Katsokaa Espoota! Sitä johtaa Kokoomus!
Oma sähköyhtiö juuri myytiin. Siitä saadaan isot rahat, tosin ne rahat eivät riitä edes Länsimetron rakentamiseen. Kannattiko myydä nyt, kun tulevaisuudessa (ihmisten ikääntyessä) sitä rahaa vasta tarvittaisiinkin?
Palveluita yksityistetään, mikä on johtanut siihen, että yritykset saavat hääriä, ja jo on ongelmia löytynyt kahdesta vanhusten hoitokodista: omaiset ovat epätoivoisia, kun hoitokodeissa EI SAA HOITOA!
Paikallisessa Länsiväylässä julkaistaan jatkuvasti epätoivoisten vanhempien kirjoituksia, kun heidän psyykkisesti sairaat / masentuneet lapsensa eivät pääse hoitoon.
Toimeentulotukien maksatus laahaa järkyttävän paljon jäljessä, ja yksinhuoltajilla taisi olla todella köyhä joulu.
Perhepäivähoitajilta yritettiin periä TAKAISIN PALKKOJA, kun kaupunki itse oli maksanut palkkoja väärin. Juu, perhepäivähoitajien tulot ovatkin niin tosi isot, että niillä on helppo maksella rahoja takaisin. Onneksi nousi julkinen älämölö, ja kaupunki joutui perumaan päätöksensä.
Tässä vain esimerkkejä. Espoon politiikka on farssi, ja siitä kuulemme vielä! Ja Espoo on Suomen kokoomuslaisin kaupunki (Kauniaisten jälkeen, mutta ei siitä sen enempää, koska Kauniaisissa asuvat rikkaat ja HEILLÄ on varaa ostaa palvelunsa.)
Minä en hetkeäkään harkitse äänestäväni Niinistöä.
T. Espoolainen
Kommentit (27)
Näistä 9 äänesti E.ON:n myynnin puolesta ja vain 4 äänesti vastaan.
siellä asiat onkin niin hyvin, eikä " poliittisia kähmintöjä" esiinny..
Eihän Niinistöä sinne mitenkään erityisesti " valittu" (Euroopan investointipankkiin) vaan oli yksinkertaisesti Suomen vuoro saada paikka Itävallan jälkeen, ja valtiovarainministeri jäi ilman töitä, joten sinnehän se lähetettiin, pois jaloista kuljeksimasta.
Voin kertoa, että esimerkiksi Tampere on demarijohtoinen, ja siellä asuu tutkimusten mukaan Suomen tyytyväisimpiä kansalaisia. Sanomalehdistössä tätä uutisoitiin laajastikin, olisiko ollut keväällä.
Suurin osa Suomen kaupungeista on demarijohtoisia. Espoo on selvästi kokoomusjohtoinen - ja hups vain, paistattelee negatiivisessa julkisuudessa jatkuvasti.
Ja olin köyhä. Musta pidettiin hyvää huolta. Mä sain sika suurta kotihoidontukea kuntalisineen (jolla eli paremmin kun nykyään miehen palkalla), uuden kaupungin vuokrarivasihuoneiston ja melkein koko vuokran asumistukena. Mä ajelin bussilla ilmaiseksi, kävin perhepuistossa ja perhekahvilassa, vein lapsia puistotädille ja kaupan lapsiparkkiin. Tilasin ruuat kotiin kaupan kuljetuspalveluna ja sain kotiin ilmaisia lähihoitajaharjoittelijoita tekemään kotitöitä ja hoitamaan lapsia. Ainoastaan kunnan kotipalvelutyöntekijää ei herunu kun yritin ruinata.
Onko siellä muka joku mennyt perusteellisesti toiseen suuntaan?
Vierailija:
Ja olin köyhä. Musta pidettiin hyvää huolta. Mä sain sika suurta kotihoidontukea kuntalisineen (jolla eli paremmin kun nykyään miehen palkalla), uuden kaupungin vuokrarivasihuoneiston ja melkein koko vuokran asumistukena. Mä ajelin bussilla ilmaiseksi, kävin perhepuistossa ja perhekahvilassa, vein lapsia puistotädille ja kaupan lapsiparkkiin. Tilasin ruuat kotiin kaupan kuljetuspalveluna ja sain kotiin ilmaisia lähihoitajaharjoittelijoita tekemään kotitöitä ja hoitamaan lapsia. Ainoastaan kunnan kotipalvelutyöntekijää ei herunu kun yritin ruinata.Onko siellä muka joku mennyt perusteellisesti toiseen suuntaan?
Olipa kummallinen viesti. Espoo on hyvinvoivimpia kaupunkeja lähes millä tahansa mittarilla mitattuna. Työttömyysaste alhaalla, kaupungin talous kunnossa, erinomaiset koulutus-, kulttuuri- ja liikuntapalvelut. Toiseksi nyt valitaan presidenttiä, eikä Espoolle johtajaa...
Sauli on jo kerran nostanut Suomen 1990-luvun talouden lamasta ja tehnyt todella raskaan päivätyön valtiovarainministerinä. Hänellä on myös laajasti kansainvälistä kokemusta mm. Euroopan kokoomuspuoluiden entisenä johtajana ja nykytehtävissään. Lisäksi Sauli on käynyt läpi todella raskaita vaiheita yksinhuoltajana ja tosiaan tietää arjen raadollisuuden ja rankan arjen.
Täällä Vantaalla on kaikki päin p*rsettä ja muutan täältä heti pois kun se on mahdollista!