Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkeekö kukaan muu etiäisiä?

Vierailija
19.02.2013 |

Minä olen aina nähnyt. Tai pitäisikö puhua ennemmin tuntemisesta. Eritoten läheisen ihmisen kohdalla. Minulle tulee outo tunne, että jotain tulee tapahtumaan. Näen välähdyksenomaisesti näyn tai itselleni tulee voimakas pahaolo esimerkiksi, jos ajattelen tiettyä läheistä  ihmistä. Tiedän vain, että kaikki ei välttämättä ole hyvin ja jotain kamalaa tulee tapahtumaan. Tämä "kyky" on mummillani, äidilläni ja siskollani. 

Usein siis "näyt" liittyvät johonkin epämieluisaan tapahtumaan. Tosi usein ne koskevat minua itseäni. Ikään kuin varoittaakseen minua tulevasta.

Joskus "näyt" ovat myös positiivisia kokemuksia. Tiedän esimerkiksi koska mieheni on tulossa kotiin. Minut valtaa sellainen lämmin tunne. Samoin, kun hän soittaa. Tiedän milloin se on mieheni tai äitini. 

Näitä asioita on vaikea selittää. Siksi olisikin mahtava kuulla teidän muidenkin kokemuksia.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon näistä "kärsinyt" (väärä sana), moniavuosia, mutta etiäiset tarkottaa muuta, ei ennustamista, vaan ne on niinko itsensä toistamisia, vai mitä vattuja olikaa niin suuri kaikentietävä googlemmekin sanoi näitä etiäisiä ihaan muiksi, miten me kaikki tän käsitämme 🤔

Vierailija
62/64 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uusiksi:

On. Goethellä jolla oli ehkä kaikkein korkein äo ikinä, oli myös näitä  etiäisiä. Että eiköhän liittyne myös siihen eräänlaiseen automaatioon ja harjaannuksen oppimiseen,  että esim., kun ihminen ensin opettelee vaikka kävelemään, ja kun sitten  oppii, niin sitä  enää jokaista liikettä  erikseen tiedostaen ajattele, kun harjaantuu- sama homma tässä, eli intuitiopuolikin herkistyy ja harjaantuu. Lopulta näyttää itsellekin ja muillekin  siltä, että joku vaan " näkee" taianomaisesti asioita. Ja itsekin hämmästyy,  mitä osaakaan ja miten ne toteutuvatkin. 

Itse olen nähnyt niin uskomattomia edeltä, ettei kukaan niitä usko,  jos kerron. Ja mikä hurjinta JOKAINEN myös on toteutunut. Siis ihan jokaikinen. Ei yhtään hutia siis.

Niitä kertoja on noin 5 ollut koko elämäni aikana. Ei siis montaa, mutta jos se on tullut, aina se siis on toteutunutkin. Ja se etiäin

Tarkoitatko tuolla kvanttifysiikkajutulla että telepatia voisi olla mahdollista?

Vierailija
64/64 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Karjalan evakkojen jälkeläinen ja näen/tunnen etiäisiä. Lisäksi saan asioita tapahtumaan lausumalla ne ääneen, sitä olen aina ihmetellyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme