Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhde liivijengiläiseen?

Vierailija
07.10.2013 |

Onko täällä ketään joka seurustelee/ on seurustellut prätkäjengiläisen kanssa? Minua pyysi ulos yksi puolituttu liivejä pitävä mies. Kiinnostusta olisi, mutta onko elämä "jengiläisen" kanssa ihan normaalia? Kokemuksia?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut ja oli väkivaltainen sosiopaatti. 

Vierailija
42/46 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa näistä liivimiehistä on kalluja ja kaappihomoja. Mutta etenkin yksinkertaiset naiset toki viehättyvät jännistä pojista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut ja oli väkivaltainen sosiopaatti. 

No tuliko yllätyksenä? :D

Vierailija
44/46 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota yhtä aloitusta ei löydy. Kyseessä on siis 3-kymppinen moottoripyöräkerhoon kuuluva mies, kerhosta en sen tarkemmin tiedä että onko rikollinen vai ei kun on semmoinen "vähemmän tunnettu". Ei siis Helvetin enkelit tms. Tunnetaan yhteisten tuttujen kautta sen verran, että tiedän ettei mies ole juoppo tai narkkari, ei ole istunut vankilassa ja käy normaalisti töissä. Mietin vaan kun taidan olla oikeasti ihastunut..

Kokeillako vai ei. Ap

Mikä jengi? Ei kaikki noi liity rikoksiin. Mutta kannattaa nyt ottaa kunnolla selvää taustoista ennen kuin tekee päätöksiä suhteesta. Seuraa tekee kaltaisekseen, ne ihmiset jotka käy töissä ja asiat ovat kunnossa kyllä ajautuu huonossa seurassa siihen tilanteeseen että käytettään hyväksi, pilkataan luottotiedot, otetaan lainaa, houkutellaan mukaan rikoksiin, nähty on....

Vierailija
45/46 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun ex oli ihan Bandidos mutta tosiaan väkivaltainen sosiopaatti. Onneks noi kerhot alkaa kuolla pois kun nuoria ei kiinnosta ja entiset pappaantuu. 

Vierailija
46/46 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen suomalainen mies, joka on vapaaehtoisesti suhtessa suomalaiseen rintaliivijengiläiseen demarifemakkoon, on joko A) hullu, tai B) elämäänsä kyllästynyt ja itsetuhoinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi