Fjällräven Kånken -reppu=nykyajan teinimassatuote
90%:lla yläaste- ja lukioikäisistä tytöistä näyttää olevan tuollainen reppu. Siis mikä tämä villitys on olevinaan?
Kommentit (75)
Hyvä ja kestävä reppu. Itseasiassa tosi tyylikäs! :) Miksi se sua kaivelee?
Se oli jo 80-l. vähä niin kuin sama juttu☺
Ainahan teineillä on joku massavillitys. Tuo reppu, converset, canada goose takki. Ihan ok, noloksi menee vasta kun aikuiset naiset lähtee näihin mukaan. Jotenkin epätoivosta kun lähelle 30 v nainen menee teinimuodin mukana.
Söpö reppu. Taitaa löytyä melkein kaikilta poikani kavereista ainakin tuolla yläasteella. Siis tytöiltä. Ihme vaan kun sillä on joku magneettivaikutus mieheeni. Juoksee niiden reppujen perässä. Senkin mielestä ne taitaa olla söpöjä kun luo aina niiin pitkiä katseita. Hankkisin itsekin ellen olisi 30+ nainen.
No millä vuosikymmenellä ap oikeen elää?! Toi "muotivillitys" oli jo 80-luvun lopulla/90-luvulla kun olin ala-asteella/yläasteella.. :D
Minä ainakin olen pettynyt repun laatuun. Meidän teinillä reppu on mennyt alle kahdessa vuodessa tosi huonoon kuntoon.
ensin jopo, nyt kettureppu, mikä seuraavaksi? dingohuivit?
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:25"]Minä ainakin olen pettynyt repun laatuun. Meidän teinillä reppu on mennyt alle kahdessa vuodessa tosi huonoon kuntoon.
[/quote]Minulla meni reppu joka vuonna vaihtoon.
Varsinkin jos on poika kyseessä
Kyllä näyttää noilla alakoululaisillakin vähintään 60% olla tuo reppu. Ainakin oman lapseni koulussa. Itse olen ollut peruskoulussa 1990-99 enkä muista kellään olleen tuota kånkenia.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:28"]ensin jopo, nyt kettureppu, mikä seuraavaksi? dingohuivit?
[/quote]Muistatteko Bula talvihatut 80-90 luvulla.
M40
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:30"]Kyllä näyttää noilla alakoululaisillakin vähintään 60% olla tuo reppu. Ainakin oman lapseni koulussa. Itse olen ollut peruskoulussa 1990-99 enkä muista kellään olleen tuota kånkenia.
[/quote]Minulla oli peruskoulussa kånki aina jäykkänä
Kaikkihan on teinimassatuotteita, jos niitä käyttää yli kolme ihmistä kolmenkymmenen kilometrin säteellä.
Mun luokalla oli paljo tuota reppua 80-luvulla mutta sitä tais saada tuolloin vain partiokaupasta eli ei ehkä ollut niin suosittu kaikkialla maassa. Ja oliko värejäkään juuri muita kuin se vihreä?
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:18"]Söpö reppu. Taitaa löytyä melkein kaikilta poikani kavereista ainakin tuolla yläasteella. Siis tytöiltä. Ihme vaan kun sillä on joku magneettivaikutus mieheeni. Juoksee niiden reppujen perässä. Senkin mielestä ne taitaa olla söpöjä kun luo aina niiin pitkiä katseita. Hankkisin itsekin ellen olisi 30+ nainen.
[/quote]
Ihan hyvin voit ostaa kånkenin.... Yhdistät sen vain eri asuun kuin teinit. Känken in muodissa myös tiedostavilla nuorilla aikuisilla js hipeillä. Choose your side.
Meidän teini huutaa Hollisteria. Minä isänä yritän kasvattaa häntä pois massavirrasta, mutta vaikeetahan se on ; )
Teineillä ihan jees, aikuisilla ei niinkään. Eikä se kyllä ole tyylikäs.
Minun aikana piti olla dakine :D niin ne ajat muuttuu!
Onhan kyseinen reppu vähän ruma, mutta muista omasta lapsuudestani/varhaisnuoruudestani ne järkyttävät laukut joissa oli jokin apinan pään kuva. Kaikki käyttivät niitä! Nyt en ole enää pitkään aikaan nähnyt niitä, onneksi. Teinit ovat 95% samaa massaa ja haluavat juuri sitä, itse kuuluin siihen 5 % mutta antaa lasten leikkiä.
Meillä oli beaveskassi tai putkikassi. Kuka mummo muistaa?
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:07"]
90%:lla yläaste- ja lukioikäisistä tytöistä näyttää olevan tuollainen reppu. Siis mikä tämä villitys on olevinaan?
[/quote]
Ne on vihreitä tiedostavia opiskelijoita.