Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hautalaa ekalla äänestäneet, ketä äänestät nyt?

Vierailija
16.01.2006 |

Mulla tekee tiukkaa, en haluaisi äänestää kumpaakaan kun Tarjaan on menny maku mutta Niinistön kovat arvot häiritsee... HUOH!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halosen on aika päästä eläkkeelle.

Vierailija
2/21 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä muuten ovat niitä Niinistön " kovia arvoja" , johon joku viittasi? Hänhän pyrkii edistämään hyvinvointia tervein keinoin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymysmerkki oli vahinko :)

Vierailija
4/21 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mukaan Suomessa on yks jos toinenkin KOMMARI.

Mäkään en tiedä kumpaa äänestäisin, kun Vanhanen putosi. Vielä on onneksi hetki aikaa miettiä.

Vierailija
5/21 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaalikoneet antoivat mulle aina ensin hautalan, sitten niinistön ja kaikkein viimeiseksi halosen. siksi minun on vaikea käsittää sitä, miten halonen olisi lähempänä hautalaa kuin niinistöä. ainakin hautala ja niinistö ovat molemmat paljon lähempänä minua kuin halonen.

Vierailija
6/21 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olenkin kokoomuslainen.

Vierailija
7/21 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vielä ennen suuria tv-keskusteluja varma, että äänestäisin toisella kierroksella Halosta (jota äänesti myös 6 vuotta sitten), mutta Halonen käyttäytyi mielestäni niin huonosti (äksyili, ilmeili jne.) etten voi häntä enää äänestää. Myös SAK:n liputus Halosen puolesta häiritsee aika paljon. Niinistökään ei oikein kaikilta arvoiltaan miellytä (natomyönteisyys varsinkin). Huonoja kumpikin, mutta äänestää täytyy! Pitänee katsoa kaikki vaalitentit ja tehdä lopullinen päätös niiden perusteella.

Vierailija
8/21 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niinistöä tietenkin. Miten muuten me saatas muutosta tähän maahan?

Halosen on aika päästä eläkkeelle.

Vierailija
9/21 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syitä onkin minua aiemmat tässä ketjussa jo luetelleet mutta lisäksi Niinistöä siksi että on aika saada pressa jota kiinnostaa oman maan asiat kuten työllisyys jne eikä muun maailman selkkaukset yms joita Tarja jaksaa maailmanparantamishapatuksissaan hapattaa.

Vierailija
10/21 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ydinvoima on puhtain (ja edullisin) tapa tuottaa sähköä. Uusien voimaloiden rakentaminen luo uusia työpaikkoja. On turvallisempaa tuottaa sähköä uusissa, kotimaassa olevissa voimaloissa, kuin ostaa sitä Venäjältä, jossa voimaloiden kunto on jäänyt 70-luvulle.

Vierailija
11/21 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluamme muutosta parempaan, on aika vaihtaa presidenttiä. Tämä ei siskot ole naisasia. Tässä on kysejostain paljon suuremmasta. Miedän hyvinvoinnistamme ja näistä kahdesta ehdokkaasta vain Niinistö saa Suomen nousuun.

Mutta onneksi äänestin Hautalaa ensimmäisellä kierroksella, hän sai äänistä varmastipaljon uskoa tulevaisuuteen!

Vierailija
12/21 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole tainnut paljoa seurata politiikkaa ja puolueohjelmia....

Vierailija
13/21 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreissä luotetaan ihmisten kykyyn tehdä omia päätöksiä ja ajatella itse. Siksi Hautala ei testementtaa ääniään kellekään eikä ohjasta äänestäjiään seuraavalla kierroksella.

Kommentti kokoomuksen ja vihreiden arvomaailmojen keskinäisestä etäisyydestä ei kuitenkaan ollut ihan aiheeton.

Vierailija
14/21 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkeä tehtävä on edistää ulkomaankauppaa (mutta kukapa sitä uskoisi jos nykyisen presidentin tekemisiä katsoo...) ja Niinistö olisi paras markkinamies tälle maallemme.

Aika kapeakatseinen kommentti, että presidentti ei voisi siihen vaikuttaa. Halonen on asia erikseen, koska hänellä ei ole potentiaalia.

Vierailija
15/21 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistön kova arvomaailma kaukana omasta. Ydinvoima, teollisuus, raha ratkaisee kaiken asenne, " työväen presidentti" ei taida pitkään katsella työttömiä ja pätkätyöläisiä...

Vierailija
16/21 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkin mielestä yks kausi/pressa sais riittää, ja olen sitä mieltä, että valta ei voi olla turmelematta ja tekemättä ylimieliseksi, joten halosta ei oikein huvittais sen takia äänestää.

Toisaalta hän on todellakin se pienempi paha, ja on aatteiltaan kuitenkin solidaarinen ja tavallisen ihmisen puolella, mitä todellaakaan ei niinistö ja muu kokoomus ole. Joten siksi halonen.

Vierailija
17/21 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halosta. Työväen presidentti kun ei ole minun, pitkäaikaistyöttömän, presidentti.

Vierailija
18/21 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa riittää tämä " naapurin Tarja" -systeemi. Tarja on tehnyt parhaansa sen eteen, että presidentillä ei ole enää yhtään valtaa. Kukaan ei arvosta hänen sanomisiaan.

Vierailija
19/21 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Haloseen ihan tyytyväinen nämä vuodet.

Vierailija
20/21 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni äänestäisin naista, mutta kun ei toi Tarja eikä demarius oikein iske. Oli niiin varma voitostaan, että yök.

En tosin tykkää Niinistön kulahtaneesta olemuksestakaan, saati kokoomuksen arvomaailmasta.

Voi kunpa Vanhanen olis päässyt toiselle kierrokselle...

Äänestämättäkään en osaa jättää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi