Apua! 16- vuotias tyttöni sanoi eilen että poikaystävä haluaisi mennä kihloihin.
. Ovat seurustelleet muutaman kuukauden. Minusta aivan liian nuoria ja olleet vasta noin vähän aikaa yhdessä. Molemmat pääsevät ysi luokalta.
Mitä voin tehdä estääkseni kihloihin menon?
Onko kellään vastaavia kokemuksia????
Kommentit (6)
Ja mitä muutaman kuukauden tuttavuuteen tulee, niin menin mieheni kanssa kihloihin puolen vuoden seurustelun jälkeen (tosin olin 26-vuotias). Ja nyt ollaan oltu 7 vuotta naimisissa ja edelleen hyvin menee :)
merkkiä muille, "mulla on joku". Ei ajattele naimisiinmenoa. Yhdessä hengailua, ei vakavaa. Se mikään suhde ole.
menee änskillään kihloihin. Nätisti pitäisi osata selittää et liian aikasta, liian nuori.
Ettei käy niin et karkaa kotoa, tule ehkä raskaaksi, mene naimisiin....
ensimmäinen lapsi syntyi juuri kun olin täyttänyt 18v. yhdessä ollaan oltu 10 vuotta joista naimisissa muutama kuukaus. 2 lasta nykyjään.
kyllä ne teinikihlauksetkin joskus kestävät:)
Nyt olemme olleet yhdessä jo 18v ja naimisissakin 12v. Lapsiakin on monta :) Mies on minua 3v vanhempi.
kihloihin ei koskaan mennä noin vaan harkitsematta vaan vakavan harkinnan jälkeen. Sano myös, että koska olette vasta muutaman kuukauden tunteneet niin voisi olla hyvä tutustua vielä lisää ja antaa arjen tulla suhteeseen ennen kihlautumista. Jos tyttö kuitenkin kihlautuu niin ole onnellinen hänen puolestaan (ainakin leikisti).