Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Xanor ja alkoholi

Vierailija
12.08.2011 |

Opinpa nyt ihan kantapään kautta että noita kahta ei kannata yhtä aikaa nauttia. Otin eilen illlalla yhden Xanor 0.5mg -tabletin. Sitten muutaman tunnin kuluttua join pari lasillista viiniä. Ei jessus. Tovin kuluttua heitti niin sekaisin olon, että oksensin ja makasin vain kuin raato. Näin kaiken kahtena. Onneksi tämä meni ohitse mutta eipä tosiaan tule enää samana päivänä noita otettu. Tyhmä olen.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo aika epämukavaa. Tulee väsynyt ja voimaton olo sekä menee muisti. En tiedä miksi kukaan haluisi moisen olon.

Vierailija
22/33 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei IKINÄ Xanoria ja alkoholia!!

Mistä muuten sait Xanoria, sehän on nykyisin Suomessa ns. kielletyy lääke?

Mikä ihmeen kielletty lääke? Apteekista sitä saa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii hyvin paniikkikohtauksiin. Ja ihan tk-lääkäriltä resepti.

Vierailija
24/33 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset syö bentsoa vuosi kaudet pahaan oloonsa. Oireita hoidetaan mutta ei todella uskalleta kohdata todellista syytä oireille ahdistukseensa...bentsot ei ole pitkäaikaiseen käyttöön. Hyvä että lääkärit tutkisi ensin taustat. Alko ja huumehörhöt hakee Xanor ym VAHVEMPIA bentsoja...kun ei uskalla kohdata asioita selvinpäin. Tän ihan läheltä nähnyt mitä tekee ihmiselle kun ei hakeudu terapiaan jne. Kohtaa menneisyyden mörköjä. syö vaan bentsoa ja juo ....ei siinä että tuhoaisi vaan omaa elämäänsä mut nämä sekopäät tuhoaa samalla lähipiirin ja ihan tuntemattomienkin elämän. Toivoisi että lääkärit olisi vastuullisempia tän suhteen.

Vierailija
25/33 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xanor on koukuttavimpia bentsoja, en haluaisi olla niiden koukussa, olen sivusta nähnyt sen  napin riippuvuudesta kärsivän.

Vierailija
26/33 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä tuli monta tuntia kestävä erektio joka mainitaan haitta vaikutuksissakin. Onneksi ei ollut kipeä mutta outoa että siemen syöksyn jälkeen ei kepakko laskenut ollenkaan .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/33 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xanorien huono puoli on nopea toleranssin muodostuminen ja siitä johtuvat annosten omatoimiset nostamiset. Sitten alkaakin jo olla ongelma kasassa.

Vierailija
28/33 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö, joskus vaan voi olla niin huono olo psyykkisesti, että tarvitsee ko. lääkettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/33 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai et kirjoita? Mitä kirjoitat syvään ahdistukseen? 

Vierailija
30/33 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä ole kukaan maininnu pöhinästä mitään ennen sinua.. Tosiaan ei mökillä kolme neljä sauna olutta tapa jos noita 0,5-1mg kissan annoksia ottaa ellei sitte ole absolutisti ollut kymmentä vuotta ja nollatoleilla nappaa:DD pvssä menee 3-5mg ja siihen päälle jos 10/15 bissee ottaa niin tosiaan alkaa väsy tulla. Muutama vaan virkistää kivasti mutta en suosittele tai kehota käyttåmäån samaan aikaan ellei tiedä omia rajojaan:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/33 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahvokin tietää ettei kolmiolääkkeitä ja alkoholia pitäisi samaan aikaan nauttia.Ja toisaalta,miksi syödä lääkettä joka poistaa ahdistusta ja sitten aiheuttaa sitä ahdistusta itselleen lisää juomalla alkoholia?

Kaikki kolmiolääkkeet eivät ole kontraindikaatio alkoholin nauttimiselle. Alpratsolaami (Xanor) on bentso, joten se on eri asia kuin vaikkapa jokin väsyttävä antihistamiini. Eivät myöskään kerro siitä, että lääkkeellä olisi väärinkäyttöpotentiaalia. Punainen kolmio kertoo siitä, että saattaa haitata liikenteessä. Psyk.sh.

Vierailija
32/33 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Xanorien huono puoli on nopea toleranssin muodostuminen ja siitä johtuvat annosten omatoimiset nostamiset. Sitten alkaakin jo olla ongelma kasassa.

Totta. Psyk.sh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/33 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bentsot jytää alkon kanssa ihan hyvin, toki yksilöllistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi