härskeintä / "lutkamaisinta"
Vähän kiihoketta kesään -kertokaapa mikä on mielestänne ollut härskeintä / lutkamaisinta / rohkeinta mitä olette tehneet?
(Seksistä siis puhutaan).
Mulla tyttöystävän kanssa sovituskopin suihinotto sessio -loppuun asti.
Poskia vähän kuumotti kun poistuttiin kopista. Kiva sitä silti muistella.
Kommentit (564)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni ehkä sellainen tajunnan räjäyttävä.
Mieheni oli lukenut jostain pano keinusta. Kokeilimme kotona miten sitä käytetään.
On muuten monipuolinen ihana vekotin. Siinä pystyi olemaan pidemmän aikaakin eikä paikat puudu.
Yhden sellaisen säätö panon jälkeen mieheni sanoi että tuossa voisi olla hauskaa useamman miehen kanssa.
Toki minullakin se oli mieleeni tullut ja olin ajatuksissani fantasioinut. Annoin olla sen mieheni fantasia ja kiihoitin häntä sillä. Olin eka kerran kiikussa kahleissa miehelleni ja hän antoi mulle kielellä ja sormin niin että olin hätää kärsimässä siinä. Rimpuilin ja voihkin siinä, ja mieheni kysyi siinä suostuisinko vieraalle, suostun suostun lupailin miehelleni.
Niin sitten lähdimme lomalle, mieheni tietysti otti pano keinun mukaan.
Perillä sauna ja kamppeet mökkiin. Mies laittoi ainoostaan remmit kattoon, mua se kiihoitti jo liikaa ja pyysin jo helpotusta.
En saanut.
Seuraavana iltana menimme ravintolaan tanssimaan, siellä oli joku orkesteri, joten oli elävää musiikkia. Paikka oli täynnä ihmisiä. Mieheni meni ostaa meille juotavaa, ja jäin siihen lavan laitaan yksin. Heti mua tultiin hakemaan ja juttu luisti nuoren miehen kanssa. Mies kysyi olenko yksin, mietin mitä vastaisin. Rohkaisin itseni ja sanoin olevani mieheni kanssa mutta on hän lainannut mua.
Miehen ilme oli jännä, hän veti mua ihan itseensä kiinni. Hänellä seisoi se, tunsin lantiota vastaan kovan.
Menimme mieheni tykö jolla oli juomat meille. Kohteliaasti mies pyysi meitä pöytäänsä, jossa oli hänen kaveri. Saisi laskea juomat pöydälle, ja saisi jatkaa juttua mikä oli kesken.
Hänen kaveri vei mut tanssimaan, ja samat kyselyt joihin vastasin samaa kun kaverilleen.
Kun olimme tanssineet kaksi kappaletta olin ihan liki hänessä.
Tunsin lantiollani että hänellä seisoi.
Palasimme pöytään missä mieheni ehdotti että jatkaisimme juhlia mökillämme, siellä olisi halvempaa juotavaa ja muutakin.
Nuoret herrat olivat heti valmiita.
Mökkiin kun päästiin niin mieheni haki olutta ja siideriä, jäimme juomaan juomia kun mieheni siinä touhusi kiikun kanssa. Miehet olivat ihmeissään mutta mun posket oli punaiset ja mulla valui.
Meinasin mennä pissalle ja pylly pesulle sillä tiesin mitä hetken kuluttua tapahtuisi.
Mieheni komensi mut keinuun kokeileen onko remmit oikeella korkeudella. Nykäs mun hameen pois, ja asetti mut keinuun. Siteet kiinni ranteisiin, olin nyt toisten armoilla. Laitoin silmät kiinni ja jalat lenkkeihin.
Ottakaappa pojat pikkarit pois ettei tarvi repiä paikoilleen, ja ette tekään tarvi vaatteita. Täällä on kohta kuumaa.
Pikkarit lähti, ne olikin jo ikävän tuntuiset märkänä.
Oho oli nuoren miehen kommentti kun, hän piti pikkareita kädessään. Mua hävetti olla siinä pillu paljaana jalat levällään ja jalatkin sai remmit. Olin nyt täysin toisien armolla, luotin mieheeni että mulle tehdään se mitä minä halusin. Keinu heilui minun rimpuilemisen tahtiin. Mua katsottiin, levitin itseäni olin varmaan herkun näköinen.
Toinen pojista oli jo munasillaan,
huokaisin siellä kulli oli ihan kovana, ihan tavallinen samanlainen ku miehelläni.
Kulli tuotiin naamani eteen, se tuoksui ihan sille ja maistuikin.
Näin kuinka toinen poika riisuuntui, housuista paljastui komea iso kaikin puolin.
Kun kulli oli putsattu, nuori mies meni jalkojen väliin ja tunsin kielen pillullani, maistuiin takuulla karmeeelta, mutta urhoollisesti hän nuoli pillua.
Iso maistui uroolle, ja täytti suun.
Kieli poistui ja tunsin kun kulli etsi tietään sisääni.Kuinka monta kertaa aiot vielä tämän saman tarinan kertoa?
Hmmm.. Minulle tämä oli uutta.
Ja aion kokeilla Rouvan kanssa, ainakin tuota panokeinun.
Ja jos ehkä muutakin.
Kärsin järkyttävästä morkkiksesta, kun olin sortunut kiusaukseen. Kerroin miehelleni parin viikon viiveellä että olin antanut yhdelle baarituttavuudelle suihinoton tuplana, kaksikertaa saman illan aikana.
Ja mitä mun mies, saatiin aikaan ehkä kiihkeintä kotiseksiä pitkiin aikoihin. Ukko oli sitämieltä, että mun olis pitäny antaa kokorahalla- Pillua niin että todella tuntuu.
Tunsin toisaalta olevani rakastettu että hieman ”hutsu”
Mulla "lutkamaisinta" mitä olen poikaystävien kanssa tehnyt on vaan kaikki asuste ja meikkileikit. Teen jonkun ihan törkeän bimbomeikin ja laitan kaikenlaista rekvisiittaa päälle. Huulet voi rajata puoli senttiä yli ja varjostaa, sit massiivinen silmämeikki ja sen kokoiset tekoripset että niillä voi nousta lentoon. Päälle vielä isot korvikset ja neljän sentin stilettokynnet, kivat alusvaatteet ja 15 sentin korot. Tossa voi samalla aina kokeilla meikkaamistaitojensa rajoja :D Tuon näköisenä en kehtaisi ikinä mennä ulos, mutta kotosalla tota on hauska joskus tehdä. Poikaystävät on kyllä innostuneet tosta joskus vähän liikaakin.
Julkisilla paikoilla en ole tehnyt oikeen mitään. Joskus 17-vuotiaana otin suihin autossa silloisen poikaystäväni ajaessa mutta siinä kaikki. Mulle "tuhma" tai "lutkamainen" seksi on visusti asia jonka haluan tehdä turvassa ja ihmisen kanssa johon luotan. Eli vain hyvässä ja terveessä suhteessa jossa tiedän että mua arvostetaan ja halutaan ilman sitä bimbolookkiakin.
Vierailija kirjoitti:
0
Vierailija kirjoitti:
Itselleni ehkä sellainen tajunnan räjäyttävä.
Mieheni oli lukenut jostain pano keinusta. Kokeilimme kotona miten sitä käytetään.
On muuten monipuolinen ihana vekotin. Siinä pystyi olemaan pidemmän aikaakin eikä paikat puudu.
Yhden sellaisen säätö panon jälkeen mieheni sanoi että tuossa voisi olla hauskaa useamman miehen kanssa.
Toki minullakin se oli mieleeni tullut ja olin ajatuksissani fantasioinut. Annoin olla sen mieheni fantasia ja kiihoitin häntä sillä. Olin eka kerran kiikussa kahleissa miehelleni ja hän antoi mulle kielellä ja sormin niin että olin hätää kärsimässä siinä. Rimpuilin ja voihkin siinä, ja mieheni kysyi siinä suostuisinko vieraalle, suostun suostun lupailin miehelleni.
Niin sitten lähdimme lomalle, mieheni tietysti otti pano keinun mukaan.
Perillä sauna ja kamppeet mökkiin. Mies laittoi ainoostaan remmit kattoon, mua se kiihoitti jo liikaa ja pyysin jo helpotusta.
En saanut.
Seuraavana iltana menimme ravintolaan tanssimaan, siellä oli joku orkesteri, joten oli elävää musiikkia. Paikka oli täynnä ihmisiä. Mieheni meni ostaa meille juotavaa, ja jäin siihen lavan laitaan yksin. Heti mua tultiin hakemaan ja juttu luisti nuoren miehen kanssa. Mies kysyi olenko yksin, mietin mitä vastaisin. Rohkaisin itseni ja sanoin olevani mieheni kanssa mutta on hän lainannut mua.
Miehen ilme oli jännä, hän veti mua ihan itseensä kiinni. Hänellä seisoi se, tunsin lantiota vastaan kovan.
Menimme mieheni tykö jolla oli juomat meille. Kohteliaasti mies pyysi meitä pöytäänsä, jossa oli hänen kaveri. Saisi laskea juomat pöydälle, ja saisi jatkaa juttua mikä oli kesken.
Hänen kaveri vei mut tanssimaan, ja samat kyselyt joihin vastasin samaa kun kaverilleen.
Kun olimme tanssineet kaksi kappaletta olin ihan liki hänessä.
Tunsin lantiollani että hänellä seisoi.
Palasimme pöytään missä mieheni ehdotti että jatkaisimme juhlia mökillämme, siellä olisi halvempaa juotavaa ja muutakin.
Nuoret herrat olivat heti valmiita.
Mökkiin kun päästiin niin mieheni haki olutta ja siideriä, jäimme juomaan juomia kun mieheni siinä touhusi kiikun kanssa. Miehet olivat ihmeissään mutta mun posket oli punaiset ja mulla valui.
Meinasin mennä pissalle ja pylly pesulle sillä tiesin mitä hetken kuluttua tapahtuisi.
Mieheni komensi mut keinuun kokeileen onko remmit oikeella korkeudella. Nykäs mun hameen pois, ja asetti mut keinuun. Siteet kiinni ranteisiin, olin nyt toisten armoilla. Laitoin silmät kiinni ja jalat lenkkeihin.
Ottakaappa pojat pikkarit pois ettei tarvi repiä paikoilleen, ja ette tekään tarvi vaatteita. Täällä on kohta kuumaa.
Pikkarit lähti, ne olikin jo ikävän tuntuiset märkänä.
Oho oli nuoren miehen kommentti kun, hän piti pikkareita kädessään. Mua hävetti olla siinä pillu paljaana jalat levällään ja jalatkin sai remmit. Olin nyt täysin toisien armolla, luotin mieheeni että mulle tehdään se mitä minä halusin. Keinu heilui minun rimpuilemisen tahtiin. Mua katsottiin, levitin itseäni olin varmaan herkun näköinen.
Toinen pojista oli jo munasillaan,
huokaisin siellä kulli oli ihan kovana, ihan tavallinen samanlainen ku miehelläni.
Kulli tuotiin naamani eteen, se tuoksui ihan sille ja maistuikin.
Näin kuinka toinen poika riisuuntui, housuista paljastui komea iso kaikin puolin.
Kun kulli oli putsattu, nuori mies meni jalkojen väliin ja tunsin kielen pillullani, maistuiin takuulla karmeeelta, mutta urhoollisesti hän nuoli pillua.
Iso maistui uroolle, ja täytti suun.
Kieli poistui ja tunsin kun kulli etsi tietään sisääni.Kuinka monta kertaa aiot vielä tämän saman tarinan kertoa?
En minäkään ole tällaista nähnyt.
Vaan empä olekaan täällä joka päivä.
Mielenkiintoinen kirjoitus, voi olla tosikin.
Ei pitäisi olla kateellinen.
Vaan jos joka päivä täällä roikkuu, saattaa tulla tollanen.
Olimme ystäviemme kesäpaikalla nyt pitkän viikonlopun. Kivan kesäinen keli ja vähän viiniä sai mielen rennoksi. Lauantainakin aurinko porotteli aamupäivällä, ennen kuin sadekeli tuli päälle. Muut nukkuivat vielä ja nautiskelin auringosta itsekseni ilman paitaa, rintaliiveissäni, kunnes ystäväni mies liittyi seuraani. Hän oli selästi vielä vähän juhlahumussa ja juttelimme kaikenlaista, huomasin ne vilkuilut ja kivalta tuntui katseet. Vähän kiusasin ja kysyin onko hyvät näkymät, hän vastasi suorasukaisesti että ota vaan paljaaksi jos haluat ei täällä kukaan näe.
Otinkin ja hän katseli hymyillen paljaita rintojani. Hän vähän peitteli etumustaan ja arvasin että krapulasta tai muusta johtuen seisoo. Sanoin takaisin, että anna vaan olla, ota paljaaksi ei täällä kukaan näe.
Kysyi olenko varma ja eikä haittaisi. Oltiin aivan hiljaa ja katselin miten hän otti shortsit alas kovana seisovan kalunsa tieltä. Hetken aikaa katseltiin toisiamme ja pyysin häntä hyväilemään itseään. Kiihottavaa oli katsella sitä runkkaamista ja hyväilin itseäni siinä samalla. Mastruboimme molemmat loppuun saakka siinä laiturilla ja hän puristeli välillä rintojani, kunnes spermaroiskeet purskahtelivat osin reisilleni ja osin järven pintaan.
Sen jälkeen mentiin aamupalan laittoon ja oltiin kuin ei mitään olisi tapahtunut. Kiihottavaa ja vähän lutkamaista omasta mielestäni, kun olin hänen 'runkkuleluna'.
Vierailija kirjoitti:
Aamuinen kahvihetki yövieraaksi jääneen ystäväni miehen kanssa yltyi aivan törkykiihoittavaksi krapulapanoksi. En tiedä mikä molempiin meni, mutta naitiin oikein sielujemme kyllyydestä pitkin olohuoneen sohvaa ja lattiaa. Ihanaa oli. Hän lähti kotiinsa ja minä kömmin takaisin nukkuvan mieheni viereen sänkyymme. En ehtinyt kunnolla nukahtaa, kun mies kiipesi päälleni ja halusi naida omaa himoaan minuun. Kiihoittavinta ja siksi kai niin luktamainen tunne siitä jäi, oli kun mietin koko ajan samalla kun hän nussi kiihkoissaan, että juuri hetki sitten laukesin toisen miehen alle.
upeaaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime kesänä Saimaalla retkisatamassa juttelin naapuriveneen omistajan ja samalla vanhan tutun kanssa siten että seisoin etukajuutan kattoluukussa puoliksi ulkona. Eipähän naapuri tiennyt että samalla hänen vaimonsa runkkasi ja otti suihin minulta kannen alla näkymättömissä :))
Tää oli paras! Kerro lisää miten sait hänen vaimon suostumaan? Miten tilanne eteni ja mistä tuo lähti? Miten hänen vaimonsa oli veneessäsi?
vähän vastaava mahdollisuus ollut mutta toinen vaimo ei lämmennyt ajatukselle kun pelkäsi morkkista. Miten sait hänet suostumaan ?
2 viikkoa sitten miehen kaverin kanssa pidettiin päiväkahvihetki
Lutkamaisinta oli panna isosiskon kaverin poikaystävän kanssa. Tunsin pojan lapsuudesta asti ja hän päätti jo omia opintojaan siinä vaiheessa, kun aloitin opiskelut. Me tavattiin yliopistolla ja sain sovittua tapaaminen baarissa. Baari-ilta päättyi mun luokse ja sisareltani kuulemani jutut olivat totta. Pojalla oli kookas kulli ja hän jaksoi panna neljä kertaa illalla ja vielä yhden kerran aamulla. Se oli ensimmäinen kokemukseni oikeasta orista. Aamuluennolla istui silloin kunnolla tyydytetty fuksi pipari hellänä.
Sain kaksi kertaa itseäni vanhempaa vierasta miestä. Asiakaspalvelussa tutustuin mieheen, jonka sinnikkääseen flirttiin aloin vastata. Flirtti johti suuseksiin ja suuseksistä kiihottuneena naitiin lopulta oikein kunnolla. Lutkamainen olo tulee etenkin siitä, että haluan miestä uudelleen, sillä seksi hänen kanssaan oli hyvää. Omaa miestä haluttaisi kokeilla kolmen kimppaa ja tämän voisi jollain ovelalla tavalla yhdistää siihen.
Vierailija kirjoitti:
Sain kaksi kertaa itseäni vanhempaa vierasta miestä. Asiakaspalvelussa tutustuin mieheen, jonka sinnikkääseen flirttiin aloin vastata. Flirtti johti suuseksiin ja suuseksistä kiihottuneena naitiin lopulta oikein kunnolla. Lutkamainen olo tulee etenkin siitä, että haluan miestä uudelleen, sillä seksi hänen kanssaan oli hyvää. Omaa miestä haluttaisi kokeilla kolmen kimppaa ja tämän voisi jollain ovelalla tavalla yhdistää siihen.
olitko kaupan kassalla vai missä työssä?
Oltiin toissa juhannuksena naisporukalla juhannustansseissa. Se on sellainen hyvinkin perinteinen pieni tanssilava järvenrannalla. Sovittiin et laitetaan hiukan lyhyempää kesämekkoa päälle. Päivällä jo otettiin viiniä, et oltaisiin valmiiksi juhlatuulella sitten illalla. Minäkin laitoin lyhyen kesämekon, mut puinkin mekon alle jalkaani japanilaiset tanssihuosut. Aikoinaan saanut silloiselta poika kaverilta lahjaksi. Minulla oli kyllä hyvät jussitanssit silloin. Jälkeen päin miettinyt et mitä olisin sanonut jos olisi paljastunut . Mut en paljastunut.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin toissa juhannuksena naisporukalla juhannustansseissa. Se on sellainen hyvinkin perinteinen pieni tanssilava järvenrannalla. Sovittiin et laitetaan hiukan lyhyempää kesämekkoa päälle. Päivällä jo otettiin viiniä, et oltaisiin valmiiksi juhlatuulella sitten illalla. Minäkin laitoin lyhyen kesämekon, mut puinkin mekon alle jalkaani japanilaiset tanssihuosut. Aikoinaan saanut silloiselta poika kaverilta lahjaksi. Minulla oli kyllä hyvät jussitanssit silloin. Jälkeen päin miettinyt et mitä olisin sanonut jos olisi paljastunut . Mut en paljastunut.
Jos olit naisporukalla Esko niin miksi jotku hemmetin tanssihousut. Ainiin, koska et ole kiinnostunut naisista.
Heittaytya rooliin ja tehda kaikki Mita toinen haluaa ja enemmān meikeistā ja pukeutumisesta lahtien.
Lutkamaisinta oli rakastajani kanssa. Hän oli jo nuollut minua pitkään, myös pepusta. Dildottanut, molempiin reikiin. Nainut. Työntänyt kalunsa suuhuni imettäväksi. Olin aivan väsynyt orgasmeista ja seksistä joka oli kestänyt pitkään. Lopuksi hän levitti jalkani ja otti kuvia turvonneesta pilllustani.
Vierailija kirjoitti:
Sitten heräsin
herään mones ketjus . Kato metoiset ollaan kokijoita ei uneksijoita.
Etätöissä hotellin päivähuoneessa abiturienttityttö ottaa poskeen samalla kun osallistun etäkokoukseen. Kokouksen jälkeen neiti saa näytteen kielitaidoistani ja sellaiset panot, että hotellin käytävällä kulkevilla siivoojillakin mehumaijat litisee. Siveäksi koulutytöksi suihkussa muuttuva kiimaimpi punastelee joutuessaan kohtaamaan siivoojien uteliaat katseet livahtaessaan hotellihuoneesta kouluun.
20 vuotta sitten oltiin poikaystävän ja kavereiden kanssa juhlimassa, mukana minulle tuntematon pariskunta, jonka mies tanssilattialla hyväili peppuani ja tuijotti rintojani. Myöhemmin illan aikana päädyimme hämärään nurkkaan jossa suutelimme ja hiplasimme toisiamme. Miehellä oli valtava stondis, jonka kaivoin esille ja pöydän alla otin häneltä suihin, hän samalla sormetti minulle orkun. Pyyhin suupielet hänen paitaan, join hänen viskin lopun ja palasin seurueeni luo.
Kuinka monta kertaa aiot vielä tämän saman tarinan kertoa?