Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TOUKOTOIVEET ke->

18.01.2006 |

Aloitampa uuden pinon, kun on jo edellinen niin pitkä.

Joku kyseli nuorista odottajista,en tiedä lasketaanko mut niihin, mä oon vm-82 ja ukko on -78, kyllä tuo on jo kypsä isäksi, kypsempi jo kuin minä. Tosin meillähän ei yhteistä taloutta edes ole, että saapi tuo tulla ja mennä niinkuin tykkää eikä se meidän perhe-elämään vaikuta millään lailla...

Ihanan kirpakka sää, onneksi vielä juuri ja juuri sai ahdettua talvitakin päälle, työmatkalla meinasi silti tulla vilu kun kävelymatkaa on 2km suuntaansa eikä enää kauheasti voi tahtia kiristää tai alkaa tuntua epämukavalta. Toivottavasti ei kevättalvella kovia pakkasia enää tule...

Iloista keskiviikkoa vaan kaikille toukolaisille!

stellis & vote 24+1

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaanhan mihin muistan kertoa omat tiedot ja kokemukset. Ikää on kertynyt 29, eli taidan kuulua niihin vanhempiin odottajiin. Esikoinen tulossa, tätäkin yritettiin kauan saada aikaan. Mutta siellähän tuo nyt potkuttelee, välillä liiankin uutterasti...Mies on 30, joten miltei samanikäisiksi ollaan saatu juhlia. Itse olen myös sitä mieltä,että nyt on kerennyt nauttia baarielämästä, erilaisista työpaikoista ja asumismuodoista siinä määrin, että beibi on tervetullut elämänmuutos. Siksi me lapsi haluttiinkin; tulee elämälle uutta sisältöä.

VilleOrvokki: Minäkään en välitä omasta neuvolantädistä- ällöttävää ylisiirappimaista sössöttämistä koko touhu. Sydän ääntenkin kuuntelu oli viimeksi " ärsyttävää" , koska taidan olla hieman masentunut (?). " Sielläpä se nyt touhuaa terhakkaana!" kommentit tuntuu tyhjiltä, sillä kai nyt tiedän että siellä eloa on kun niin kovasti liikkuu.. Kerroin kyllä hälle, että mieli on matalalla mutta eipä hän tuohon halunnut mitenkään puuttua. Itse sairaanhoitajana olin aika kummissani, sillä olisin kaivannut aivan rehellistä keskustelua enkä vain kommenttia " Nooh, mitenkäs se nyt niin.Otahan kengät pois niin katsotaan onko paino noussut." Tyhmää hymyä perään tarjoillaan. Lisäksi olisi aloittanut minulle rautatabletit, ilman että tiesi paljonko hb edes on??! Kyseenalaistin asian, koska kärsin PAHASTA ummetuksesta ja ko. aine pahentaa ummetusta varmuudella. Ei taaskaan mitään järkevää kommenttia, vaan vastaus tyyliin " terveydenhoitajan oppaassa hoitaa raskaana olevaa äitiä viikoilla 22 eteenpäin on neuvoa aloittamaan rautatablettien ottaminen..." Soitin seuraavana päivänä tuloksen, oli 125. En todellakaan ala syömään rautaa, kun tarvettakaan ei ole. Varastot kerkeää täydentämään myöhemminkin jos tulee tarvetta; nyt en aio ehdoin tahdoin pahentaa oloani ja syömällä lisää ulostuslääkkeitä turhien rauhtalääkkeiden vuoksi.

Ja painohan on noussut, nyt jo 9 kg. Ja paskat, nouskoon. Paineet on hyvät ja kunto mainio, laihduttaa sitten beibin kanssa stressatessa. Mulla on maha aika alhaalla vielä, sf 19. Onneksi on, koska minusta raskaana oleva nainen ei ole kaunis. Turvonnut se on. Anteeksi jos loukkaan jota kuta, mutta tuollaiseksi tunnen itsenikin. Rinnat valtavat verrattuna normaaliin kuppikokooni (A), nyt huidellaan 80D mitoissa.Yök..

Matkoista olette keskustelleet. Meillä myös varattuna Haikon kartanoa ja keväämmällä viikon mittainen oleilu lapissa. Ulkomaille ei viitsi mennä, on tuolla jo käyty toistaiseksi tarpeeksi. Nyt on nautittu ihan koti-illoista,leffoista ja hyvästä ruuasta. Omasta ajasta ja pitkistä yöunista.

Äitiyspakkausta ei minä ottanut- niin paljon on muutkin jo tavaraa. Kynsisakset, hiusharjan ja muutamat sukkikset saa ostettua tuolla rahalla (140e) sitten itsekin ja vaikka sen yhden kestovaipankin. Päätettiin laittaa rahat sitten tarpeellisempiin hankintoihin; tavaroihin jotka meiltä puuttuvat.

Vointeja teille kaikille!

Pikkumiina, rv 23+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla