Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

härskeintä / "lutkamaisinta"

Vierailija
23.06.2009 |

Vähän kiihoketta kesään -kertokaapa mikä on mielestänne ollut härskeintä / lutkamaisinta / rohkeinta mitä olette tehneet?

(Seksistä siis puhutaan).

Mulla tyttöystävän kanssa sovituskopin suihinotto sessio -loppuun asti.

Poskia vähän kuumotti kun poistuttiin kopista. Kiva sitä silti muistella.

Kommentit (623)

Vierailija
621/623 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prkl kun täältä poistetaan osa vaikka nätimpiä juttuja mitä muitakin täällä 

Vierailija
622/623 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskin baarista ihan ok-näköisen ja oloisen komistuksen. Toin hänet kotiini ja riisuimme vauhdilla. Hän alkoi melkein heti nuolla ja imeä pilluani niin, että sain kaksi mahtavaa orgasmia. Sitten hän alkoi keppi kovana kiivetä pukille, mutta kierähdin pois ja lähdin vessaan. Mennessäni sanoin, että kyllä tämä riitti, voit lähteä. Kun tulin takaisin vessasta hän seisoi hölmönä vaatteet päällä. Toistin vielä että minä olen ihan tyytyväinen, ehkä joku toinen kerta myös nussitaan, mutta nyt minä alan nukkua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/623 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kaverin luokse saunomaan ja naimaan kaverin vaimoa. Hiljaisesti sovittu sääntö on ollut antaa aluksi naisen ratsastaa paljaalla ja heittää ryynit rinnoille. Se tuntuu kiihottavan heitä kumpaakin. Pidin ennen saunailtaa kahden viikon tauon panohommista ja melko lyhyen ratsastuksen jälkeen nostin kaverin vaimon pois päältäni ja laukesin runsaasti rinnoille, kaulalle ja kasvoille. Sen jälkeen annoin vehkeeni imettäväksi ja kun seisokki ei ehtinyt laskea lainkaan, nainen istui suihinoton jälkeen takaisin ratsastamaan ja tällä kerralla kasvot kaverin suuntaan. Toisella kerralla en ollut enää yhtä herkillä, nainen sai kunnon panon ja omaa kestoa lisäsi se kun vilkuilin samalla ensin salaillen ja lopulta ihan avoimesti runkkailevaa kaveriani. Katsomoon jääneeltä kaverilta tuli vaimonsa kanssa samaan aikaan. M38