Kuinka kauan meni aikaa, kun olit synnytyslaitokselta kotiutunut, että ensimmäinen vieras tuli vauvaa ihailemaan?
Kommentit (7)
varmaan pari päivää. Kuopuksen kanssa kun tultiin kotiin, meillä oli kylässä jo valmiiksi äitini, pikkuveljeni, äitini nuorempi sisko, hänen miehensä ja heidän nuorin lapsensa. :D
Ja siis mä nautin! Olen sukurakas ihminen.
mielestäni se oli mukavaa koska olin laitoksella 10 päivää.
Kotiutumispäivänä isovanhemmat ja muita sukulaisia oli odottamassa kotonamme. Ihan kivaa :) Kyllä mun lapsi on niin ihana ettei sitä tarvinnut piilotella kaapissa :) Eipä ollut punainen näppyinen jättipää :D
Anoppi kävi kyllä ovella kolkuttelemassa, mutta en päästänyt sisään. Mummot ja papat (myös anoppi) sekä omat sisarukseni + parhaat ystävämme (kaksi pariskuntaa) kävivät jo sairaalassa. Olimme tehneet hyvin selväksi, että meille ei tulla ennen kuin minulle sopii.
pari viikkoa kun vauva oli vastasyntyneitten teholla...Mut kun vauva pääsi kotiin niin samana päivänä laukkas jo hirveesti vieraita...eivät " raukat" olleet päässeet vauvaa teholle katsomaan
mutta olin kyllä aika vihainen, kun yhdet miehen sukulaiset kutsuivat itsensä meille heti kun olimme tulleet vauvan kanssa kotiin. Olimme tuskin päässeet ovesta sisään. Olisin halunnut nauttia rauhassa tuosta juhlavasta hetkestä, kun olimme ekaa kertaa kotona kolmen hengen perheenä :( . Ja muutenkin olin tosi väsynyt ja oli vain ihanaa päästä kotiin ja lepäämään ja nukkumaan.
Sen jälkeen menikin kauan, sillä olin tosi kipeänä pitkään ja muutenkin oli lieviä alkuhankaluuksia...siis esikoisen kanssa.
Kuopuksen kanssa sitten tulikin neljän päivän jälkeen ihan ruokavieraita. Mutta silloin olinkin jo ihan toisessa kunnossa :)