Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Syyskeijut keskellä viikkoa**

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi PiiPaa sinua, kun olet malttamaton testailija. Se on paha kun tilaa noita halpoja testejä, niin on niin " helppo" testata. Mutta onpa kumma että ei nyt viivaa tullutkaaan. Voi itku. Jospa maltat mielesi nyt pariksi päiväksi, ja testaat sitten jollain apteekin testillä. Jossain oli juttua taannoin noista herkistä testeistä, että näyttävät vääriä haamuja jo aikaisessa vaiheessa kiertoa, koska kaikilla naisilla erittyy sitä hormonia silloin hieman enemmän. En osaa nyt selittää paremmin. Muistaako kukaan muu kuulleensa vastaavaa?

En siis halua mitenkään masentaa sinua PiiPaa. Vaan tsempitykset eteenpäin, jospa tämä viimeinen testi olikin viallinen!

Omaa napaa... Kp 27/27. Ja niitä raskausoireita oli pari päivää sitten (ainakin olevinaan) ja vähän menkkaoireitakin. Mutta yleensä tässä vaiheessa on ihan selvät merkit menkkojen alkamisesta. Nyt ei ole ollut taas yhtään mitään. Ainut normaalista poikkeava on rintojen lievä arkuus. Tuhruakaan ei ole tänään tullut. Siis aivan tavallisen hyvä olo. Ei merkkiä raskaudesta, ei menkoista. Se jäi suuresti ihmetyttämään, kun (su tai ma) aamuna vihloi ja särki niin menkkamaisesti ja tosi lujaa. Ei mulla koskaan noin lujaa ole kipuilut, varsinkaan noin aikaisin..

Nyt tuntuu siis, ettei ainakaan menkkoja ole ihan just tulossa. Voipi siis olla että lauantaina päästään testailemaan! Ja sehän on jo huomisen jälkeen!! Tsemppiä meille viimeisille Keijuille, napataan plussat [color=deeppink]♥♥

Vierailija
22/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tanne ei kuulu vielakaan mitaan uutta, ei minkaanlaisia oireita... En kylla muista pojasta raskautuessanikaan oireita tunteneeni, joten ei saa viela luovuttaa. Eilen ostin mammaksi.fi:sta testeja, (Majita: lahettavat ne ilman lisakuluja tanne Ranskaan, vaikka toivon etta sun ei tarvii enaa ostella!), toivottavasti ehtivat keskiviikoksi...

Voi sentaan piipaa, hassua ettei nyt ollut enaa edes haamua :o( Toivotaan etta testissa oli vikaa!

Selmiina: oliskohan silloin su ja ma ollut kiinnittymiskipuja? Toivotaan nain!!

Mukavaa paivaa kaikille!

:o) Töötsi *jaa taustalle kuuntelemaan muiden kuulumisia*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aihetta testaamiseen on, niin testaan ensi viikolla, jolloin menkat olis ainakin myöhässä. =) Tällä hetkellä mulla ei ole varastossa yhtään testiä, joten on helppo olla testaamatta. Minä rautahermo.. heh heh... =)

Mutta kovasti plussatuulia teille kaikille puhaltelen täältä -30 asteen pakkasesta!

KJ25

Vierailija
24/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jaksoinko odottaa lauantaille. Sisko villitsi mut testaamaan! No joo, helppo aina muita syyttää... :D Niin, se tulos olikin sitten aika tulkinnanvarainen juttu. Ensin ei tullu mitään, ajattelin et nega mikä nega. Sit puuhailin jo muita asioita ja n. 15 min päästä katsoin testiä, niin siinä näkyi selvä, mutta ohut haamu. Innostuin heti tietenkin, mut sit 5 min päästä siitä se alkoi himmentyä ja lopulta jäljelle jäi haamu jonka näkee kun oikein tihrustaa, ihan on kontrolliviivan paksuinen. Mutta todella haalea. Ja ilmestyi siis testiajan jälkeen... testi oli advanced One step 25 iu/ml.

Että enpä oikein tiedä mitä ajatella... Testaan kyllä sitten lauantaina vielä uudestaan! Nyt on siis kp 27/25-26. Menkkoja ei näy, vaaleanruskeaa tuhrua tuli vähän aamulla, sitä on tullut nyt neljä tai viis päivää.

