Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

<:) <:) TONTUT viikolla 6 (:> (:>

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin saada tuohon otsikkoon tontunnaamamme mukaan. Hei naurattaakohan meitä vielä kesähelteillä tää tonttunimemme? Eihän me kyllä tietenkään silloin enää täällä kuumeilupuolella olla eihän?

Kirjoittelin yöllä edellisen ketjun loppuun Fudgiksen galluppiin vastauksen vaiks arvasin kyllä että sinne ei enää sen jälkeen uutta tule. No uusi viikko uudet kujeet.

Täällä näyttäis jo vuoto vähenevän. Loppuiskin niin pääsis taas tositoimiin heh!

mannarii kp 3

Vierailija
2/49 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on talvi vihdoinkin, ihanaa! Viikonlopun aikana oli kotikulmille satanut lisää lunta ja eilen kotiintullessa saatiinkin tehdä ensimmäiseksi lumityöt, jotta päästiin sisälle! Nyt sitten odotellaankin sääihmisten lupaamia paukkupakkasia, hui kuulosti jäätävältä!

[b]Galluppiin[/b] vastaan nyt, kun en ehtinyt edelliseen pinoon:

Pikkusiskoni on syntynyt joulukuun lopulla ja aikoinaan aloitti koulunsa ihan oman syntymävuotensa mukaan. Hän oli koulukypsä, vaikkakin oli joitakin luokkakavereitaan melkein vuoden nuorempi. Ehkä eniten häntä harmitti syntymäpäivän ajankohta silloin, kun muut sai mopo- ja ajokortteja, hän tietysti aina viimeisenä. Niin ja tietysti se harmitti, kun synttärit ajoittuvat jouluaattoon. Ei kuulemma ikinä saanut muita kuin joululahjoja (mikä on kyllä vähän hänen värittämää tietoa..). Esikoista odottaessani laskettu aika oli tammikuun puolessa välissä, ja kovasti pitelin jalkoja ristissä, että todellakin syntyi tammikuussa. Näin kävikin, vaikka toisaalta, olisiko sillä niin väljä kuitenkaan ollut. Se on totta, että lapsi saa tavallaan olla pidempään vauva ja lapsi, kun on alkuvuonna syntynyt. Nytkin olen samaa tässä ajatellut ja vähän harmitellutkin, kun ei viime kierrossa tärpännyt ja syksyvauva jäi haaveeksi. Loppuvuoden vauvankin ottaisin kyllä avosylin vastaan, jos se vain olisi tullakseen. Ei sen ajankohdan oikeesti ole väljä.

Omaan napaan ei kuulu yhtään mitään, täti sentään älysi viikonlopun aikana vihdoin pakata kimpsunsa ja kampsunsa, ja toivottavasti viimeistä kertaa!

Ah, ihanaa; huomenna kotisiivooja tulee esittäytymään, palkkaan sen heti jos vaikuttaa hyvältä! Onkohan hinta yhtään kohdillaan, kun puhui vähennysten jälkeen reilua 11 euroa/tunti?

Talvisin terveisin,

Frankie ¿ei jaksa laskea kp:a

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tonttusilta näyttävät, mannarii:))

komeat pakkaskelit on täällä!! mahataudit on nyt sairasteltu, ja arki taas alkanut. oltiin heti aamusella tyttösen hammashoitaja-tarkistuksella, ja hyvältä näytti, tyttö oli oma reipas itsensä, joskin ujo, kuten isänsäkin;) 16 hammasta oli:) torstaina meillä onkin sitten 2-vuotis synttärit! nyt pitää alkaa miettiä, millasen kakkusen sitä yrittäis värkkäillä...ehdotuksia, jotain suht helppoa? nyt taas ylpeänä kerron, et mein tyttö on jo yökuivakin!!! hienoa!!

).(mulla oli eilen vatta tosi kipeä ja tuolta niinkus peräsuolestakin jomotteli...niinkun sillon joskus nuorena tyttönä kun oli kovat menkkakivut...oli myös inan rusehtavaa valkkaria, ja tietty aattelin, että jassoo, ja menkathan ne sieltä sit alkaa... sit pupuiltiin, ja tuli vähän vaaleeta verta, ja heitin jo kirveen kaivoon...mutta, sitten pupuilun jälkeen ei mitään, ja nyt on taas ihan normaalin väristä valkkariakin...älkää kysykö, mikä mahtoi olla, en tosiaan tiedä, mut ei ne ainakaan menkat olleet, eli vielä saan vähän aikaa odotella:))

hyvä, että täti jo mantariinilla pakkaa säkkejään, ja frankiekään ei enää jaksa niin täpöt laskea niitä kiertopäiviä, ihan totta, ei niitä NIIN tarkkaan tarvii tietääkää;))

nyt menen lasten kanssa päivälevolle!!

kirjottelen ehtoolla paremmin!!

nonuli

Vierailija
4/49 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

galupiin piti viel vastata: kunhan vain saisin joskus vauvan, nuo ovat tosi vähäpätöisiä asioita loppujenlopuksi!!

Vierailija
5/49 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin nopeasti tulin vastaamaan gallupiin, kun meitä se koskettaa aikas läheltä. Esikoinen nimittäin syntyi viikkoa ennen joulua. Nyt täytyy myöntää, että meillä kävi mielessä, että pari seuraavaa kiertoa on hankalia. Ei pelkästään sen loppuvuoden vuoksi vaan siks, että meillä suvuissa on aikamoiset synttäriruuhkat varsinkin marraskuussa. Nopeasti kyllä todettiin, että ei näitä asioita voi sillä lailla hallita ja jotenkin me koetaan, että se on se tietty vauva, joka meille on valmiina odottamassa ja meille kuuluu ja milloin se syntyy niin silloin syntyy. Oli sitten loppuvuosi tai joku muu aika. Ja jos tärppi ei olis esikoisen kanssa käynyt silloin kun kävi, niin meillähän ei olis juuri tätä poikaa ja ajatus siitä on kammottava. Mä oon ite syntynyt kesällä, mutta mun molemmat sisarukset on syntynyt loppuvuonna ja toinen niistä peräti joulun jälkeen, eikä ne koskaan ole siitä sen kummemmin kärsineet. Ehkä just noi ajokorttihommat ja vastaavat on sitten semmosia hommia, en tiedä.

Olipahan vuodatusta. Mä vielä jännäilen, että lähdenkö tänään reissuun vai en. Hauskaa alkuviikkoa kaikille!

Äitsy kp5 (täti on oikeestaan jo häipynyt)

Vierailija
6/49 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=brown][size=2]+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Pinouduimme joulun alla 2006, kun jokaista enemmän tai vähemmän kuumeilutti

vauvan suhteen. Kova tohina on nykyisin pinossamme käynnissä ja yksi plussannutkin

on joukkoomme jo saatu. Tervetuloa mukaan myös uudet vauvakuumeilijat ¿ jos koet

olevasi tarpeeksi[/color][color=red] TONTTU [/color][color=brown]joukkoomme iloiseen![/size][/color]

[color=brown][size=2]+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++[/size][/color]

[color=olive][size=1]TONTTUJEN ESITTELY:

Olen: Bärchen, 28 v.

Perhe: mies 34 v.

Koti: Pk-seudulla

Yritys aloitettu: 12/06

Olen: Essi80, 26 v.

Perhe: mies, 1 lapsi

Olen: Frankie, 32 v.

Perhe: aviomies 34 v., poika 1/05

Koti: rivitalo Pirkanmaalla

Yritys aloitettu: 12/06, kierukka poistettu 11/06

Työ: insinööri

Harrastukset: jos olisi aikaa niin Body Pump, tällä hetkellä lähinnä lenkkeily: sauvakävely, juoksu

Mieliruoka: intialainen, meksikolainen, homejuustot

Mielimusiikki: Placebo, Mew

Olen: fudgis, 25 v.

Perhe: mies

Koti: ulkomailla

Yritys aloitettu: pillerit lopetin 12/06, yritykseen 1/07

Työ: Kasv.tiet. yo.

Harrastukset: lenkkeily, matkustelu

Mieliruoka: hyvät pihvit

Mielimusiikki: kaikki, paitsi ¿raskas¿ musiikki

Olen: Luhtavilla, 33 v.

Perhe: mies, tyttö-03, poika-04

Koti: Varsinais-Suomessa Salon seudulla

Olen: mannarii, 37 v.

Perhe: Mies 43 v., Mulla 2 lasta: T-92 P-95 Miehellä T-93, koira

Koti: omakotitalo Pohjoiskymenlaaksossa

Olen: manteli, v-75

Perhe: mies v-70, poika 8/04

Koti: asutaan omakotitalossa Pirkanmaalla

Yritys aloitettu: pillerit jätetty 12 /06

Työ: sairaanhoitaja

Harrastukset: aerobic, avantouinti, ulkoilu, mökkeily

Mieliruoka: intialainen, kaikki tulinen

Mielimusiikki: pop

Olen: nonuli, 29 v.

Perhe: mies 29 v. ja tyttö 2 v.

Koti: omakotitalo metsän keskellä Satakunnassa

Yritys aloitettu: 10/06

Harrastukset: jääkiekko, kuorolaulu

Olen: Sophie77, 29 v.

Perhe: mies 28 v.

Koti: rivitalo Satakunnassa

Yritys aloitettu: pillerit jätetty pois 11/06, esikoinen yrityksessä

Työ: tällä hetkellä vielä valtiotieteen yo

Harrastukset: koiran kanssa lenkkeily, uinti, lukeminen ja leffat

Mieliruoka: italialainen, meksikolainen, intialainen, kaikki menee, nam!

Mielimusiikki: myös musiikin suhteen kaikkiruokainen; The Killers, Pearl Jam, Sting,

Coldplay, U2, yleisesti alternative rock, klassinen ja myös R´n´B.

Nimi: -Äitsy05-, 31 v.

Perhe: mies 33 v. ja poika 1 v.

Koti: Helsingissä[/size][/color]

[color=brown][size=2]++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++[/size][/color]

[color=olive][size=1]PLUSSANNEET TONTUT:

Olen: Calle77 eli 29 v. , kotoisin Satakunnasta

Perhe: mies 32 v., kotoisin varsinaissuomesta

Koti: Pk-seutu, paritalon puolikas

Yritys aloitettu: Ensimmäistä odotellaan, + 15.12.2006, la 25.8.2007 (täsmentymättä)

Työ: harmaa valtion virkamies

Harrastukset: kuntosali, lentopallo, veneily

Mielimusiikki: The Crash, Pink[/size][/color]

[color=brown][size=2]++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++[/size][/color]

Vierailija
7/49 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tuohon taas tuon esittelymme, vaikka hyvin jo varmaan toisemme muistamme :) Ehkäpä kuitenkin saamme joskus lisää tonttusia joukkoon...hih, siis ihan aikuisia meinaan. Mutta ensi vuonnahan meillä on jokaisella oma pikkutonttu lisää, totta sekin joukon lisääntyminen :)

Mannarii oli kyllä hienosti aloittanut viikkopinon. Oikeen kiva tonttuhymiö! #kumartaa# Kiva, että siellä täti siirtymässä muille maille vierahille.

Frankielta täti olikin jo lähtenyt - todellakin, toivottavasti viimeistä kertaa. Mielenkiintoista kuulla, miltä siivoojakokelaasi vaikuttaa. Hinta ei kyllä meikäläisen korvaan kuulosta ollenkaan pahalta! Siitä ei kyllä ole kokemusta, että mitä siivoojat yleensä maksavat.

Nonulin tyttö on ollut reipas - hyvähyvä. Tuo vuotosi vaikuttaa kyllä erikoiselta. hmm, ei osaa neuvoa. Minun arvaukseni kaikkeen on kiinnittymisvuoto, kun ei muuta tule mieleen ;) Sitä olen harmitellut, kun itsellä ei mitään pieniä vuotoja ole tullut :/

Kiitoksia kommenteistanne vauvan syntymäajan suhteen. Samansuuntaisia ajatuksia itselläkin. Kiva kuulla, että muutkin asiaa miettivät. Vaikka olenkin sitä mieltä (kuten vaikutatte kaikki muutkin olevan), että vauva saa tulla, kun on tullakseen, niin kuitenkin tätäkin juttua miettii. Kuten niin montaa muutakin.

Mikäs Luhtavillan tilanne? Entä kohtalosisareni Bärchen - mitäs siellä ilmassa??!!!!! +++++++++++++++++++

Täällä ei vieläkään minkäänlaisia tuntemuksia. Öisin on nyt jo yli viikon hikoiluttanut kovin. Se on kyllä tapanani ennen menkkoja, hö. Mutta ei siis mitään vatsakipuja tai huonoa oloa tai rinnansuureutta tai nippailuja tai nappailuja. Finnitkin pikkuhiljaa kuivumassa. Pitäisikö tästä kaikesta oireettomuudesta alkaa uskoa, ettei tässä kierrossa ole mitään erikoista tapahtunut? No, en pysty vielä luopumaan toivosta. Kunpa...

t. Fudgis kp30

Vierailija
8/49 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkoja ei näy, mutta menkkakivut ovat kovemmat kuin koskaan. En ole kovin toivorikas, mutta en kyllä kokonaan luovu toivostakaan niin kauan kun tätiä ei näy. Sen kyllä tiedän, että jos olisin raskaana, menisin välittömästi lekurille kyselee mitä hemmetin mahakipuja mulla oikein on. Nyt ei kai sitten auta kuin odotella. Testata en aio kovin pian uudelleen eli varmaan vasta viikon päästä jos tätiä ei näy. Kuullostaako seuraava kenestäkään muusta tutulta: On käytävä monta kertaa päivässä vessassa kurkkimassa että joko jo ja yölläkään ei uskalla nukkua ilman sidettä, kun on sata varma että kohta on tulva (niin niin, varmaan just tästä syystä täti ei uskalla vielä tulla vaan keräilee rohkeutta).

Frankieko se oli siivoojaa palkkaamassa. Hinnasta en tiedä mutta itse olen mukana siivousrinkissä jossa työntekijänä ihminen, jonka palkkamiseen saa työllistämistukea. Meitä on viisi perhettä ja työntekijä on aina yhden päivän viikossa kullakin perheellä (6h/päivä). Tulee maksaa meille vain n. 40¿/kuukausi eli tolla hinnalla saa apua 24 h...sikahalpaa, tosin täydet tuet saa vain vuodeksi, sitten tuki putoaa puoleen. Jos kiinnostaa kysele työkkäristä työnantajaringistä/siivousringistä ja toki mäkin annan neuvoja jos on tarpeen. Hankalinta hommassa on sopivan ihmisen löytäminen ja tietysti pitää olla ne muut perheet. Meille kävi tosi hyvä tuuri ja saatiin niin hyvä ja ihana työntekijä ettei parempaa voi toivoa. Helpompaa on kyllä ostaa vaan palvelu, mutta tää meidän konsti on tosi edullinen tapa ja nyt kun homma pyörii niin täysin vaivatonta. En tiedä miten enää pärjäisin ilman tätä apua.

Sori tulipa pitkät pätkät tota siivousjuttua. Piti vielä galluppiin kommentoida että jos itselleni olis syntynyt joulukuunvauva tai syntyisi, niin pyrkisin antamaan nimen jonka nimipäivää vietettäisiin johonkin muuhun aikaan vuodesta ja juhlisin sitten nimipäivää vähän suurellisemmin (jos synttärit hukkuisivat jouluun). Nyt meillä ei juuri nimppareita juhlita. Itsekin olen melko loppuvuodesta syntynyt enkä ole sitä kovin kummoisena kokenut. Kyllähän sitä olis baareihin joskus halunnut ja tuli alaikäisenä muutaman kerran käytyäkin kun kaverit meni, mutta toisaalta onhan niitä aina muitakin jotka eivät vielä pääse. Aikuisenahan sillä ei ole enää mitään merkitystä missä kuussa on syntynyt. Toki myönnän että lapsen kannalta mun mielestä muut kuut kuin joulukuu ovat parempia, vaan en siksi ehkäisisi (meillehän ei tätä marras-/joulukuun vauvaa tule niiden taloudellisten syiden takia ainakaan tätä vuonna).

Terkuin Luhtavilla kp31/28-30 (jos oikein olen laskenut)

Vierailija
9/49 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan äkkiä laitan Fudgikselle, että eipä ole mullakaan mitään vihjaavia oireita suuntaan eikä toiseen. Tätioireita mulla ei kyllä taida olla muutenkaan ikinä, no ehkä vähän turvotusta. Kp 29 lienee meneillään ja taisin viimeks vähän väärin laskea eli tätiä odotan saapuvaksi siis to-pe. Vielä saa siis odotella muutaman päivän. Sinnittele vain sinäkin ja +++++++++++++++++++++++++!! Ja Luhtavillaakaan ei täti ole vielä saanut kiinni, sehän saattaa olla lupaavaa eli plussia +++++++++++++++++++++++++ sinnekin!

Nyt pitää valitettavasti jatkaa töitä, hyvää yötä tontut!

B

Vierailija
10/49 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelenpa vähän pinoa, oltiin pudottu jo tooooosi pitkälle. En siis eilen joutunut lähtemään, nyt päivystän vielä sitten kolme päivää päälle. Täällä Helsingissä on ihana ilma, mut aika kylmä.

Fudgis, Luhtavilla ja Bärtsu: Mikä tilanne? Täällä jännitetään.

Ja entäs Nonuli, sullakin alko kuulostaan aikas mielenkiintoselta.

).( tosi tylsä vaihe, ei mitään kerrottavaa. Ovistikut tuli tänään postissa. Tikuttelun ajattelin aloittaa ehkä perjantaina. Palailkaahan muutkin linjoille!

Äitsy kp6

Vierailija
11/49 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä itseäkin jännittää, että missä oikein mennään. Ei näy tätiä ja menkkamaiset kivutkin ovat vähän hellittäneet. Raskausoireita ei ole! Lupasin itselleni olla testaamatta ennen kuin viikonloppuna, onneksi ei polttele testi kaapissa, vaan täytyy käydä apteekissa...eli seuraavaksi jos vielä testin tarve tulee, sen on siten pakko jo näyttää oikein eli jos olisin raskaana niin pitäisi sitten jo varmasti näkyä tai sitten en yksinkertaisesti ole pieniinpäin.

Mites muut piinailijat, mitäs teille kuuluu?

Luhtavilla (päivistä viis, menkat ainakin ovat jo myöhässä)

Vierailija
12/49 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

).( en kans tiedä oikein missä nyt mennään. aamulla tuli taas jotain ihme tihkua pyyhkiessä, mut siihen se sit taas jäi! en tiedä onko tämä alkusoittoa menkoille, vai jotain muuta??? näitä menkkakipujakin vaan on edelleen jonkin verran?? en älyä...joo, joo...olen kyllä testannut, ja kyllä sen nega oli, advancella testasin, kun oikein tihrustin ni sain siihen jossain valossa haamujenhaamun, mutta OIKEASTI se oli vain mun HALU JA TAHTO joka halusi nähdä jotakin muuta kuin negan:))

jos ihan totta puhutaan, niin olen taas tosi motivoitunut siihen, että menkat ne on jotka alkavat, joten ei se sitten enää tässä katastrofissa miltään tunnu...ja mun mielestä en tässä kierrossa edes ovuloinut:/ joten mun pessimismini nostelee taas päätään!!!

bärtsulla ja luhtiksellakin on jänskää+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++puuuhhhh

äitsyllä polttelee jo ovistikut kaapissa:P onnea mamsellin metsästykseen:)

nonuliponuli

Vierailija
13/49 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

fudgis: mein yöhikoilija, sinäkin vielä piinailet! jos meitä on vielä neljä piinailijaa jäljellä tässä kierrossa, ni eikö yhden meistä jo sopis antaa

plussata:z vähintään...

Vierailija
14/49 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitsyn on saanut tikkunsa ja pääsee kohta ovista paikantamaan, hauskaa! Mä olin niihin tikkuihin tosi tyytyväinen tässä kierrossa, sain edes jonkinlaisen käsityksen siitä, milloin se mun ovis on.

Mulla on samanlaiset tunnelmat kuin nonulilla eli odottelen tätiä saapuvaksi, kun ei toisenkaanlaisia tuntemuksia ole. En jotenkaan jaksa uskoa, että nyt olisi onnistanut.

Luhtavilla, sulla on rautaiset hermot, kun maltat olla testaamatta!!! Mä en usko, että mä pystyisin vaikka kuinka yrittäisin järkeillä.

Onkos fudgis vielä yhtä oireeton tai vieläkö on hikoilua?

Mulla on hirveen tylsä olo, oon varmaan kaks viikkoo kirjotellu tänne että mitään ei kuulu ja niin se vain on vieläkin. No, kuluuhan nää päivät tietysti lopulta... Nyt taitaa olla kp 30. En käsitä, miten mun on näin vaikeeta muistaa mikä päivä on meneillään.

Tsemppiä kaikille, joilla on täti kylässä. Täti poistukoon pian, sen voi kohta lähettää vaikka tänne :)

Bärtsu

Vierailija
15/49 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti, kun hummailureissulta kotiuduin, piti tulla tarkistamaan teidän tilanne. Hyvältä vaikuttaa ++++++++++++++++++++

Nonuli ja Luhtavilla ovat saaneet oireillakin, minä ja Bärtsu jatkamme oireettomina. Oi voi, kunpa saisimme monen monta plussaa ++++ (neljä plussaa, eli yksi jokaiselle :))

Täällä ei siis mitään uutta :/ Tänään jo pistin reissuun varuilta siteen päälle (Luhtavillakin kertoi " varmistelusta" , tuttua siis täälläkin), jos täti pörrää paikalle. Ei onneksi saanut kiinni. Mutta jotenkin epäusko alkaa nostella päätään - kai sitä jotain oireita pitäisi olla?!

No, ei menetetä toivoamme ennen kuin siihen on todellista aihetta, eiks ni!

T. Fudgis kp 31 (/~33)

Vierailija
16/49 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi kun jännää teillä neljällä (Nonuli, Bärchen, Fudgis ja LV) on! Kukahan teistä ekaksi saa plusan testiin? Mä pitelen tädin nilkasta kiinni kaksin käsin niin ei pääse teidän kimppuunne.

Mulla vuoto jo väheni ja melkein loppui mutta sitten alkoi taas uudestaan. Tänään hmm..neljäs vuotopäivä kyllä vasta.

Tää alkukierto on tosiaan aika tylsää aikaa niinkuin Äitsykin sanoi. Kun ei voi vielä kuulostella tuntemuksia tai mitään. Ihan kun ei osais edes kirjoittaa mitään ja tää pinoilukin tuntuu ihan mälsältä.

Jostain taas kuiskailee mulle se joku pieni ääni että hei haloo kannattaako teidän enää mitään vauvaa yritellä et olette nyt vaan ja hoidatte kunnialla aikuisiksi nää kolme jo olevaa ja viimeistään kymmenen vuoden päästä saatte olla kahdestaan ilman vastuuta lapsista jne. Oisko järjen ääni??

mannarii kp4 yk3

Vierailija
17/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alan olla aika hermoheikko... Nytkin, kun tässä koneella istun, niin täytyy välillä käydä kurkkimassa pöksyihin, että joko täti saapui. Välillä kun tuntuu aivan siltä. No, ehkä se on vain valkovuotoa tai sitten vain kuvitelmaani. Huoh. Viikonloppuna ollaan jo vähän viisaampia (toisaalta näin jännäten täti ei varmaan pääse edes tulemaan paikalle ja kierto voi venyä vaikka kuinka - ainakin teininä minulla stressailut ym. vaikuttivat kierron pituuteen...). Nyt täytyisi koettaa vaan jaksaa rauhoittua! Oletteko te muut jännärit täyspäisempiä?! :)

Mannarii, tuntuuko, että aatoksesi voisivat olla " järjen ääntä" . Tai lähinnä ajattelen sitä, että tuntisitko olosi pettyneeksi, jos nyt todellakin lopettaisittekin vauvan yrittämisen? Varmasti näissä vauvapohdinnoissa miettii monenlaisia ajatuksia. Tässä kuumeillessa kun ehtii miettiä asioita monelta kantilta ja monenlaisia asioita yleensäkin. Mielestäni pitämäsi TJOT-asenne on hyvä tässä tilanteessa. Olette vauvan valmiita vastaan ottamaan, mutta jos häntä ei tulekaan, niin keskitytte hyvillä mielin näihin olemassaoleviin. Tuo on mielestäni terveellinen lähtökohta vauvaprojektiin! Mutta tsemppiä pohdintoihisi - kuulostele itsesi ja miehesi ajatuksia.

Repii jännityksestä hiuksia päästään -terveisin,

Fudgis kp 32

Vierailija
18/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fudgis: Hyvä kysymys toi! Mietin sitä äsken ja tulin siihen tuloseen että olisin pettynyt jos jostain syystä meidän pitäis nyt lopettaa nää vauvantekopuuhat. En haluaisi mitään ehkäisyä, ainakaan hormonaalista sillä mun mielestä tälläinen luomuilu on ihanaa!

Ehkä mä valmistaudun alitajuisesti siihen ettei meille vauvaa suoda. Mulla on ollut kierukan kanssa (K oli yli 6v) pahoja tulehduksia. Yhdessä vaiheessa kun ex-avioliitto veteli viimeisiään kävin kaikissa mahdollisissa sp-tautitesteissä kun kärsin kummallisista tulehduksista. Ei löytynyt mutta tulehdus hoidettiin monen viikon lääkekuurilla ja mulle jäi epäselväksi mistä sain sen. Jo silloin kävi mielessä että entä jos värkit on viottuneet..

Ja mähän olin pitkään ihan varma että en halua lisää lapsia. Alusta asti tän nykyisen miehen kanssa. Kunnes kumpikin käännettiin kelkkamme.

Mutta ei tää vieläkään ihan mutkaton asia ole. TJOT siis jatkuu.

Mitä muille kuuluu? Huhuu!!!

Kiva Fudgis kun nostelit meitä. Oltiinko jo tokasivulla? Ja ei sulle mitään tätiä tule! Usko jo ja hae testi!!

mannarii

Vierailija
19/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mannarii, olet kyllä kultainen :) Kiitos tsempityksistäsi. Tuli hyvä mieli sanoistasi, vaikka tädinpelossa täällä eletäänkin. Ja kuten huomaa, niin en pysty keskittyä oikeen mihinkään ja käyn kurkkimassa näitä sivujakin vähän väliä. Kiva tietää, että jotku tietää, missä tilanteessa olen. Ja jännä seurata, MITÄ MUILLE JÄNNÄILIJÖILLE KUULUU?! Olette selvästikin asiallisemmalla linjalla kuin minä tänään :)

Paljon on pyörinyt mielessä tässäkin pinossa kerrotut jutut. Vaikka mulla ei mitään selkeitä oireita olekaan ollut, niin tänään olen ollut tuntevinani pientä muhintaa mahassa. Tiedä sitten mitä. Kun söin, niin poistui, joten ehkäpä vain nälkää :) Mutta väkisinkin tulee mieleen Callen kommentit siitä, että hällä nippaili ja nappaili ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa - ja siitä tiesi tilanteen olevan erilainen. Ja toisaalta taas muistan Frankien kokemuksen, että vaikka oli oireita, niin sittekin täti tuli :(

Eli ei auta kuin jännätä, miten omalla kohdalla käy. Tällä hetkellä ei kyllä mitään tuntoja ole, vaikka kuinka tunnustelisi! :) Jos tätiä ei ole viikkoon tullut, niin sitten kyllä varmaan joudun testin käydä ostamassa ;)

terveisin,

tämänpäivänpalstaterroristi

Ps. Oltiin me sentään jo toiselle sivulle pudottu, siksi nostin. En yritä pitää meitä ihan ekana kuitenkaan koko aikaa =D

Vierailija
20/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä elellään tosi samoissa tunnelmissa kuin sinäkin Fudgis eli taidan ravata koneen ja vessan väliä hermostuksissani. Mulla oli tänään vieraita niin onneksi tuli vähän aikaa ajateltua muitakin asioista. Alan kyllä jo itse tosissani uskoa raskautuneeni, mutta toisaalta pitää varmistella ettei romahda kovin korkealta jos täti kuitenkin saapuu.

Testin kävin jo ostamassa eli alkaa hermot pettää, saa nähdä pysyykö kaapissa viikonloppuun, nyt jo ajattelen että josko perjantaina. Mies on innolla mukana ja aina töistä tullessaan haluaa ekana tietää onko mitään uutta asian tiimoilta, ihana ukkeli.

Nyt siis olis jo hiukan oireitakin, ainakin jos niin haluaa tulkita -iltaisin vatsassa omituista oloa. Minä en muuten koskaan ole ollut aamupahoinvoiva, vaan oireet on ollu iltapäivisin ja illalla. Eli hyvältä näyttää, vaan iloita ei uskalla ennenkuin on varmaa.

Käy vaan Fudgis ahkerasti kirjoittelemassa, minä ainakin käyn lukemassa joka välissä ja seurailen jo vähän tuota odottajienkin puolta, sinne olis niin kiva päästä ja teidät muut haluan kanssa mukaan!

Luhtavilla