Mikä on fantasia, jota et halua/uskalla/kehtaa kertoa kumppanillesi ?
Minulle ehkä kuristettavana oleminen, tai todella vanhat harmaat sedät..
N 30
Kommentit (236)
kakalla. Jos kakka on kiinteää, niin sitä ei pepusta juurikaan tule ulos peppupanossa tai ei jää penikseen. Suolihuuhtelua en kannatam koska vettä voi jäädä peppuun ja se valuu sitten koska sattuu ulos. Pieni pepputappi on hyvä pepun rentouttamisessa, sen ollessa pyllyssä voi vaikka hieroa klitorisorkun. Sekin rentouttaa. Tärkein on kuitenkin hyvä liukkari esim. ID Glide. Sitä voi sivellä sormella hieman peppureiän sisäpuolellekin. Kun penistä vie peppuun, tulee helposti tahaton reaktio supistaa peräaukkoa, jolloin sisäänmeno vaikeutuu huomattavasti. Jos on varma peräsuolen tyhjyydestä, niin kannattaa kevyesti ponnistaa, jolloin peppu aukeaa penikselle paremmin. Tekstini saa kaiken kuulostamaan hankalalta, mutta sitä se ei ole. Asennoista sen verran, että sen voi suorittaa yhtä hyvin edestä kuin takaakin. Kortsua ei tarvi, vaan mies kusee panon jälkeen ja pesee vehkeensä. Kätevintä on panna ensin pilluun ja sitten vasta pyllyyn, jolloin tilanne on muutenkin vastaanottavaisempi ja rennompi.
Jännitys pienentää onnistumisen mahdollisuutta ja aiheuttaa kipua, vaikka olisi liukastetta. Myös 5 cm paksu penis voi olla hankalampi peppuseksissä kuin keksikokoinen 4 cm paksu. Ja mikä tärkeintä, nainen voi saada orkun peppuseksissäkin.
-Sillointällöin peppumies
Millaisia toimenpiteitä pitää tehdä että uskallan antaa mieheni naida pyllyyni? Haluaisin itse hirveästikokeilla mutta en ole uskaltanut.
On ihan miehekäs, mutta saisi joskus olla "painostavampi". En halua tietenkään tulla raiskatuksi, mutta haluan tulla otetuksi...:)
Näin naisena sanoisin, että ainakin minulla laukeaminen anaaliin (ilman kondomia) ei ole hyvä juttu, Sitä mälliä ei saa helposti pois, vaan sitä valuu aina vessassa käydessä ja muutenkin, vielä seuraavana päivänä. Lisäksi maha menee helposti sekaisin.
samaa toivon naiseltani, että hän joskus jatkaisi runkkaamista vielä senkin jälkeen kun olen lauennut ja kyrpä on sairaan herkkä, haluisin että hän väkisin runkkaa uudet orkut.
Tämän innoittamana minä tein tämän omalle miehelle. Jatkoin runkkaamista laukeamisen jälkeen. Vähän ajan päästä se pyysi lopettamaan kun sattui. :(
samaa toivon naiseltani, että hän joskus jatkaisi runkkaamista vielä senkin jälkeen kun olen lauennut ja kyrpä on sairaan herkkä, haluisin että hän väkisin runkkaa uudet orkut.
Tämän innoittamana minä tein tämän omalle miehelle. Jatkoin runkkaamista laukeamisen jälkeen. Vähän ajan päästä se pyysi lopettamaan kun sattui. :(
No niin ei toteutunut fantasia olisit vain jatkanut vaikka mies kuinka vikisi. kommentia perään että itse halusit ja nyt sitten kassit tyhjätän halusit tai ei.
opettaa minulle vastaanotolla lantiopohjajumppaa ja tekee siinä samalla vähän tuhmuuksiakin.
Toinen on villi 1 nainen, 6-8 miestä -leikki. Miehet pitävät minua tiukasti aloillani ja tekevät kuka mitäkin... erityisesti naivat joka reikään yhtä aikaa ja imevät rinnat suunnilleen irti.
Ladyboy ?
Anteeksi tyhmyyteni jos kysyn, kerrtko vielä mikä on Ladyboy - Hyvännäköinen mies vai pojan näköinen tyttö ?M.3X
On myös minun mieheni fantasia
Oon ihan hulluna avopuolison kaveriin Emmiin, todella hyvännäköinen, seksikäs, treenattu pylly yms. Tälläkin hetkellä kulli kädessä fantasioin hänestä hänen persekuvien edessä.
Emmikin on varattu ja kiihotun fantasiasta jossa Emmin mies panee mun avopuolisoa, jotta mä saisin panna Emmiä. Alkuun pantais kaikki tässä samalla sohvalla js tytöt kirkuis onnesta kun molemmat saa intohimoisesti munaa.
Hetken yhdessä olon jälkeen veisin Emmin yläkertaan jossa vasta vapautuisin kunnolla ja peittäisin emmin voihkinnalla alakerrasta kuuluvat äänet kunnon suuseksillä, rasvaisin emmin liukkaksi ja panisin häntä niin että squirttaisi naamalleni.
Näiden sessioiden jälkeen pantais vielä omia vaimoja.
Jos mulla olisi jokin kemialliseen kastraatioon johtava pakkomielle, niin silloin olisin hiljaa.
Onneksi on vaan yleisesti ihmettelyä aiheuttavia…
Shemale. Iso kalu, isot tissit. Hoikka ja kaunis.
Yhdelle kumppanille kerroin ja häntä kiihotti ajatus. Kaikille ei uskalla kertoa, koska homofobia naisilla yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Shemale. Iso kalu, isot tissit. Hoikka ja kaunis.
Yhdelle kumppanille kerroin ja häntä kiihotti ajatus. Kaikille ei uskalla kertoa, koska homofobia naisilla yleistä.
Eivätkös naiset tykkää kaluista.
Onko shamalen kulli vain kusemista varten?
Naisethan on hyvin usein bi itsekin. Taisit nyt vähän jekutella :)
Sitä paitsi, naiset rakastavat Jari Sillanpäätä, Elton Johnia & Antti Tuiskua!
Sä osaat nimetä julkkishomoja varmaan pitkän litanian :)
Vierailija kirjoitti:
Saispa isoa
Mikä estää käytönnössä ison saamisen - mutta : minne sitä isoa ollaan nyt vailla?!?
(Muista edellinen kirjoittaja joka halusi kikkeliä pyllyynsä.)
Sitä että haluaisin tytärpuoleni mukaan leikkeihin. Olisi ihanaa ruikkia hänen suuhunsa ja pyytää suutelemaan äitiään tämän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Sitä että haluaisin tytärpuoleni mukaan leikkeihin. Olisi ihanaa ruikkia hänen suuhunsa ja pyytää suutelemaan äitiään tämän jälkeen.
Kuulostaa väkivaltafantasialta. Näistä ei sinun kannata kylillä hirveesti huudella…
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan hulluna avopuolison kaveriin Emmiin, todella hyvännäköinen, seksikäs, treenattu pylly yms. Tälläkin hetkellä kulli kädessä fantasioin hänestä hänen persekuvien edessä.
Emmikin on varattu ja kiihotun fantasiasta jossa Emmin mies panee mun avopuolisoa, jotta mä saisin panna Emmiä. Alkuun pantais kaikki tässä samalla sohvalla js tytöt kirkuis onnesta kun molemmat saa intohimoisesti munaa.
Hetken yhdessä olon jälkeen veisin Emmin yläkertaan jossa vasta vapautuisin kunnolla ja peittäisin emmin voihkinnalla alakerrasta kuuluvat äänet kunnon suuseksillä, rasvaisin emmin liukkaksi ja panisin häntä niin että squirttaisi naamalleni.
Miksi et nainut emmiä vaan vaimosi? Raukka joutuu olemaan se johon tyydyt kun et saanu sitä joka oikeasti sytyttää..surullista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et nainut emmiä vaan vaimosi? Raukka joutuu olemaan se johon tyydyt kun et saanu sitä joka oikeasti sytyttää..surullista
Tässä on totuuden syviä sanoja!
Voin lanseerata somekamppanjan ”Jos 15 001 tykkää tästä päivityksestä vaihdan vaimoni Emmiin”
Kyllähän Emmikin haluaa olla kuuluisan puolison (sinun) vaimo.
M48, osaaja
Millaisia toimenpiteitä pitää tehdä että uskallan antaa mieheni naida pyllyyni? Haluaisin itse hirveästikokeilla mutta en ole uskaltanut.