Ei kai auta kuin odotella. Aamulla tuntui kuin menkat alkais mut ei ne sitten alkanu.

Töötsi, mä tilasinkin jo kotitestit.comista nekin lähettää ilmaiseksi kaikkialle maailmaan! :)

Selmiina! Voi kun toivon että plussaat! Kyllä se täti poissa pysyy...

Ja piipaa! Tiedätkö niiden testien herkkyyksiä millä testasit? Ja siis tuliko nytkin haamu, joka kuitenkin katosi? Voi kun ei kävis huonosti...

Tsemppiä kaikille! Kyllä tästä porukasta vielä jokunen plussa irtoaa!

Vierailija
25/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se advanced One Step -testi, siinä näkyi mulla just vähän aikaa sitten kaikkia kummallisia viivoja. Tein siitä valituksen ja pyysivät lähettämään takaisin että tutkivat mikä siinä on vikana. He myöskin sanoivat, ettei ole tullut muita valituksia, eli kannattaa valittaa jos paljastuu että ne teilläkin on ollut vääriä haamuja!

Nopeesti näin, tarvii lähteä töihin....

Jeanel Kp 38

Vierailija
26/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitikin käydä noin! Just kiva varmistus asialle. Mutta toisaalta mun mielestä haaleakin haamu on lupaavaa, vaikka tulis sen ajan ylityttyä.. Mutta eihän tuosta osaa taas sanoa yhtään mitään. Ei muuta kun piina jatkuu.. Lauantaina testaat seuraavaksi, sitten on varmaan selvempi plussa!!

Mulla ei edelleenkään mitään oireita, suuntaan eikä toiseen. Paitsi vessassa käydessä pongasin pienen pientä tuhrua :(

Vierailija
27/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntemuksia. Mihinkähän se rintojen aristuskin katosi. Nyt ihan mietityttää olikohan se edes totta vai kuvittelinko vaan. Lauantaita tässä sitten odotellaan, enää yksi kokopäivä ja sitten se lauantai tulee.

Sinnitellään piinailijat! Selmiinalle extra-suihkaus tädinkarkoitustuoksua.

Vierailija
28/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. pikanen tilannetiedotus.. meillä on vieraita niin ehdi kauaa olemaan koneella!

Laitoin siis sinne kotitesteihin sähköpostia ja sainkin vastauksen nopeasti.

Joo, mun testit oli advance10 ja sekoittuneet sitten olivat. Eli mun tekemä " paras" haamu olikin ovistesti.. ja nää kaks sinistä tikkua ja katoavia haamuja oli oikeita r-testejä.

Nyt saan sitten kolme r-testiä hyvitykseksi, mutta ei se paljoo lohduta, kun sai väärää toivoa..

Kaveri toi tänään kaupan pregent testin mulle ja sillä sain kuopuksesta 27/29 vahvan plussan joten se kertokoon totuutensa huomenaamulla.

Töänään siis kp 28/28-35-50 ???

Vierailija
29/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin jo niin, et oisin saanu sen plussan huomenna. Mut pitää vaan sit uskoa, et kaikki mahdolliset oireet mitkä mulle ikinä tulee ei johdu mistään muusta kuin tädistä. Taidan pitää taas palstailutaukoa. Olin pitänyt sitä 2 kiertoa ennen tätä. On jotenkin niin turhauttavaa liittyä listalle ja sit taas tippua ryminällä. Joten piipaa jos voit poistaa mut.

Parempaa onnea muille. Meille ei oo varmaan tarkoitettu enää enempää lapsia. Nyt siis alkoi jo 8 kierto.

Shannon kp 1 itku kurkussa....

Vierailija
30/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäistä punaista vuotoa tulee. Ensin oli menkkamaista särkyä muutama tunti eikä vuotoa, nyt on vuotoa mutta ei kipuja, mikä on outoa koska mulla vuoto alkaa aina kamalien kipujen kanssa.

Joku minussa pitää vielä pienestä toivonkipinästä kiinni, vaikka kyllähän tää kovasti näyttää menetetyltä peliltä. :-/

Pahoittelut Shannonille!

Vierailija
31/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että piipaa, uskomatonta että lähettävät ovistestin raskaustestinä! Huh huh... tosi ikävää että sai sitten sun toiveet nousemaan turhaan... mut vielä on toivoa, eikö?