Mikä on fantasia, jota et halua/uskalla/kehtaa kertoa kumppanillesi ?
Minulle ehkä kuristettavana oleminen, tai todella vanhat harmaat sedät..
N 30
Kommentit (236)
Mua on pitkään kiihottanu pisutteluleikit. Haluaisin, että nainen pissaisi samalla kun nain peppuun tai että tulisi istumaan vaatteet päällä syliin ja yhtäkkiä tuntisin jotain lämmintä haaroissani..
Ladyboy on myös ollut haaveissa, mutta en tiedä pystyisinkö tekemään sellaisen kanssa mitään vaikka haaveilenkin. Kerran jopa olen ollut kasvokkain nätin ladyboyn kanssa ja varmasti olisin päässyt naimaan mutta en ryhtynyt hommiin.
Roolileikit, alistaminen ja ehkä alistuminenkin. Lelujen käyttö ja varsinkin pepputappien. Haluaisin työntää pepputapin naiselle ja sitten lähteä metsäkävelylle. Kiihottaisi tietää että tappi on pepussa kokoajan ja sitten jossain mättäällä naida oikeen kunnolla ja hartaasti tapin venyttämään peppuun. Muutenkin luonnossa seksin harrastaminen kiinnostaisi.
Onneksi akkakulta on kovin konservatiivinen kaiken seksiin liittyvän suhteen, että eipä tartte päätä vaivata ajatuksella, että pitäsikö kysyä...
itse olen vähän reilu 20kymppinen ja fantasioin 35-50 miehestä, joka ottaa minut kiihkeästi ja rajusti erilaisissa asennoissa.
Myös uniformut kiihottavat minua kovasti.
Olisi ihanaa jos palomies tai ambulanssikuski tulisi "pelastamaan" minut ja antaisi samalla kunnon kyytiä.
Olisi kiihottavaa nuolla spermaista pillua. Ei kuitenkaan omaa spermaa.
M 32
Kiihottaa ajatus siitä, että saisin katsella kun lihaksikas mies naisi miestäni suihkussa.
Toisena fantsuna se että saisin kimppakivaa vieraiden miesten hoideltavana tai siten että vieras mies nai minua oman mieheni "ohjauksen" mukaan. Tekisi siis minulle mitä mieheni käskee. Vielä parempi jos olisin sidottu. Mies on ehdottanut että otettaisiin joskus toinen mies mukaan kimppaan mutta tämä ei innosta. En tohdi sanoa miehelleni etten haluaisi häntä mukaan... Syynä se, etten osaisi rentoutua kun jännittäisin koko ajan alkaako tilanne häiritsemään miestäni.
jos hän saa kuitenkin jäädä katselemaan kun sinua naidaan(?) Nimittäin meillä on myös käyty viime kuukausina keskustelua kimpasta jossa olisi useampi mies ja olisin ilman muuta valmis "vain" katselemaan sillä sekin kiihottaa valtavasti.
Mutta jos en saisi lainkaan olla paikalla tulisin varmaan mustasukkaiseksi kun en tietäisi mitä vaimoni ja miehet ovat tehneet.
Uskaltaisitko vastata jos miehesi kysyisi haluatko kimppakivaa niin että hän saisi katsella? Vai onko fantsusi niin uskalias että pitäisit sen salaisuutena.
Haluaisin tulla alistetuksi, jopa raiskatuksi (mutta vain siis oman miehen toimesta, ei kenenkään vieraan tietenkään). Lienee naisten yleisin fantasia tämä. Muutenkin haluaisin olla sängyssä alistuva ja että mies olisi dominoiva. Fantasioin rajuista otteista ja siitä, että mies käskisi tekemään jotain. Sitomista toivoisin tietysti myös. Suikkarissa toivoisin kunnon panemista naamaan syvälle asti, ehkä, tai joo, piiskaa. Nämä ovat kaikki jääneet haaveen tasolle tosin, kun mies on liian kiltti.
Itse tahtoisin joutua bodarinaisen alistamaksi eli minä normi mies Amazonin alla...(╰_╯)#
[quote author="Vierailija" time="25.07.2009 klo 19:55"]
on se että strippaisin hänelle ja hän tekisi käsitöitä siinä samalla saamatta koskea. Jos uskaltaisin, toteuttaisin. Tällä palstalla on kuitenkin ollut niin paljon puhetta miten jo 30v nainen on rupsahtanut että taidan jättää unelmaksi.......
Minulla sama fantasia ja toteutettiinkin se. Laitoin miehen sohvalle istumaan, musaa soimaan ja eikun menoksi. Mies varmaan tajusi homman jujun ja alkoikin runkkaamaan itseään, vaan eipä saanut kunnolla pystyyn. Loppui mun tanssi ja jäi nolo fiilis. Että enkö ole haluttava tms.
Ei ollut tarkoitus pelotella, ei näin kuitenkaan useimmille käy (uskoisin). Tuo fantasia on kuitenkin helpoimmasta päästä toteuttaa, joten rohkeutta vain peliin. Jos mies yrittää korsketella sua, työnnä vain käsi aina lempeästi pois "ei saa koskettaa"
Turhaan lopetit, varsinkin nolostuit. Tuskin miehesi jöpötyksen suuruus oli sinusta kiinni. Päin vastoin, miehesihän kuulosti nauttivan tilanteesta. Se vain osoittaa, ettemme me miehetkään ole pelkkiä (pano)koneita.
M52
SALAA VAIMOLTANI
Haluaisin kolme teiniä 17-19 vuotiaita meidän mökille. Olisi kiihottavaa "opettaa" kaikkia juttuja mitä seksissä voi tehdä, laukullinen seksivälineitä mukana. Viikonlopun hoidon jälkeen he tietäisivät mitä seksi parhaimmillaan on. Kahden naisen kanssa olen salaa tehnyt, oli se rankka viikonloppu mutta sitten pääsin töihin huilaamaan. Kyllä kun oikein nussii niin kyllä se työstä käy.
Takanani on yksi pitkä suhde muutaman vuoden takaa ja seksielämäni ei ole ollut kovinkaan vaihtelevaa. Olen tähän tyytynyt ihan mukavuus/turvallisuussyistä. Seksi voisi tosin olla isompikin osa elämääni. Olemme seurustelleet miesystäväni kanssa muutaman kuukauden ja olemme edenneet aika hitaasti. Sänkyyn olemme päässeet, mutta varsin perinteiseen "valot sammutettuna ja peiton alla" -tyyliin.
Minulle tuli hiljattain aika yllättävä pyyntö miesystäväni taholta. Kävelimme kaupungilla ja edessämme käveli meitä ehkä vanhempi, hyvin pukeutunut, tyylikäs nainen. Miesystäväni alkoi hiljentämään tarkoituksellisesti, seuraten tuota naista. Hän sai tuosta kimmokkeen alkaa ehdottelemaan minulle yhteisiä ostoskäyntejä vaatekauppoihin. Tässä olisi siis tarkoituksena ostaa minulle vaatteita ja hän toimisi makutuomarina. En oikein päässyt ideasta täysin jyvälle, miksi hän haluaisi tulla mukaan.
Sitten hän ehdotti suoraan: Hän haluaisi tarjota minulle hemmotteluviikonlopun jossain vieraalla paikkakunnalla, jolloin minä kuitenkin toteuttaisin hänen toiveitaan pukeutumisen ja tekemisen suhteen. Hän haluaisi kustantaa minulle tyylikkäät vaatteet, kampaajan ja meikit. Minulle tuo kävisi todella mukavasti, mutta minun pitäisi myös edustaa tuossa varustuksessa. Jakkupuku, liivisukat ja korkokengät eivät ole oikein olleet minun tyyliäni. Eniten tuossa arveluttaa se, että minun pitäisi heittäytyä mukaan leikkiin. Annetut tehtävät tulisi tehdä ja ne muuttuisivat loppua kohden rohkeammiksi.
Olen joskus haaveillut hieman tuhememmasta elämästä, mutta onko tämä jo liikaa? Olemme siis tunteneet vasta nelisen kuukautta.
Mun fantasiani on, että mies leikkaisi rintsikoihini reiät nännien kohdalle ja sitten nuolisi ja imisi nännejä oikein kauan ja kunnolla.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 13:53"]
Mun fantasiani on, että mies leikkaisi rintsikoihini reiät nännien kohdalle ja sitten nuolisi ja imisi nännejä oikein kauan ja kunnolla.
[/quote]
Mikset tee niin? Niitä on myös sellaisia liivejä seksikaupoissa, joissa on reiät valmiina. Ei tarvi hyviä liivejä leikellä. Meillä on sellaiset käytössä. Tosi kiihottavat.
M49
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 13:56"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 13:53"]
[/quote]
Mikset tee niin? Niitä on myös sellaisia liivejä seksikaupoissa, joissa on reiät valmiina. Ei tarvi hyviä liivejä leikellä. Meillä on sellaiset käytössä. Tosi kiihottavat.
M49
[/quote]
Pitäis löytää se mies kanssa.
millasen miehen siihen kaipaat?
Herra40+
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 15:05"]
millasen miehen siihen kaipaat?
Herra40+
[/quote]
Aikuisen ja täysipäisen ;))
Olen 40v nainen ja fantasioin siitä, että mieheni nai toisia naisia
Tämä: http://www.seksimaa.com/tarinat/tuhmatarina.html
Olen tosin jo antanut vaimoni lukea tuon, joten...
harrastelen kesäisin jonkun verran ilman pikkareita liikkumista, siis pelkässä hameessa. Joskus, varmaan 10 vuotta sitten minulla oli lyhyt hame ja oltiin illan kesälämmössä liikkeellä ja heittelin miehelleni kaikkea villiä, kahvilla ollessa viereisessä pöydässä istui pari varusmiestä - ja minulle iski pirut mieleen, kysyin mieheltäni että kiusataanko poikia ja hän oli heti mukana. Olin aivan täpinöissä, tuntui että valuin mahlaa. Kokemus oli erittäin kiihottava, ja tätä olen käyttänyt sooloillessa mielikuvana. Haluaisin olla varusmiehille runkkausfantasian kohde niin että 2-3 varusmiestä runkkaa katsellessaan minua, minun avointa häpyä
nuorelta kundilta suihin ottaminen, sadistiset jutut - alistaminen ja piiskaaminen. Vaimon naittaminen toisella miehellä ja naisella.. Aasialaisen tyttöpojan paneminen.. mustan naisen takapuolen nuoleminen ..
tällasia perusjuttuja.