Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** TAMMIMAMMAT vko 20 ***

12.05.2008 |

Huomenta ja hyvää viikon alkua!

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrelle ja V80:lle. Harmitusten harmitus!

Sofille pahoittelut negasta. Mutta aikaisessahan olet, jospa se vielä plussaksi muuttuisi!

Täällä hiljaiseloa, odottavan aika on pitkä. (Olisikin mitä odotella). Viime kierrossa olin aika pessimistinen ja olin varma jo aika kauan ennen menkkoja että turha edes testailla (no testailinpa kuitenkin). Tässä kierrossa mieli on jotenkin positiivisempi ja toiveikkaampi. Noh, maanantaina sitten testailen. Tajusin, etten voi sunnuntaina testailla kun ollaan viikonloppu reissussa. Tuleepahan jotain muuta ajateltavaa.

Tinttana.. öh.. kp24/32 muistaakseni..

Vierailija
82/115 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on vasta kp 23/32..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti luin viestit, olikohan muita plussanneita.Luin nopsaan reilun viikon viestit. Lomalta ollaan palattu. Ja tätiä odotellaan,taitaa olla jo ihan näköpiirissä,pientä tuhrua jo tuli :((( Eli ei täälläkään taideta plussata IKINÄ!!!Tämä seuraava kierto yritetään mennä mahdollisimman vähäisillä herkuilla.

Onpas sekavaa tekstiä, mutta laitetaan matkaväsymyksen piikkiin! Tsemppiä kaikille piinailijoille ja PALJON PLUSSIA!!

t.hope-a kp vielä 28/26-29

Vierailija
84/115 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

syrelle ja muille tädin yllättämille!! Tsemppiä ensi kiertoon. Kyllä se sieltä vielä tulee kun on sen aika. Tiedän että ei kuulosta kivalta, mutta 9yk mullakin tarvittiin ennen kuin esikoinen nyt todennäiköisesti on tulossa.

V80 Vielä ei ole "peliä" menetetty, kunhan ei ala menkat kunnolla!! Peukkuja sulle dbdbdbd.

Täällä alkaa olla kuumeilijoita taas piakkoin :) Oikein paljon +++++puhuria teille!!

AINIIN, Kiitos teille ihanille kuumeilijoille kun olette onnitelleet minua!! :)

Mä olen täällä nyt ainakin vielä huomiseen asti kun huomenna pitäisi menkat alkaa jos on alkaakseen. Tosin tänään on ollut pääkipeä, vilu ja oksensin kaksi kertaa aamupäivällä töissä, niin piti lähteä kesken päivän pois. :/ Ei kivaa, mutta raskausoireilta kuulostaa. En tiedä miten pystyy olemaan töissä jos joutuu oksentelemaan. Mites te aiemmin raskaana olleet olette ratkaiseet sen? En haluaisi töihin vielä kertoa, mutta ei sitä kauan pysty salassakaan pitämään jos oksentelen siellä.

T:Lila82 kp31/29-38 tai 4+2 :)

Vierailija
85/115 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvi munkaan niitä raskaustestejä tästä kierrosta tehdä. Täti tuli ja yllätti...:(

Tai siis no yllätti ja yllätti. Maanantaista lähtien menkkaolo ja sanoohan se nyt järkikin, et jos on 6 päivän mahatauti/ripuli alla niin eihän sitä varmasti raskaaksi siitä kierrosta tulla (varsinkin kun oli ihan oviksen alla). Limasuuskin oli ihan eriä, kuin normaalista oviksesta..:/ Harmittaa se siltikin..

V80: Mullakin on nyt päivällä tullu ihmeen vaaleanpunaista limaa/verta viirua kun vessassa kävin. Nyt taas ei tuu ollenkaan, mutta oletan sen tädin sieltä kyllä tulevan..:(

huokaus...noh..helmikuisiin se tie vaan käy..Stemppiä kaikille ja antakaahan tulla niitä plussia tammikuisiin!=)

Huoh..

T: Daim ja kp1/28-31 yk2 (tänään piti siis olla vasta 29/30)

Vierailija
86/115 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Bamboe! Ja Lila & Rhanna, hienoa että viivat vahvistuivat. Nyt vaan toivotaan että kaikki menee teillä kaikilla hyvin loppuun saakka!

Pahoittelut teille, jotka olette joutuneet pettymään.... tsemppiä eteenpäin uuteen yritykseen.

Nää päivät kuluu nyt kyllä niin hitaasti, nyt dpo 6 ja eilen tunsin alavatsassa mojovia vihlaisuja ja menkkamaisia kipuja. Mietin olisko voinut olla kiinnittymiskipua? Nyt jos oikein kuvittelee, niin saattaa pienen pientä kihelmöintiä olla rinnoissa ja vähän etovaa oloa (sekin on mulla aina alkanut heti). Mutta ehkä kaikki on vaan mielikuvituksen tuotetta. Piinaviikko siis alkakoon....

T. Jaffa kp 20/26

Vierailija
87/115 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla saunomisen välissä kirjottamaan hih.

Ensiksi pahoittleut tädin yllättämille!

V80: toivotaan, että sulla olis vaan kiinnittymisvuotoa tms! Niin kauan kun tätiä ei näy, on toivoa :)

Jaffa76: mulla on ollut tänään samanlaisia tuntemuksia, vihloo ja on menkkamaista jomotusta! Varsinkin kun juoksin niin vihlas aina välillä, voi kun molemmilla olis merkki kiinnittymisestä. Nyt sitten jännätään yhdessä, mitä tämä on :)

Hittolainen, mun on varmaan pakko tehdä se testi aiottua ennemmin :D :D

Nyt takas saunaan!

Kitteni kp22/? yk2

Vierailija
88/115 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

V80: Minunkin mielestäni voisi olla kiinnittymisvuotoa. Temppiä!! =)

Kävin tänä aamuna kilpirauhaskokeessa. Ei ollut niin kauhea kivaa, kun muutenkin olo jotenkin huono olo ja pää oli ihan jumissa klo 8, niin kun en pahemmin välitä noista verikokeista. Alkaa pyörryttää. Mutta ihan hyvin meni vaikka ei mitenkään huippuolo ollutkaan. Kannattaa muuten käydä julkisella puolella otattamassa tuollaiset verikoeket jo vain on mahdollista, nimittäin se maksoi yhteensä yli 100e! Siinä oli siis kaksi verikoketta. Ja prolaktiinikoe on myös sellainen joka maksaa n. 50e. Tiistaina saan tuosta tulokset kun lääkäri soittaa.

ON: Ajattelin sittenkin testata vasta alkuviikosta jos tätiä ei näy. Jotenkin on vaan sellainen olo, että menkat alkaa. tai ehkä sitä ei jaksa vaan stressata enää. Mitään oireita ei oikein ole. Pientä jomotusta ehkä alavtsassa, mutta ei muuta. No, ehkä rinnat vähän turvoksissa. Ja tänään sellainen "menkkaolo". Mutta otapa noista sitten selvää...

Pienet tekee tuolla pahojaa, täytyy mennä katsomaan. Palataan!

Kp24/26-30, yk 9

Vierailija
89/115 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti sitten saapui :( Plääh. Tsemppiä vielä loppukuisille!

Vierailija
90/115 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut ja halaukset tädin kiusaamille. Välillä on hyvin vaikea edes yrittää ymmärtää, miksi lapsen saaminen voi olla niin kovin vaikeaa kun sitä todella toivotaan. ...ja sitten joku tyhjäpää tulee sanomaan, että lapsia vain "tehdään".

*Lila82* : onnea ja tarrasukkia, kuten myös kaikille muille haamuilijoille ja plussanneille.

omaa napaa vielä: Kulunut viikko on ollut aika vaikea. Olen ollut välillä todella peloissani ja huolissani, pelännyt milloin negaa, uutta km, tuulimunaa, kohdunulkoista jne jne muita kauhuskenaarioita. Mennään viikonloppuna taas miehen kanssa mökille, käyn sovittamassa jo valitsemaani ja ostamaani kaason pukua muutosten tekoa varten. Kyllä tää tästä, toivottavasti. Taidan joutua näiden "oireiden" kanssa vielä tutkituttamaan pääni, tai sitten tää saattaa allekirjoittaa sen, miten mielenkiintoinen kapistus ihmisen mieli ja mielikuvitus on, jos se kykenee kehittämään psykosomaattisia oireita niin paljon ja päivästä toiseen. Muita päivän havaintoja (ei herkimmille): herätessä oksetti taas, tosin mitään ei tällä kertaa tullut ylös. Väsyttää, kuten koko tämän viikon hyvin nukutuista öistä huolimatta. Alavatsaa vihlaisi pikkuisen. Kn on hassussa kohdassa, ei oikein ylhäällä eikä alhaallakaan, sellainen suht kovat patukka. Viimeksi se oli plussakierrossa hyvin samanlainen. Tosin välillä se tuntuu elävän niin omaa elämäänsä, että 100% siihen ei voi luottaa.

