailija
36/75 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmen lapsen 30v äiti ja minulla converset ja kånken. Rennot ja mukavat!

Vierailija
37/75 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mula on Kånken, ollut kolme vuotta. Kaverilla oli lukiossa v. -96 punainen, olin ehkä vähän kade, mul oli joku perus-Eastpack, ehkä siks ostin ny kun tuli uudelleen katukuvaan. Oon nyt ist just se hölmö 33-vuotias.... mut hyvin siinä kulkee pienten festareiden, hotelliyön tai uimareissun kamat. Ja mua vois ehkä joku luulla myös hipsteriks.

Vierailija
38/75 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omana kouluaikana noita oli muutamilla ja ne oli lähinnä noloja. Mutta kukapa olisi silloin arvannut, että niistä tulee hitti ja että teinit ylpeänä ajelevat ympäriinsä invamopoilla!

Vierailija
39/75 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sellainen reppu on ihan hirveä! Siwan muovikassikin on hienompi..:D

Vierailija
40/75 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:47"]

Meillä oli beaveskassi tai putkikassi. Kuka mummo muistaa?

[/quote]

Lukiossa vuonna 1980 mulla oli punainen Beavers-kassi, johon mahtuivat kaikki kamat. Muutama vuosi myöhemmin muotia oli putkikassi, minulla oli oranssi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi