Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on kuvauttanut oman synnytyksen??? ov

Vierailija
17.01.2006 |

Eli siis onko täällä ketään jonka synntyksen vaikka mies olis kuvannut videokameralla? Oletko katsonut synnytyksesi videolta ja mitä tunteita se sinussa herätti, siis tekikö pahaa katsoa vai tuliko sen katsomisesta hyvä mieli?

Mun mies ehdotti silloin kun odotin esikoista että kuvataan sit synnytys videokameralla ja mä olin jyrkästi sitä mieltä että ei todellakaan kuvata ja sitä ei sit kuvattu, mutta nyt jälkeen päin harmittaa kun ei tullutkaan kuvattua synnytystä. Synnytys " huipentui" imukuppisynnytykseen josta jäi aika pahat traumat ja muutenkaan ponnistusvaiheesta ei ole kovin selvää kuvaa ja kaikki on aika hämärän peitossa. Se harmittaa kun sitä ei kuvannut että nyt sitä olisi voinut katsoa ja matkata takaisin siihen hetkeen ja miettiä että mikä siinä oli niin rtaumaattista ja vois päästä synnytyspelosta eroon kun ollaan suunniteltu toista lasta mutta mua pelottaa kovasti se synnytys kun eka meni miten meni. Voi vitsi kun vois vääntää kelloa ajassa taakse päin. Seuraava synnytys me kyllä kuvataan jos nyt koskaan enään uskallan ryhtyä lasta " tekemään" . Suosittelen kyllä muillekin synnytyksen kuvaamista, siitä voi olla hyötyä ja eihän sit koskaan tarvii kellekään näyttää.

-Ana

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän rajaa tohon touhuun.

Vierailija
22/23 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ainakin huone oli niin pullollaan porukkaa että eipä sinne paljon ois mahtunu enää kameran kanssa sohottamaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti mua vähän pelottaa että jos tulee toinen imukuppisynnytys, siinä vaiheessa jos kätilö sanoo että soittaa lääkärille että tulee ottaan imukupilla niin mä ihan taatusti ennemmin menen vaikka sektioon kun annan ottaa toista kertaa imukupilla. Oli se sen verran karmea kokemus että ei enään ikinä. Mun veljen vaimo kans synnytti imukupilla ja hän taas sanoi että ei se niin paha ollut...en tiedä oliko minun synnytyksessä sitten imukupissa jotain vikaa vai oliko lääkäri varmomaton vai mitä? Sitä en tiedä, ja se imukuppi vielä irtosikin kerran.

Mut kai se aika kuultaa muistot, niinhän sitä sanotaan. Ja eihän mun synnytyksestä olekaan " vasta" kuin reilu 10kk että sikäli kaikki on hyvässä muistissa vielä,mut tuskinpa ne pelot mihinkään häviää ja luulenpa että jos toinen saadaan niin viimeistään ennen synnytystä voi karmaisevat muistot tulla mieleen. Muuten kyllä olisin valmis olemaan raskaana ja saamaan sen vauvan kunhan ei tarvis synnyttää, on kyllä aika kova vauvakuume.

-Ana

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme