PAS helmikuussa, vko 6-7, piinauskavereita?
Hei, kaipailisin piinauskavereita ensimmäiseen PAS iin helmikuussa. Lääkkeet aloitan kun kuukautiset alkaa tod.näk. 25.1. ja siirto olisi kai viikolla 6 tai 7. Tarkoitus on siirtää kaksi alkiota, jos selviytyvät sulatuksesta. Takana keväällä -05 keskenmeno ja IVF tuoresiirrossa 11/05 ei tärpännyt. " time goes bye so slowly"
Kommentit (149)
Samanlaisia on mun oireeni, Pasvaavi, tosin tänään ruoka alkoi etomaan.
Saan tänään veritestin tuloksen kahden jälkeen...
kirsikka
Tirpalle kovasti lämmin pahoittelu! En oikein osaa sanoa mitään fiksua, enkä varmasti voikaan sanoa mitään mikä nyt lohduttaisi. Muuta kuin että olen tosi pahoillani puolestasi.
...
Jännityksellä jään odottamaan Kirsikan uutisia, taisin tulla sitten hieman aikaisessa tänne... ;-)
O.N. Kävin (hätähousuna taas) perustamassa sen Marrasmammat 2006 yhteisön tuonne hotmailiin. Liittykäähän mukaan nyt plussanneet / plussaavat marrasmammelit.
Liittymisohje tulee tässä:
Eli osoitteeseen
www.hotmail.com
sieltä yhteisöt
selaa aiheen mukaan
koti ja perhe, sieltä uudelleen perhe
klikkaa aakkosista m-kirjainta, etsi MARRASMAMMAT 2006
ja eiku yhteisöllistymään! :-) Jäsenyyttä pitää anoa, minä sitten hyväksyn, näin saadaan pysymään asiat " yksityisinä" eli kuka tahansa ei pääse lueskelemaan, mutta jäsenille vapaa pääsy. Tullaan myös siten paremmin tutuiksi ja pysyy porukka hyvin koossa.
Tervetuloa mukaan!
Yritän tulla vielä illan mittaan :kirsikka: katsomaan millaiset lukemat ilmestyivät tauluun...
T. Rapunen peukut pystyssä :-)
Kirsikka hieman pöllämystyneenä ilmoittaa hcg:n olevan 220. Tiirailin taulukoita ja siellä näyttäisi tuo arvo edustavan tuplavaaraa... Ultra ma 27.3. Huh.
Kirsikka
n. rv4+1 (huisin alussa nyt ollaan)
Ja kiitos lämpimistä sanoista ja lohdutuksista. Eilen tieten olin niin pettynyt oman kropan pettämiseen etten huomannut edes onnitella plussanneita. Sehän oliskin ollu tilastollisesti mahdotonta mun plussata joten se siitä.
:kirsikka: miten on toi tuplavaara? Haittaako se hirveesti. Pidän lujasti peukkua, että kaikki menee hyvin.
rapunen, olipa iloinen yllätys ettei miehesi tissitesti nyt ollutkaan niin oikeassa ;)
Olikos pasvaavikin plussannu? Onnittelut myös sinulle.
Kun itsekin tässä tarpoo näitä hoitoja, ei sitä plussaa kellekään suo niin vilpittömästi kuin kanssa sisarille joten pois turha anteeksipyytely ja kunnon tuuletusta peliin.
Minäkin näin naisten päivänä " virkustuneena" soitin OYSiin ja sovittiin että tikuttelen ovista heti tästä kohta alkavasta kierrosta omin päin ilman seuranta ultraa ja sitten uuteen siirtoon. Sitten ne menevätkin viimeiset niistä 5 jotka saatiin ekasta IVFstä saaliiksi. Katse eteenpäin ja aurinkoista kevättä kaikille. Varmaan seuraan teidän kuulumisia myös jatkossa mutta siirryn siihen pinoon joka vois osua lähimmin seuraavaan PASiin.
Tirppa
Tirppa: ei tuplavaara haitaksi ole:) Olihan se tietoinen riski. Olisi se silti pieni shokki:D IVF:n tuoresiirrossa minulle laitettiin kaksi alkiota ja vain toinen lähti kehittymään. Enkä tiedä hcg-tasojani, joten voi tuo olla minulle aivan normaali tuloskin. Mutta jännäämistä riittää.. Meillä on suvussa ja lähipiirissä tuplia ja triplatkin.
Kovasti peukkuja sinulle ensi kiertoon!
rapunen: laitoin hakemuksen menemään. Odottelen hyväksyntää:) nimim. puolukka, muistaakseni.. Oli taas kaikki käytössä.
Lämpimän lämpimät onnittelut!!!!!!!!!
Mistä näit taulukon noista arvoista????? Mullahan oli hcg 266, ja siirrettiin vain yksi alkio..????? Alkoi jännittään, ei kai vaan o menny jakautumaan...... APUA!
Hyväksyn Sinut hetimiten mukaan, kunhan pääsen siellä käymään, nyt roikkuu pikkumies jaloissa, menen antamaan milkkistä..
Onnea vielä kerran Kirsikka!!!!!
:-)
Aika hedelmöityksestä Aika viimeisistä HCG:n määrä
mIU/ml kuukautisista
1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000
NORMAL TWIN PREGNANCIES
1.Day after LH or HCG 2.Average 3.High 4.Low mIU/ml mIU/ml mIU/ml
14 68 313 56
15 38 159 26
16 146 803 112
17 154 542 52
18 360 1760 200
19 499 2509 215
21 963 5859 631
NORMAL SINGLE PREGNANCIES
1.Day after HCG or LH 2.Average 3.High 4.Low
mIU/ml mIU/ml mIU/ml
14 48 119 17
15 59 147 17
16 95 223 33
17 132 429 17
18 292 758 70
19 303 514 111
20 522 1690 135
21 1061 4130 324
22 1287 3279 185
23 2034 4660 506
24 2637 10000 540
14pv hcg:48-119 ja mulla nyt 220.
Jos en nyt sitten väärin ymmärtänyt... mutta kai nää on taas niiiin henk.koht. lukuja.
Kuukautiset alkoi tänään ja Zumenon 2mg x 3/vrk, saa nähdä miten hormoni vaikuttaa. Tuntuu heti oleminen helpommalle kun alkoi tapahtua. UÄ on 6.2. ja siirto tod.näk 10.2. Miten teillä muilla menee?Laskeskelin että marsa85 ja sk-78 olisitte ensimmäisinä siirtoon menossa. mari-anne3, Eikka99 ja minä vissiin viikolla 6. Ja tirppa71 sitten seuraavilla vkoilla.
soitin tänään väestöliittoon ja uä aika on ensi maanantaina!siellä sitten nähdään milloin siirto on... Päätimme yhdessä mieheni kanssa että jos nyt ei tärppää, niin pidämme pienen hengähdys tauon hoitojen suhteen ja lataamme akkujamme! Pidetään mieli korkealla ja jalat maassa...
tämän siirron kohdalla yritän ajatella hoitoa mahdollisimman vähän...aikaisemmissa hoidoissa ajatukset on pyörinyt koko ajan vain " vauvassa" ...nyt yritän tehdä toisin!
Nyt odotellaan innolla pas:a. Itsellä takaraivossa pelko jälleen epäonnistumisesta, ei uskalla kauheasti toivoa. Mutta ensin jännitellään miten alkiot sulavat. Meillä niitä viljeltiin jo tuo kolme päivää ennen pakastamista, niin nyt katotaan vain että liikkuvat ennen siirtoa, ei viljellä enää.
Kyllä käy päivittäin mielessä, että miksi tämän pitää toisilla olla näin vaikeaa, vaikeaa saada oma lapsi. Sitä niin kovasti haluaa, että kipeää tekee. Voin odottaa vaikka 5 vuotta, kunhan saisin vain varmuuden, että joskus meillä on oma pienokainen. Elämä opettaa nyt rankimman kautta. Meilläkin on kaikki hyvin, hyvä parisuhde, kaunis omakotitalo, hyvät työt.. mutta tällä hetkellä se elämän ilo puuttuu. Pientä lohtua arkeen tuo meidän ihana Roope labbiksen pentu, se saa murheet unohtumaan.
Ei voi muuta sanoa kuin, että peukut pystyyn meidän kaikkien puolesta ja toivotaan parasta. Osa meistä saa ilouutisen pian. :)
Kivan odottelevat tunnelmat. Tosin jalat on maassa ja täysi tietoisuus romahdusvaarasta eli että mikä tahansa voi vielä mennä pieleen. Samoin kuin marsa85 yritän ajatella mahdollisimman paljon muita asioita, mutta huomaan ramppaavani täällä palstalla, joka toisaalta auttaa siihen että muun ajan on helpompi keskittyä muuhun, esim. pitkästä aikaa töihinsä. Toivotaan tässä vaiheessa että uä:ssä kaikilla on kaikki kuten pitääkin. Hyvää viikonloppua!
Kp 21 menossa ja nyt koitan pongata menkkatuntemuksia (usko luomu tärppiin totaalisesti kadoksissa) ja osais hieman miettiä millon mahdollinen PAS tehdään. Voi olla että menee paljon yli teidän ajan, mutta ei se mitään joku oli jo alottelemassa piinapinoa vko 8-9. Siirryn sitten sinne jos niin käy.
Meinaa kiirus painaa päälle joten lyhykäisesti Kaikille oikeen paljon auringon säteitä ja ihanaa viikonloppua.
Hei,
minullekin on suunnitteilla PAS luultavasti viikolla 6. Lääkkeelliseen kiertoon tehdään, koska kuukautiseni ovat niin epäsäännölliset.
Takana inseminaatio ja kaksi ICSIä, joista ensimmäinen meni täysin pieleen ja toisesta saatiin jopa kolme alkiota pakkaseen.
Ongelmanamme on tosi kehno siemenneste ja lisäksi huomattiin, että sinänsä hyvin hedelmöittyvät munasolut eivät sitten lähde alkioina jakaantumaan normaalisti. Sille ei kai sitten voi mitään.
Olen 32-vuotias. Aiomme tehdä vielä kaksi ICSIä (ja mahdolliset nistä saatavat PASsit), sen jälkeen siirrymme adoptioon.
Toivo alkaa olla jo aika niukassa. = (
Pe olisi UÄ, saa viitettä oviksesta ja milloin aloittaa oviksen hakeminen tikuttelulla. Kovasti odotan jo tulevaa pas:a ja sen mukana tuomaa toivon kipinää.
Millaiset fiilikset teillä muilla?
Elikkä meillä on siirto ensiviikon maanantaina...Sitä tässä nyt odottelen ja kasvattelen limakalvoa...tänään oli 9.6....ihan hyvä!
O.N. Testasin tänään apteekin testillä vahvemman plussan, pp11. Ihan hävettää tälläisiä ilmoitella... Huomenna siis verikoe. Ultra kuun lopussa n.rv7-8, joten sitten selkenee enemmän tämä tilanne. Ellei mene kesken. Sitä mulla ei ole ennen ollutkaan. Voi se olla vaikka extra, on ollut maha kipeä ja sekaisin. Tänään oli vilu ja vihloi joka kolkkaa..
Kirsikka pp11