Pistin eilen kalatiskillä flirtiksi ja miesmyyjä pisti 300gr lohta kaupan päälle :D
Ostin 400 gr lohta ja hymyilin valloittavasti myyjälle ja juteltiin siinä mukavia, sitten punnituksen jälkeen lätkäs ylimääräset 300 gr lohta ja sanoi: noin mukavalle tytölle pannaan vähän ylimäärästä :D
kannattaa siis olla myyjille ystävällinen! :) Lähdenpä tästä puoli-ilmasen lohikeiton kimppuun :D
Kyllä koti-äidin mieltä aina lämmittää, voi jee.
Kommentit (15)
Jos ei niin antoi toisen omaisuudesta, jota tuskin kalan omistajalle maksaa.
Oletko onnellinen?
Nyt vaan hymyilemään :-)
Palveluammatissa saa yleensä vaan yrmeitä katseita ja valitusta. Oli varmaan mieltä piristävää saada leveä hymy sinulta.
Minäkin olen joskus saanut jotain ilmaiseksi keski-iän ylittäneiltä miehiltä, kun olen saanut heidät tuntemaan itsensä kunnon miehiksi :-) En ole tosiaankaan flirtannut ilmaiseksi saadakseni! Mutta niin on käynyt.
Tarkoituksesi on saada rahaa ostamastasi tavarasta, jotta pystyt maksamaan esim. työllistämäsi ihmisten palkat.
Jotakin pitäisi jäädä vielä yli, että saisit omaankin leipäsi päälle voita.
Sitten alaisistasi jakaa ilmaiseksi sinun tavaraa.
No, ehkä ap oli niin valloittava, että myyjä maksoi tuon 300gr omasta pussistaan. Tai sitten oli jo niin ilta, että kala olisi muutenkin jo mennyt pois seuraavan päivän tuoretiskistä.
Ihan miten vaan, mutta kivaahan tuo ilmainen on aina saada.
Minäkin voisin antaa vaikka tuon naapurin auton tuosta pihalta, ei tuntuisi missään...
On pahasti kyllä maailman katsomus pielessä kun aina on kotiäidit sellaisia ja tälläisiä ja tuollaisia. Kertoo jo tosi pahasta asenne viasta ja elämän tylsyydestä ja kateudestakin!
Hankkikaa jo elämä!
Molemmat antaa ja saa. Älä luule itsestäsi liikoja. :)
Siitä lähtien poika on ihan huulet töttöröllä ja suu muikeena kun kuljetaan herkkutiskin ohi :)
AP kertoi tollaisen kivan piristävän jutun, niin puolet kommentoijista rutisee ja narisee...
terkuin ap, jonka viestin pointti oli, että ystävällisyys kannattaa aina! Vinkkinä teille joillekin hapannaamoille :)
Hyvä asiakaspalvelu maksaa itsensä kyllä takaisin. Ja minulle on monesti käynyt niin, että olen jotain saanut kaupanpäälle ja kertonut siitä mielissäni muillekin tutuille, että asioisivat siinä kaupassa, kun on hyvä palvelu.
Olen puutarhahullu ja ollut nuoruusvuosina myyjänä puutarhamyymälässä ja omistaja sanoi itse, että jos on mukava asiakas ja ostaa, laita jotain kaupan päälle, tulee varmasti takaisin ostoksille, mainostaa ja myynti kasvaa.
ei ap
Kun vaan tietää kenen omaisuudesta on kyse.
On vielä myyjiä.