Mukavaa, aurikoista ja hedelmällistä viikonloppua kaikille!

Christina kp27/28-33

Vierailija
91/115 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... niin selvä täti on, että ei voi vahinossakaan erehtyä!

Kiitos kaikille tsemppauksesta ja toivon jokaiselle teille piinailijoille todella paljon onnea!!!

Tie siirtyy helmikuisten puolelle ja yk 6 alkakoon. :x

Vierailija
92/115 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtinyt tehdä uutta testiä ja varmistaa plussaa, kun vuoto alkoi tänään ihan yllättäen ilman normia mahakipua. Tipahdin siis helmikuisiin.

Plussaonnea kovasti teille muille!

Bamboe

Vierailija
93/115 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Bamboe, tosi ikävä juttu! =(

ON: Ei mitään ihmeellistä, sori että yleensäkin edes kirjoitan ;) Odotellaan että terot loppuis tältä kierrolta ja menkat alkaisi. Nyt on jotenkin niin suuret odotukset seuraavaa kiertoa kohtaan, että jännittää jo nyt =)

Sain muuten tänään tulehduskipulääkkeitä ja selosteessa luki, että ei suositella jos yritetään raskaaksi.. Mitenkähän kauan nuo vaikuttaa elimistössä? (näitä pitäisi syödä 10 päivää)Jos joku osaisi vastata niin suuri kiitos!

Annu_81, kp /27, yk 4

Vierailija
94/115 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan niin surkea tilanne, että.. plääh :(

Hope-a pahoittelut tädistä. Onnea ensikiertoon, kyllä se sieltä sit tulee!

Ja muillekin tädin kaappaamaks joutuneille pahoittelut!

( . ) Mulla on aivan järkyttävät menkkakivut, kuin olis ne.. joten niitä odotellessa. Se oireettomuus ois parempi tärpänneenä!? Vaikka toivonkin, et jos ois kuitenkin jotain kiinnittymistä.. Sitten vasemmalta puolelta munasarjan kohdalta on sattunut tänään ilkeesti.. mietin jo kohdun ulkopuolista, kun meinaan toiveet on noussu pahasta olosta :) , mut sekin voi johtua jostain muusta.. Olipas taas sekava selostus ;) Maanantaina testaan, ei kyllä ihan kauheesti jännitä, kun jotenkin se nega TAAS pelottaa.

Nyt peliä katsoon ja kannustaan Suomelle kolme maalia.. sillä et Venäjä ei tee enää tee yhtään siis!!!!!

Emmuli kp 24/30 yk 10

Vierailija
95/115 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vielä nopeasti koneella, ja oli sitten pakko kommentoida Emmuli81 sulle!

Mulla oli noilla ihan samoilla päivillä täysin samat tuntemukset. Aivan järkyttävät menkkakivut mukamansa ja oikealta puolelta munasarjoista niin kipeä ettei tosikaan!! Mietin jo kohdunulkoista ja vaikka mitä, mutta sitten se parissa päivässä helpotti... Ihmettelin kanssa kovasti, mistähän mahto johtua?! Ei mulla koskaan ole tommosta ollut...

Voimahalit kaikille tädin yllättämille!!

Lila82 onnittelut plussasta!!=)

Sofi kp26/28 yk1

Vierailija
96/115 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siitä pelistä...mutta huomenna pronssia!

Pääasia on se, että tää on taas kotona ja kyllä tuntuu jälleen ihanalta nää vapaat...

Voi suuret pahoittelut V80 ja Bamboe! Toivottavasti ensi kierrosta tärppää!

Jaffa76: Sulla on todella samanlaisia tuntemuksia kuin mulla, eli ihan varma en oo milloin ovis oli, mutta oireiden perusteella kp14-17 eli viime vkl:n paikkeilla. No sitten ma-ke oli todella outoa nippailua/vihlontaa alavatsalla ja väillä tuntui semmoista puristavaa tunnetta, eli ihan kuin olis ollut joku vanne joka puristaa vatsan ympärillä ja tämä siis oli silloin tällöin kuin liikkui tai nukkuessa vaihtoi kylkeä... Toivotaan meille molemmille, että "oireet" tarkoittais plussaa!

No muita oireita en kyllä huomaa vaika kuinka toivoisinkin...

Christina84 : Sinä taidat olla seuraava plussaaja ;)

Annu_81: riippuu todella paljon tulehduskipulääkkeestä, mutta yleensä alkuraskauden aikana otetut lääkkeet, alkoholi tmv eivät vaikuta alkioon, koska alkio eli jakautuva solumöykky jakautuu edelleen tai jää jakautumatta (varhaisvaiheen keskenmeno), ainakin itse olen käsittänyt, että vasta elinten kehitysvaiheessa voi mahdollisesti tulla ongelmia. Olisi mukava tietä mistä lääkeestä on kyse...

Turhauttavaa tää tänne palstalle kirjoittaminen! oon yrittänyt viestiä läpi aamusta saakka ja aikaisemmin en päässyt edes yrittämään, kun vauvakuume ketjussa ei muka ollut yhtään viestiä! Yksi mun viesteistä ei tullut läpi vaikka sen lähetin... Josko nyt...

Christina84 : Sinä taidat olla seuraava plussaaja ;)

Minulla siis piinaviikko siis alkakoon!

Emma kp22-28/30

Vierailija
97/115 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi siis sekoilusta, mutta kun ei tuu läpi millään niin pitää vähän jo kopioida omia kirjoituksia ettei tarvii aina uudestaan kirjoittaa :)

Vierailija
98/115 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimakasta kuukautiskipua alkaen 23/33.. mitä lie.... ku ainakaan ei oo viä siihen mennässä ollu voinu kiinnittyä; vasta kp26 olis ollu mahd. kiinnittyminen. ja sitä se mun FertilyFriendkin herjaa... olispa se oikeessa!

Nyt siis kp29/33.

RINNAT TODELLA ARAT! toivotaan ettei se ole taas uusi PMS-oire. nyt meinaan tänää on särkenyt ilman koskemistakin eli aika lailla koko aja tosta päältä ja sivuille mennessä. Viime kierrossa ei oolut rinnat YHTÄÄN kipeeet vaikka niitä siinä toivossa jatkuvasti KOPELOINKIN! ;) heh...

tein muuten eieln nega-testin. tyhmä minä! testaan uudestaan huomenna tai maanantaina tai sit oikeesti odotan keskiviikkoon. KU EI VAAN JAKSAIS ODOTTAA!

JA MUILLE: siis saiko joku plussan mutta täti tuli??? voi KAKKA!! pahoittelut!

onnittelut niille joilla pikkuinen on tarrannut matkaan mukaan. Eikö täällä vauvakuumeessa oo alkuraskauden oireita? (vaikka niitä on kyl oikeesti turhauttavaa lukea)

admini78

Vierailija
99/115 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bamboelle, V80 ja Hope-A:lle halit ja pahoittelut tädin tulosta!

Monella muilla onkin oireita kaikenlaisia... toivotaan nyt monta plussaa vielä meille loppukuisille

admini78, Emma80, Sofi21, Kitteni81, Christina84 ja Emmuli81 --> kaikkien oireet ja fiilikset tuntuu niin tutulta. Mullakin tosiaan kovat menkkamaiset kivut, paineen tunnetta alavatsalla ja vähän etomista edelleenkin. Nyt on dpo 8 menossa. Välillä kun esim. aivastaa tai yskäisee, niin tulee sellainen repäisevä vihlaisu. Myös rinnoissa vähän kihelmöintiä... katsotaan miten käy, viikon päästä tietää sitten. Toiset teistä jo aikaisemmin!

Jännittäviä piinailuhetkiä toivottelee

Jaffa76 kp 22/26

Vierailija
100/115 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään alakuloinen ja väsynyt fililis. :/ Ja tulipa mieehn kanssa vähän sanailtua myös. Kaipa se on merkki siitä, että menkat kohta alkaa...? Jomottelee menkkamaisesti, rinnat vähän turvoksissa ja arat. Kp 25 menossa. Minun piti odottaa ensi viikkoon testaamisen kanssa, mutta en malttanut, vaan tein tänä aamuna herkällä testillä (kotitesti.fi), mutta eihän sihhen mitään väriä tullut. Jos jaksaisi maanantaihin edes odottaa. Sellainen olo vaan on tällä hetkellä, että täti saapuu ensi viikolla. Tänään jotenkin "supisteli" alavatsaa, tai tuntui vähän kipeältä. Joten ajattelin, että tätihän se sieltä... Voi tätä odottelua.

Tsemppiä kaikille!! =)

Kp 25/26-30