Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet tupakoivasta äidistä joka polttaa ollessaan raskaana?

Vierailija
22.06.2008 |

Olen totaalisen mykistynyt. Tapasin tänään äidin joka polttaa tupakkaa estottomasti siitä huolimatta, että hän on raskaana. Myöskään vanhempien lasten ongelmat (syntyneet huomattavan pienikokoisina, oppimisvaikeuksia, eivät pärjää koulussa, tarkkaavaisuushäiriöitä, ylivilkkautta jne.) eivät saa äitiä tajuamaan että tupakointi todellakin on vaarallista. Tämä nainen avoimesti itsekin toteaa, että monet tai kaikki näistä ongelmista johtuvat juuri tupakoinnista, mutta silti jatkaa samaa rataa ja naureskellen toteaa että ei ole pystynyt tai jaksanut lopettaa!!

Olen suorastaan sokissa. En usein mene sanattomaksi mutta tämä oli yksi sellainen tilanne. Oksettavaa miten vähän tämä nainen välittää lapsiensa elämästä! Onko mitään mitä sivullinen voi tällaisessa tilanteessa tehdä???

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerä siksi, että pidän typeränä raskaudenaikaisen tupakoinnin puolustelua, kuin siksi, että puolustelen sitä. :)

"En ole koskaan polttanut, siksi paljastitkin typeryytesi! Öitä!"

Vierailija
42/44 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerä siksi, että pidän typeränä raskaudenaikaisen tupakoinnin puolustelua, kuin siksi, että puolustelen sitä. :)

"En ole koskaan polttanut, siksi paljastitkin typeryytesi! Öitä!"

huutelee massan mukana, vaikkei tiedä tuon taivaallista omakohtaisista kokemuksista. Jepjep!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sinulle nauravat harakatkin pihalla. Itsehän siellä vedät legendaa minun kokemuksistani ja taustoistani, vaikket tiedä niistä hölkäsen pölyä! Enpä viitsi enempää kommentoida inttämistäsi.

[/quote]

huutelee massan mukana, vaikkei tiedä tuon taivaallista omakohtaisista kokemuksista. Jepjep!

[/quote]

Vierailija
44/44 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sinulle nauravat harakatkin pihalla. Itsehän siellä vedät legendaa minun kokemuksistani ja taustoistani, vaikket tiedä niistä hölkäsen pölyä! Enpä viitsi enempää kommentoida inttämistäsi.