Jos tiedät jonkun pettävän vaimoaan, kertoisitko vai et?
En oikein tiedä mitä tehdä. Tiedän varmaksi, että eräs kaverini pettää vaimoaan. Hänellä on ollut jo kuukausia suhde toisen naisen kanssa. Lisäksi tiedän, että tämä ei ole ensimmäinen kerta kun hän tälläistä tekee, joka tuntuu uskomattomattomalta kun heillä on vasta 2v lapsi.
En tunne vaimoa, en ole edes tavannut häntä koskaan. Miehelle olen sanonut, että hän toimii törkeästi. Mutta hän ei missään nimessä aio kertoa vaimolle. Suhdetta aikoo kuitenkin jatkaa.
Jotenkin vain tuntuu siltä, että jotain pitäisi tehdä. Tuntuu väärältä, että minä tiedän jotain tälläistä ja vaimo on täysin tietämätön miehensä toiminnasta...
Kommentit (49)
Lopettaisin vain yhteydenpidon. Joka tapauksessa jos suolaat ystäväsi, teidän ystävyys menee siinä ja olet jo tehnyt päätöksen ettei se ole niin tärkeää. Joten miksi sotkeentuisin jonkun toisen ihmisen draamaan. Lopettaisin vain yhteydenpidon. Sanoisin että on kiire, kun yrittäisi tavata.
Tietysti jos itse yrität tuota naista, niin tuollainen *miehesi pettää sinua, mutta minä voin olla tässä olkapäänä ja minustakin hän on kamala ihminen* voi olla ihan toimiva taktiikka.
Muo on petetty ja olisin todella halunut tietää ennen lapsentekoa. Kertokaa pliis, jos tiedätte. Oma moraalini käskisi kertomaan Aina.
Totta kai. Eiköhän tämän maan naisia ole ihan tarpeeksi jo käytetty hyväksi. Tietääkö pettämiskumppani vaimosta ja lapsesta? Oma "kumppani" petti ja jätti raskausaikana, eikä ole edes ilmeisesti poikkeuksellista
Naisten tulisi pikkuhiljaa alkaa heräämään todellisuuteen, että suomalaiset miehet ovat sivistyneeseen monogamiaan kykenemättömiä apinoita, ja muokata oma käytöksensä sen mukaiseksi. Apinat kuuluvat metsään ja kadulle :)
Tämä on tosi tarina. Yks äijä yritti suudella heti, kun sen kihlattu meni baarissa vessaan. En kyllä sanonut sille naiselle mitään. Ei kehtaa sekaantua toisten suhteisiin :D Muuten vaan oli oikea röyhkeyden huippu ja tuo mies oli ainakin sinkkuna ollut vähän sellainen naisten mies. Oli mun kaverin kaveri eikä mulla ollut ikinä mitään sutinaa sen miehen kanssa, niin yhtäkkiä se yritti suudella, kun muijansa paineli vessaan. Luultavasti se nainen ei saanut ikinä tietää miehensä käytöksestä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tosi tarina. Yks äijä yritti suudella heti, kun sen kihlattu meni baarissa vessaan. En kyllä sanonut sille naiselle mitään. Ei kehtaa sekaantua toisten suhteisiin :D Muuten vaan oli oikea röyhkeyden huippu ja tuo mies oli ainakin sinkkuna ollut vähän sellainen naisten mies. Oli mun kaverin kaveri eikä mulla ollut ikinä mitään sutinaa sen miehen kanssa, niin yhtäkkiä se yritti suudella, kun muijansa paineli vessaan. Luultavasti se nainen ei saanut ikinä tietää miehensä käytöksestä.
Näitä on nähty. Yhdeltä pettäjältä joskus kysyin asiasta, niin hän sanoi, että käyttää jokaisen tilaisuuden mitä tulee vastaan naisten kanssa. Ei kokenut asiaa vähimmässäkään määrin ongelmallisena. Mutta tuo asenne "ei viitsi toisten suhteisiin puuttua" kannattaa kyllä unohtaa, ennen kuin alkaa kotona lätty lätisemään ja lapset saamaan osansa miehen siitoshaluista. Ei siis tämän miehen, vaan sinun miehesi. Tulet huomaamaan, että kun tämä on edessäsi, ainoa turvasi on toiset naiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä on nähty. Yhdeltä pettäjältä joskus kysyin asiasta, niin hän sanoi, että käyttää jokaisen tilaisuuden mitä tulee vastaan naisten kanssa. Ei kokenut asiaa vähimmässäkään määrin ongelmallisena. Mutta tuo asenne "ei viitsi toisten suhteisiin puuttua" kannattaa kyllä unohtaa, ennen kuin alkaa kotona lätty lätisemään ja lapset saamaan osansa miehen siitoshaluista
Mitä lätty lätisemään? Vähän sekavaa. Naisiin en kyllä luottaisi senkään vertaa kuin miehiin. Jos jotain luotettavaa etsii, kannattaa hankkia koira.
eri
En todellakaan ulkopuolisena sekaantuisi toisten yksityisasioihin. Ei minulle muiden parisuhteiden kiemurat kuulu.
Onko kaverisi muslimi?