Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

härskeintä / "lutkamaisinta"

Vierailija
23.06.2009 |

Vähän kiihoketta kesään -kertokaapa mikä on mielestänne ollut härskeintä / lutkamaisinta / rohkeinta mitä olette tehneet?

(Seksistä siis puhutaan).

Mulla tyttöystävän kanssa sovituskopin suihinotto sessio -loppuun asti.

Poskia vähän kuumotti kun poistuttiin kopista. Kiva sitä silti muistella.

Kommentit (632)

Vierailija
621/632 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prkl kun täältä poistetaan osa vaikka nätimpiä juttuja mitä muitakin täällä 

Vierailija
622/632 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskin baarista ihan ok-näköisen ja oloisen komistuksen. Toin hänet kotiini ja riisuimme vauhdilla. Hän alkoi melkein heti nuolla ja imeä pilluani niin, että sain kaksi mahtavaa orgasmia. Sitten hän alkoi keppi kovana kiivetä pukille, mutta kierähdin pois ja lähdin vessaan. Mennessäni sanoin, että kyllä tämä riitti, voit lähteä. Kun tulin takaisin vessasta hän seisoi hölmönä vaatteet päällä. Toistin vielä että minä olen ihan tyytyväinen, ehkä joku toinen kerta myös nussitaan, mutta nyt minä alan nukkua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/632 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kaverin luokse saunomaan ja naimaan kaverin vaimoa. Hiljaisesti sovittu sääntö on ollut antaa aluksi naisen ratsastaa paljaalla ja heittää ryynit rinnoille. Se tuntuu kiihottavan heitä kumpaakin. Pidin ennen saunailtaa kahden viikon tauon panohommista ja melko lyhyen ratsastuksen jälkeen nostin kaverin vaimon pois päältäni ja laukesin runsaasti rinnoille, kaulalle ja kasvoille. Sen jälkeen annoin vehkeeni imettäväksi ja kun seisokki ei ehtinyt laskea lainkaan, nainen istui suihinoton jälkeen takaisin ratsastamaan ja tällä kerralla kasvot kaverin suuntaan. Toisella kerralla en ollut enää yhtä herkillä, nainen sai kunnon panon ja omaa kestoa lisäsi se kun vilkuilin samalla ensin salaillen ja lopulta ihan avoimesti runkkailevaa kaveriani. Katsomoon jääneeltä kaverilta tuli vaimonsa kanssa samaan aikaan. M38

Vierailija
624/632 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten seksisuhde vanhempaan mieheen. Erityisesti jäänyt mieleen kun menin usein bussilla hänen luokse ilkosillani, vain pitkä takki päälläni. Viimeiset kaksi kilometriä jouduin vielä kävellä. Tämä oli miehen toive.

Vierailija
625/632 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vuosi sitten oli tarkoitus lähteä lomareissulle ulkomaille perheen kanssa, mutta mursin nilkkani. Mieheni lähti lasten kanssa, minä jäin kotiin.

Eräänä iltana lipittelin viiniä ja päätin katsella maikkarin chattia teksti teeveestä.

Viiniä tuli juotua useita lasillisia ja chattia selatessa himot nousi. Niinpä päätin laittaa ilmoituksen. "Nainen etsii seuraa heti xxxxx". Häiriköiden seasta tuli yksi puhelu joka oli tosi mielyttävä mies, mutta joutui lopettamaan puhelun kun lähti taksia ajamaan. Oli halukas tapaamaan, kuten minäkin.

Yöllä sängyssä näppäilin viestin miehelle. "Tule käymään luonani, haluan sua. Jätän takaoven auki ja odotan sängysssä nakuna. Panet ja häivyt"

Yöllä heräsin kun mies riisutui sängyn vieressä. Tervehti ja tuli viereeni sängylle. Pano oli kiihkeä, mutta harmillisen lyhyt. 

Vierailija
626/632 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin saunaan ottamaan vasta tapaamaltani mieheltä suihin. Homma kesti ja kesti ja mulla kehittyi valtava kusihätä. Kauaa en miettinyt kun muna suussa kusin tän tyypin saunan lauteille. Se ei tainnut ees huomata. No tän jälkeen pillua nuollessa saattoi tajuta.

Vierailija
627/632 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöelämästä mukaan tullut parikymppinen neiti aloitti suihinotolla, mutta jatkoi aika pian omasta aloitteestaan runkkailemalla ja samaan aikaan imeskelemällä kasseja ja nuolemalla lopulta persreikää. Ajatuksena tuollainen olisi tuntunut liian härskiltä ja ehdotuksesta olisin varmaan kieltäytynyt. Ainoastaan kivesten karvaisuus sai aikaan kommentointia, mutta pienen nenän nyrpistelyn jälkeen saivat kassitkin kyytiä rauhallisen runkkailun ohella. Käsittely tuntui upealta ja nuori nainen tiesi mitä oli tekemässä. Lopetin neidin kielihommat ennen aikojaan kun aloin olla jo liian herkillä ja iskin kiinni herkkuun. 

Vierailija
628/632 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hotellin höyrysaunassa ja siellä piti olla uima-asu (tai pyyhe).No mulla oli bikinit.Olin saunassa yksin ja pidin silmiä kiinni,kun rentouduin.Kuulin,kun ovi kävi ja huomasin,että vastapäätä mua tuli noin 5 v.nuorempi mies(tiesin että saunaosasto oli hiljainen).Höyryä suihkusi hieman ja siinä hengittelin sitä ja istuin edelleen.Huomasin kun mies vilkuili mun isoja rintoja,jotka hieman pursui yli biksuista.Ajattelin,että no pidetään hauskaa ja irrotin bikinien narut ja otin yläosan pois,katsoin huomaako mies.Kyllä huomasi.

Hän siirtyi viereeni ja sanaakaan sanomatta laittoi huulet mun rinnoille,ahnaasti suukotteli niitä ja venytti nännejä suulla ja käsillä.Hän hoki,,että ihanat rinnat sulla.Hän laittoi toisen käden mun pilluun ja oikeesti hieroi mulle niin voimakkaan orkun,et meinas taju lähteä.Olin ihan märkänä.

Sen jälkeen hän tuli mun eteen,raotti pyyhettään ja näin tietysti komean seisokin ja aloin ottaa suihin häneltä..no siinä ei mennyt kauaa kun hän tuli ja otin suihin loppuun asti.Sen jälkeen puin biksun yläosan päälle ja siirryin suihkun kautta porealtaaseen.Mies tuli myös sinne ja istuttiin siinä poreissa hetki.Olin vielä ihan kiimainen ja mietin että miten saisin lisää orkkuja.Mies siirtyi mun viereen ja käsi eksyi pian mun pilluun ja hän hieroi taas ja kun sain,en voinut huutaa,koska olimme kuitenkin hotellin alueella ja sinne olisi joku voinut nähdä tai kuulla.Yritin vaimeasti inahtaa kun tämä mies hieroi mulle pari orkkua lisää.Porealtaassa poreet vain läikkyi ja minä olin orkkujen jälkilämmössä ja odotin että ne loppuu,että pystyn nousemaan altaasta pois,kun jalat oli ihan hyytelöä.

Vielä sitten vaihdoimme huonenumerot ja oli aikamoista panoa se yö,en tiennyt että voin saada niin monta kertaa ja mies myös,annoin panna pilluun ja peppuun.Ja se oli vain 1 yö,mutta vieläkin hymyilyttää kun sitä muistelen,että onneksi tiputin bikiniyläosan pois

Vierailija
629/632 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se kun olin lähdössä töihin, lähdin vaan hieman etuajassa. Mies sattuu haluaa seksiä. Tuli spermat sisään. Siitä ajoin toisen luokse, se maksoi mulle, toiset spermat sisään, siitä suoraan Seuraavalle, sekin maksoi, kolmet spermat sisään niin pienellä aikaa. Sitten pokkana töihin. 

Vierailija
630/632 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin hotellin höyrysaunassa ja siellä piti olla uima-asu (tai pyyhe).No mulla oli bikinit.Olin saunassa yksin ja pidin silmiä kiinni,kun rentouduin.Kuulin,kun ovi kävi ja huomasin,että vastapäätä mua tuli noin 5 v.nuorempi mies(tiesin että saunaosasto oli hiljainen).Höyryä suihkusi hieman ja siinä hengittelin sitä ja istuin edelleen.Huomasin kun mies vilkuili mun isoja rintoja,jotka hieman pursui yli biksuista.Ajattelin,että no pidetään hauskaa ja irrotin bikinien narut ja otin yläosan pois,katsoin huomaako mies.Kyllä huomasi.

Hän siirtyi viereeni ja sanaakaan sanomatta laittoi huulet mun rinnoille,ahnaasti suukotteli niitä ja venytti nännejä suulla ja käsillä.Hän hoki,,että ihanat rinnat sulla.Hän laittoi toisen käden mun pilluun ja oikeesti hieroi mulle niin voimakkaan orkun,et meinas taju lähteä.Olin ihan märkänä.

Sen jälkeen hän tuli mun eteen,raotti pyyhettään ja näin tietysti komean seisokin ja aloin ottaa suihin hänel

Menit sitten miehenä bikinit päällä?

Vierailija
631/632 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mieheni ja silloinen poikaystäväni oli Saksassa töissä ja hän toi sieltä tullessaan kaikenlaista seksihepenettä ja sun muuta minulle 'lahjaksi'. Joita minä sitten pidin häntä miellyttäkseni, no ei se minulle ollut mitenkään vastenmielistä mutta hiukan kyllä hämmentävää. Yksi hepene oli ylitse muiden, ne oli sellaiset kumiset pikkuhousut joiden sisällä oli peniksen muotoinen dildo eli ns. Japanilaiset tanssihousut. Joita minun piti pitää, kun käytiin ulkona baareissa ja juhlimassa. Se tuntui minusta aika 'lutkamaiselta' ja myös kiihoittavalta samalla. Toki itse pelkäsin, että huomaako joku muukin tämän meidän pikku leikin. Muutama vuosi sitten keksin miehelleni pikku vastineen, että kun minun pitää pukeutua hänelle, niin hänenkin pitää suostua minun pikku vaateeseen. Ostin metallisen siveysvyön, se on Bon4 ja se on aika brutaali vyö. Ja nykyisin aviomieheni joutuu lukkoon hyvin matalalla kynnyksellä. Niin siinähän mieheni muistaa minut aina, ja voi myöskin miettiä, että tietääkö joku muukin, että hän on lukittuna. Hän on kertonut, että samalla lukittuna olo tuntuu pervolta ja hyvinkin nöyryyttävältä mutta myöskin kiihoittavalta. Joten miellytän miestäni ja pidän hänen munat lukittuna jatkossakin.

Onnelline pari.

Vierailija
632/632 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä stalkkaan entistä fwb panoani. Mies on viisikymppinen ja naimisissa. Tiedän hänen asuinpaikkansa ja käyn joskus siellä kävelemässä. Ajatus siitä, että tapaisimme sattumalta, saa aikaan lutkamaisen olon. N26

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme