härskeintä / "lutkamaisinta"
Vähän kiihoketta kesään -kertokaapa mikä on mielestänne ollut härskeintä / lutkamaisinta / rohkeinta mitä olette tehneet?
(Seksistä siis puhutaan).
Mulla tyttöystävän kanssa sovituskopin suihinotto sessio -loppuun asti.
Poskia vähän kuumotti kun poistuttiin kopista. Kiva sitä silti muistella.
Kommentit (564)
Työkaverin parikymppisen tyttären paneminen. Nuori nainen haluaa kokeilla kaikenlaista eikä kavahda paksua parrua pyllyssäänkään. Ei jäänyt sekstailut yhteen kertaan vaikka alunperin niin piti.
Tuhmia rouvia täällä kun nuoren miehen kimpussa kun mies työmatkalla
Vierailija kirjoitti:
2 viikkoa sitten miehen kaverin kanssa pidettiin päiväkahvihetki
Teitkö aloitteen rohkeasti vai mistä homma lähti ja miten eteni?
Vierailija kirjoitti:
Nainen kinusi, että tarjoasin viskin. Kysyin, että saanko suihinoton jos tarjoan. Nainen sanoi, että okei, ja lähdettiin miesten vessaan. Muutaman minuutin suihinoton jälkeen meinas polvet pettää alta kun lasti lähti liikkeelle syvälle imevään suuhun. Sen verran hyvä suihinotto, että tarjosin mielelläni tuplaviskin millä nainen sai häivytettyä sperman tuoksua hengityksestään.
Oliko kyseessä siis tuntematon nainen??? Innokas imemään kyllä voin kuvitella
Tahtoisin vaan tavata näitä varattuja naisia jotka antaa monelle miehelle kerralla ja ja haluaa saada rasvat sisään. Yleensä se tilanne on mennyt niin että jos on sinkkunainenkin tai kaksi tullut porukan kanssa jatkoille niin on valinneet ottaneet vain yhden miehen pumppaamaan eikä ole muut kiinnostaneet.
Kertokaa miten saatte varatun suostumaan seksiin muuten kuin aivan lärveissä humalassa
Kimppaseksi 17 -vuotiaana nelikymppisen varatun miehen ja hänen kaverinsa kanssa. Elämäni kyydit etenkin kun sain molempia samalla. Silti mitään vastaavaa en ole tehnyt myöhemmin.
Nuorena risteilyllä annoin kännissä rahaa vastaan miesporukalle niiden hytissä. En ole varma, kuinka monta miestä kävi painamassa mutta mulle jäi käteen 500 markkaa mikä oli vuonna 99 opiskelijalle iso summa. Mulkuttivat niin peppua kuin pimperoakin ja seuraavana päivänä Tukholmassa kävellessä alapää oli kipeänä. Paluumatkalla Suomeen otin meidän hytissä taas vähän kännissä suihin yhdeltä mieheltä, joka oli perheensä kanssa risteilyllä. Muistaakseni sain siltäkin jotain rahaa vastineeksi.
Opiskeluaikana mulla oli ihan tapana tuo, että kännissä nousi kiima etenkin siihen, että miehet maksaa mulle seksistä. Oon esim vuosituhannen vaihteessa ottanut baarin vessassa suihin yhdeltä mieheltä sadasta markasta. Selvinpäin en ikinä suostusi.
Vierailija kirjoitti:
Härskeintä oli naida kolmea naista saman päivän aikana. Panojen välissä oli lyhyimmillään alle tunti. Kukaan naisista ei tiennyt, että kalu oli nainut toista pillua hetkeä aikaisemmin. Yksi ei käyttänyt ehkäisyä ja sisälle vain roiskin ronskisti.
Itse sain viikko sitten kahta naista noin muutaman tunnin viiveellä ja molemmat antoivat paljaalla ja toinen pyysi vielä laukaisemaan sisälle. Sai kuulemma kiksejä siitä kun tuntee miehen tulevan ja täyttävän kunnolla sisälle
Tämä tapahtui parikymppisenä. Kaverini oli intissä kiinni ja lupauduin auttamaan tyttöystäväänsä muutossa. Olivat siis muuttamassa kimppaan. Raskaiden laatikoiden kantamisen jälkeen olin hikinen, joten tyttö ehdotti, että käyn siellä suihkussa. Suihkussa ollessani tyttö koputti oveen ja pyysi päästä sisälle. Luulin että tulee hakemaan jotakin, mutta hänpä olikin alasti ja tunki kanssani samaan suihkukoppiin. Stondishan siinä tuli ja tyttö alkoi runkata minua. Lopulta tulin hänen perseelleen.
Meillä oli ollut aiemmin pientä flirttiä, mutta en ollut varsinaisesti hänestä kiinnostunut. Tyttö olisi halunnut vielä panna, mutta siihen en suostunut. Hirveä morkkis tuli tästäkin. Onneksi asia ei ikinä kantautunut kaverini korviin. Nyt ovat jo onneksi eronneet.
Lutkamaisimmaksi tunsin itseni nuorena 18-vuotiaana naisenalkuna, kun olin iloisen illanvieton päätteeksi hiprakassa antautunut kahdeksan vuotta vanhemmalle miehelle paikalla olleen silloisen tapailukumppanin katsellessa ja kuunnellessa puuhiamme. Muistan vieläkin sen, miten häpesin mennä molempien miesten nähden pesulle vieraan miehen lauettua aamuseksin päätteeksi sisään ilman kondomia, vaikka hetkeä aiemmin olin äänekkäästi pyytänyt jatkamaan suojaamatonta seksiä loppuun asti. Lutkamaista oloa ei helpottanut se, että tapailukumppani kävi kahden jäätyämme aivan kuumana ja tunnusti tyydyttäneensä itseään kuunnellessaan minua toisen miehen käsittelyssä. Suojattua elämää viettäneenä ja vanhoillisen kasvatuksen saaneena en ollut koskaan kuullut sellaisista asioista kuin aisankannatuksesta tai alistamisleikeistä ja koin aivan turhaan vieläkin kiihottavan tilanteen kieroutuneeksi ja itseni täysiveriseksi lutkaksi. N 49
Vierailija kirjoitti:
Lutkamaisimmaksi tunsin itseni nuorena 18-vuotiaana naisenalkuna, kun olin iloisen illanvieton päätteeksi hiprakassa antautunut kahdeksan vuotta vanhemmalle miehelle paikalla olleen silloisen tapailukumppanin katsellessa ja kuunnellessa puuhiamme. Muistan vieläkin sen, miten häpesin mennä molempien miesten nähden pesulle vieraan miehen lauettua aamuseksin päätteeksi sisään ilman kondomia, vaikka hetkeä aiemmin olin äänekkäästi pyytänyt jatkamaan suojaamatonta seksiä loppuun asti. Lutkamaista oloa ei helpottanut se, että tapailukumppani kävi kahden jäätyämme aivan kuumana ja tunnusti tyydyttäneensä itseään kuunnellessaan minua toisen miehen käsittelyssä. Suojattua elämää viettäneenä ja vanhoillisen kasvatuksen saaneena en ollut koskaan kuullut sellaisista asioista kuin aisankannatuksesta tai alistamisleikeistä ja koin aivan turhaan vieläkin kiihottavan tilanteen kieroutuneeksi ja itseni täysiveriseksi lutkaksi. N 49
Noin on käynyt monelle nuorelle ja kokemattomalle. Mä suutelin alaikäisenä toista tyttöä ja kuvittelin olevani lesbo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen kinusi, että tarjoasin viskin. Kysyin, että saanko suihinoton jos tarjoan. Nainen sanoi, että okei, ja lähdettiin miesten vessaan. Muutaman minuutin suihinoton jälkeen meinas polvet pettää alta kun lasti lähti liikkeelle syvälle imevään suuhun. Sen verran hyvä suihinotto, että tarjosin mielelläni tuplaviskin millä nainen sai häivytettyä sperman tuoksua hengityksestään.
Oliko kyseessä siis tuntematon nainen??? Innokas imemään kyllä voin kuvitella
Ihana noin repseä ja rivo nainen että käy suoraan toimeen eikä häpeile
Vierailija kirjoitti:
silloisen miehen kanssa ravintolan nurkkapöydässä jotain sormikivaa ;)
Mulla kans kiihottaa julkiset paikat älyttömästi. Lisää kokemuksia kielletysti julkisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
silloisen miehen kanssa ravintolan nurkkapöydässä jotain sormikivaa ;)
Mulla kans kiihottaa julkiset paikat älyttömästi. Lisää kokemuksia kielletysti julkisesti?
Kahvilatapaaminen Helsingin keskustassa jatkui yliopiston kirjaston parvella. Purin alahuulen verille..
Olen nuorena antanut kaikkia reikiä paljaalla vuokranantajalle, kun oli maksun kanssa vaikeuksia. Muutaman kerran diiliin kuului myös vuokranantajan kavereille antamista. Yhden viikonlopun aikana olin varmaan kahdeksan eri miehen kanssa, kun kävivät vuorollaan painamassa. Tunnsin itseni erityisen lutkaksi kun tajusin vuokraisännän saaneen itselleen hyvät taloudelliset voitot kavereiltaan siitä, että pääsevät painamaan minua. Minun suhteen taas laskutus oli niin, että yksi pano vastaa vuokrasta 50 euroa. Halvalla meni.
On sitä tullut vuosien varrella irstailtua. Duunissa naisvaltaisella alalla joten tapahtumia vuosien varrelta kertynyt.
Lähemmäs kymmentä työkaveria tullut pantua sairaalan vessoissa ja tyhjissä potilashuoneissa.
Firman bileissä mökillä kahden hoitsun kanssa muiden nukahdettua.
Autossa milloin missäkin työkavereita.
Kaverin kans duunattu kimpassa työkaveria. Molempiin reikiin yhdessä ja erikseen.
Omaa vaimoa kaverin kanssa useamman vuoden.
Vierailija kirjoitti:
kivan lutkamainen olo, kun joskus innostun kesämekon kanssa ilman pikkareita ulos vaikkapa shoppailemaan.
Oletko vilauttanut kellekkään hameen alta paljasta??? 😁. Aina kiihottavaa jos on mekko ja ei pikkareita
Vierailija kirjoitti:
On sitä tullut vuosien varrella irstailtua. Duunissa naisvaltaisella alalla joten tapahtumia vuosien varrelta kertynyt.
Lähemmäs kymmentä työkaveria tullut pantua sairaalan vessoissa ja tyhjissä potilashuoneissa.
Firman bileissä mökillä kahden hoitsun kanssa muiden nukahdettua.
Autossa milloin missäkin työkavereita.
Kaverin kans duunattu kimpassa työkaveria. Molempiin reikiin yhdessä ja erikseen.
Omaa vaimoa kaverin kanssa useamman vuoden.
Mistä työkaveripanot lähteneet? Eikö tule kauhea draama jos panee työkaverit läpi??
itse en kerro mitään henkilökohtaista netissä, enkä missään porukassa. valehtelijaksi sanoisivat vain kun kertoo totuuden.