Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Minkä ikäisenä olisi paras ikä saada lapsia?

Vierailija
17.02.2006 |

Minkä takia juuri tämä ikä olisi paras? Kyseessä ei ole provo vaan kyselen mielenkiinnolla muiden mielipiteitä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On silloin valmis kun osaa sanoa että haluaa lapsen ja ottaa teostaan vastuun.

Pelkkä pillerien salaa pois jättäminen kertoo siitä ettei ole valmis vanhemmuuteen! Se ei ole vastuunottamista vaan itsekkyyttä.

Ja silloin kun on valmis ostaan vikoilla rahoilla vaippoja eikä ittellensä uusia vaatteita..

Vierailija
2/14 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on valmis ottamaan vastuun toisen elämästä. Henkinen ikä on tärkein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä siksi että en ehkä jaksaisi enää vanhempana pienten lasten kanssa ja että elämää olisi vielä jäljellä lasten aikuistuttuakin. Olen ollut niin onnekas että toiveeni on toteutunut. Toisesta laskettu aika piakkoin ja esikoinen on 2,5v ja olen 27v.

Nyt vain sitten ´odotan´ että olen 30 jotta saan laittaa " piuhat" poikki, koska lapsemme ovat nyt sitten tässä. Tämä on meille sopiva vaihtoehto ja monille muille sopii varmasti toisenlainen elämäntyyli.

Vierailija
4/14 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vastaan silti. Ja vain oman kokemukseni pohjalta. Se tietsyti riippuu niin paljon ihmisestäkin.

Itse olen 20 ja tyttö nyt 7kk. Hyvin ollaan pärjätty, tosin yksi juttu on ollut, jossa ikä olisi saattanut olla " hyödyksi" , eli kärsivällisyys/ maltillisuus...imetyksessä ilmeni sillä tavalla, että en alussa tarpeeksi " malttanut" olla paikallaan ja antaa vauvan imeä rintaa, niin kauan kuin vauva tahtoi (tosin oli muitakin " ongelmia" : en pystynyt istua/maata paikallaan kauaa, vauvan imuote, ym.), mutta uskon että jos olisin vanhempi niin olisin ehkä enempi nauttinut rauhallisista imetys-hetkistä vauvan kanssa, kun nyt koin ne vaan semmoisena " pakko-pullana" . Muuten olen kyllä kokenut tämän ihan hyväksi iäksi saada lapsi.

Vierailija
5/14 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 21v. kun sain esikoisen ja edelleen on hyvä ammatti, aviomies ja ruokaa kaapissa ja lapset onnellisia ;)

Silti on ihmisiä kyllä, joille ei sois lapsia koskaan. Hyvä vanhempi ei aina itsestäänselvyys.

Vierailija
6/14 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen 27v. ja taas tuli muutaman kuukauden viive lisää - elämä ei mene aina niin kuin haluaa! Olen kuitenkin ajatellut, että parempi olikin, että keho on kunnossa mieluummin ennen lapsia kuin niiden aikana joutuisi hoitoon.

Voi kuinka naivi olinkaan vuosia sitten, kun ajattelin että " täytyy" saada tiettyyn ikään mennessä. Elämä vie mennessään! Jos saan parin vuoden sisällä lapsen, olen siitäkin onnellinen!

Vierailija
7/14 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elattaa itsensa ja lapsensa, ja haluaa ottaa vastuuta ja antaa elamansa muuttua lapselle sopivaksi.

Vierailija
8/14 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tulee toinen ja olen 22.

Olen aina ajatellut että haluan lapset alle 25-vuotiaana :)

Vierailija
9/14 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin on saanut jo oman elämän mallilleen, juoksut juostua. Pystyy täysipainoisesti omistautumaan lasten kasvatukseen ja on jo jonkin verran elämänkokemusta ihan aikuisenakin takana.

Vierailija
10/14 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

salli mun nauraa. Kyllähän se elämän mallillaan olo ei ole iästä kiinni!!Vierailija:

Silloin on saanut jo oman elämän mallilleen i]

Vierailija
11/14 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras ikä olisi ollut 25-30 vuotiaana. En sano mikä muille on parasta.

Sain lapseni (2) alle 22-vuotiaana, pitkä aika odottaa että saa piuhat poikki :(

Vierailija
12/14 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras ikä on ehkä se kun itse kokee jaksavansa hoitaa ja valvoa.

Vierailija
13/14 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tämä sama aihe vähintään kerran viikossa? Tukehdun, ihminen ei vaan voi tajuta, ja sitten pitää tulla kyseleen tyhmiä.... ei ole väärää ja oikeaa ikää, ikä on numeroita! X(

Vierailija
14/14 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhtaudutaan siihen elämään aikuismaisesti. Joillakin tämä ikä on jo 20-vuotiaana, joillakin vasta 40-vuotiaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme