Näkeekö kukaan muu etiäisiä?
Minä olen aina nähnyt. Tai pitäisikö puhua ennemmin tuntemisesta. Eritoten läheisen ihmisen kohdalla. Minulle tulee outo tunne, että jotain tulee tapahtumaan. Näen välähdyksenomaisesti näyn tai itselleni tulee voimakas pahaolo esimerkiksi, jos ajattelen tiettyä läheistä ihmistä. Tiedän vain, että kaikki ei välttämättä ole hyvin ja jotain kamalaa tulee tapahtumaan. Tämä "kyky" on mummillani, äidilläni ja siskollani.
Usein siis "näyt" liittyvät johonkin epämieluisaan tapahtumaan. Tosi usein ne koskevat minua itseäni. Ikään kuin varoittaakseen minua tulevasta.
Joskus "näyt" ovat myös positiivisia kokemuksia. Tiedän esimerkiksi koska mieheni on tulossa kotiin. Minut valtaa sellainen lämmin tunne. Samoin, kun hän soittaa. Tiedän milloin se on mieheni tai äitini.
Näitä asioita on vaikea selittää. Siksi olisikin mahtava kuulla teidän muidenkin kokemuksia.
Kommentit (64)
Karjalanan noitien vera minussa nuorempana näin paljonkin etukäteen, en siitä hyötynyt mitenkään olisi joku pitänyt olla opastamassa. Ei ollut hyötyö ei harmia kuten minustakaan täällä.
Asioita voidaan selittää muistoilla ja muilla. Olin nähnyt untavyhdestä julkisesta rakennuksesta ja kun kävelin siellä olin jo ollut siellä aikaisennin, vaikka se vasta avattiin.
On. Goethellä jolla oli ehkä kaikkein korkein äo ikinä oli myös näitä että eiköhän liittyne ihan siihen että eaim kun ihminen ensin olettelee vaikka kävelemään mutta kun oppii niin ei sitä enää jokaista liikettä tiedostaen ajattele- sama homma muussa joten lopulta näyttää muille siltä että joka vaan " näkee" taianomaisesti asioita .
Olen nähnyt niin uskomattomia ettei kukaan niitä usko jos kerron. Ja mikä hurjinta JOKAINEN myös on toteutunut. Ei yhtään hutia siis.
En ole nahnyt etiaisia, mutta parikymppisena kuulin niita. Aina noin 15-30 minuuttia ennen kuin asia tapahtui. Opin tajuamaan, etta kohtapuoliin tama oikeasti tapahtuu.
Ajan myota kyky on kadonnut.
Häyhän uuvvessa kirjassa epäiltiin näitten olevan Karjalaisten lahja/kirous...
Nuorempana ja nykyjäänkin niitä tulee ja eukko kysyykin ennen työpäivää tahi muuta miten menee ja luottaa vastauksiin jotka ilman ajatusta tulee... Niin hyvässä kun pahassakin ollu oikeessa...
Vanhemmiten oppinut jollain tavalla luottamaan näihin ja sakkoja ei ole tullu pitkään aikaan, kun on aina aavistanut pahan olevan tien päällä lähellä ja useimmiten se on ollut poliisin tutka ja muutamia kertoja hirvi tahi jokin muu...
Onkohan muuttii karjalaisii joilla näitä on vai onko muissakin heimoissa esiintyvää???
No minä olen Lapista ja meillä on suvussa nämä menneet. Sekä minä että äitini ja enoni ja heidän äitinsä sekä äitinsä äiti ovat samanmoisia. Isoenonsa oli kansanparantaja ja verenseisauttaja. Meillä muilla on etiäisiä sekä voimakas henki- ja unimaailma, joka kertoo kun asiaa on. Minä näen myös visioita.
Viimeksi minut herätettiin aamulla klo 7:00 niin, että tipahdin sängystä. Näin unta, jossa piti tehdä valinta elämän ja kuoleman välillä. Valitsin sen valkoisen eli elämän. Jäin herättyäni miettimään, että mitähän tuo tiesi. Iltapäivästä minulle soiteltiin sairaalasta, että läheinen on saanut sairaskohtauksen ja on heikkona. Kyllä olikin heikkona, mutta olin varma, että henkiin jää, kun uni tiesi. Ja hengissä on, parantunut hyvin ja nopeasti.
Äskettäin oli puhetta erään sukulaispojan oveluudesta, kuinka tämä on pyrkimässä läheisiin suhteisiin lapsettomien tätiensä ja setiensä kanssa. Näiltä hamuaa heidän asuntojaan perinnöksi. Minulla tuli taas vahva tietämys, että ennen kuin on kaikki päivät nähty, niin ei tule tuo poika noita asuntoja perimään koskaan, sillä lähtee ensin itse.
Näen ihan vaan normaaleja takiaisia.
Mielenkiintoista! Kiva tavata teitä muitakin. Minäkin ”tiedän”, koska äitini soittaa. Käsiä kihelmöi ennen puhelinmen soittoa. Ja välistä kun soitan äidille, äiti nauraa, että olin kuin ajatus eli hän oli just soittamassa minulle.
Mies tekee etiäisiä ennen kuin tulee töistä. Ovi käy ja eteisessä kolisee ihan kuin tulisi, muttei tullutkaan. Välillä käyn ovella tarkistamassa, mutta ei ole ketään. Sitten tulee 10 minuutin päästä samoilla äänillä. Ja mies tulee eri aikoihin, koska tekee keikkaa.
Nuorena vielä Lapissa asuessani kuulin etiäisiä (esim. oven käyvän ilman että kukaan tuli, sitten hetken päästä joku tuli) mutta vanhemmiten täällä etelässä ei ole ollut. Toki puhelinsoitoista usein arvaan, kuka soittaa, mutta se johtuu luultavasti siitä, ettei ole montaakaan ihmistä, jotka minulle soittelee.
uusiksi:
On. Goethellä jolla oli ehkä kaikkein korkein äo ikinä, oli myös näitä etiäisiä. Että eiköhän liittyne myös siihen eräänlaiseen automaatioon ja harjaannuksen oppimiseen, että esim., kun ihminen ensin opettelee vaikka kävelemään, ja kun sitten oppii, niin sitä enää jokaista liikettä erikseen tiedostaen ajattele, kun harjaantuu- sama homma tässä, eli intuitiopuolikin herkistyy ja harjaantuu. Lopulta näyttää itsellekin ja muillekin siltä, että joku vaan " näkee" taianomaisesti asioita. Ja itsekin hämmästyy, mitä osaakaan ja miten ne toteutuvatkin.
Itse olen nähnyt niin uskomattomia edeltä, ettei kukaan niitä usko, jos kerron. Ja mikä hurjinta JOKAINEN myös on toteutunut. Siis ihan jokaikinen. Ei yhtään hutia siis.
Niitä kertoja on noin 5 ollut koko elämäni aikana. Ei siis montaa, mutta jos se on tullut, aina se siis on toteutunutkin. Ja se etiäinen jos tulee nykyään jo tiedän että myös toteutuu.
Kvanttifysiikkahan pitää jo mahdollisena, että tietoa siirtyy jopa ajan ja paikan esteistä huolimatta solujen välillä ja ihmistenkin välillä. Miten, sitä taas ei tunneta vielä. Mutta että tällainen ilmiö on olemassa.
Voisiko joku teistä etiäisiä näkevistä ennustaa minulle? Minulla on ollut pahaenteinen olo. Haluaisin tietää, paranenko sairaudestani. Lisäksi olen miettinyt, miten pitäisi asumisasiat järjestää.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku teistä etiäisiä näkevistä ennustaa minulle? Minulla on ollut pahaenteinen olo. Haluaisin tietää, paranenko sairaudestani. Lisäksi olen miettinyt, miten pitäisi asumisasiat järjestää.
..? En tiedä osaatteko siis ennustaa, mutta saa yrittää ja vapautan kaikesta vastuusta.
Näen välähdyksiä tulevista, mutta ne ei aina toteudu niin niinkuin näen. Näin esimerkiksi välähdyksen jossa olen veljeni hautajaisissa. Hän oli seuraavana päivänä mukana onnettomuustilanteessa, mutta selvisi, toinen henkilö kuoli hänen sijastaan.
Miehelläni on etiäinen. Kuulen usein hänen tulevan kotiin ennen kuin hän oikeasti tulee. Papallani oli näkyvä etiäinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei se toimi noin. Niitä välähdyksiä tulee ihan sattumanvaraisesti. Ei niitä tule asioista joista haluaisi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Ennustajat on sitten erikseen, ja niistäkin suurin osa huijareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..? En tiedä osaatteko siis ennustaa, mutta saa yrittää ja vapautan kaikesta vastuusta.
Auttaisin jos voisin, mutta nämä etiäiset ei ainakaan mulla toimineet näin, vaan ne tulvahtivat pyytämättä ja yllätyksenä itsellinikin, niin valitettavasti ei ole tuollaista lahjaa jolla auttaa sinua. Lähetän kuitenkin voimia.
Vierailija kirjoitti:
Näen välähdyksiä tulevista, mutta ne ei aina toteudu niin niinkuin näen. Näin esimerkiksi välähdyksen jossa olen veljeni hautajaisissa. Hän oli seuraavana päivänä mukana onnettomuustilanteessa, mutta selvisi, toinen henkilö kuoli hänen sijastaan.
Miehelläni on etiäinen. Kuulen usein hänen tulevan kotiin ennen kuin hän oikeasti tulee. Papallani oli näkyvä etiäinen.
Tavallaan sisältö oli oikea onhan jokainen sinunkin veljesi...
Kerran luulin nähneeni yhden alushousuissa muta se olikin satiainen.
Huh helpotus ajattelin.
Mulla on joskus ollut sellaisia, että olen nähnyt ja muistanut jonkun unen jossa on joku arkipäivän tilanne. Sitten tyyliin kuukausia myöhemmin alan jossain tilanteessa miettimään, että hetkinen täähän on jotenkin tuttua ja sitten muistan sen aikaisemman unen monen kuukauden takaa jossa näin tuon tilanteen.
Ei minulle mutta perheessä yhdelle ihmiselle on käynyt niin että hän näki unta missä mummi hyvästeli hänet ja sanoi että kaikki on hyvin ja seuraavana päivänä mummi kuoli. :(