*** TAMMIMAMMAT vko 20 ***
Kommentit (115)
Sori.. tuleepas mulla kirotusvirheitä... ;)
T: Daim
On ihan normaalia, että napukka seilaa. Se on alimmillaan illalla, jolloin suositellaan sitä tunnusteltavan. Siis pitäisi tunnustella kerran päivässä suunnilleen samaan aikaan. Ei kannata joka vessareissulla räplätä, koska siinä on myös tulehdusriski! Muistathan pestä kädet hyvin ennen kuin kokeilet napukkaa.
Daim: Ihanaa kun joku tietää, miltä musta tuntuu :). Eilen lepäilin illalla pari tuntia peiton alla, väsytti ja päät särki. Tänään olin ollut hereillä noin tunnin, kun tunsin itseni jälleen julmetun väsyneeksi ja juuri nyt tätä kirjoittaessa päänsärky iski taas. Jos testaan viikonloppuna negan, täytynee mennä tutkituttamaan päänsä, sillä ainakin tällä hetkellä toi särky on totisinta totta eikä vauvakuumeisen toiveajattelua. Mulla on myös normaalia runsaampaa valkovuotoa. Se kuuluu käsittääkseni asiaan, jos on raskaana. Vähän jännittää, miten tässä käydään.. Välillä on tosi luottavainen olo, välillä taas mielessä on kaikki mahdolliset kauhuskenaariot ja pelottaa.
Sit tää lähtis töihin. Mukavaa ja aurkoista päivää kaikille!
Christina kp24/28-33
Christina84: mulla oli heti aamusta ennen kuin silmät aukaisin ja kuuntelin pienen miehen höpinöitä, niin sellainen väsymys että!! En siis meinannut päästä sängystä ylös ja taisin nukahtaa vielä puoleksi tuntia uudelleen.:D
Nyt kun aamukahvi on juotu ja vähän aikaa touhuttu niin nyt väsy iskee taas.. Ihme limasuutta/valkkaria on myös liikenteessä.
Sanon itselleni, että kuvittelen kaiken koska pudotus on kova ja korkealta, jos nyt annan itselleni aihetta aatella, että raskaana ollaan..:/ Mieluummin ajattelen, että en oo raskaana, koska silloin jos nega tulee niin ei ehkä tunnu niin pahalta.
Noh yk1 tässä vasta on menossa, joten jos plussaa ei vielä tule niin onhan tässä aikaa..kiva se plussa tieten olisi..:)
siis mihin mun viesti katosi?! Tuleeko tää nyt perille?
tulihan se sieltä..pienellä viiveellä!=D
T: hätähousu Daim kp 27/30 (-32 joskus) yk1
kauheeta tää piinaviikko. Sori kaikille kun koko ajan valtaan palstatilaa!;) Siis perjantaina pitäs menkat alkaa ja lauantaina aattelin testata jos ei oo menkkoja kuulunut.
Mietin vaan, että jos ovis on ollu kp20-21 niin koska voi plussan saada testiin? jos menkat alkais kp 30 normaalisti?
Tosta esikoisesta testasin kp 29 ja nega tuli (sillon kierto lähemmäs 28), ihmettelin miksei menkkoja kuulunut ja testasin uudelleen kp 36 ja plussa pärähti. Eskoisesta oli tosiaan oireet tosi aikasessa. Hajut voimistu ja kiinnittymisen tunsin ym. ihmettelinkin silloin, miksi nega tuli, mutta testasin liian ajoissa.. Eskoisesta ovis oli myös aika lopussa, eli kp 19-20..
jepjep..hassuja ajatuksia pyörii päässä..
Bamboe jaksat pitkään odotella testin kanssa! :) Kovasti kyllä toivon plussia kaikille teille jännäilijöille!
Viime yönä näin unta, että olin raskaana. Ihana uni, mutta nyt mietin että kunpa näitä unia ei näkisi.. Tulee jotenkin niin toiveikas olo ja tietysti kuume kasvaa kun miettii, että tuolta se raskaus tuntuisi. No, nyt ei kyllä tässä kuussa voi tärpätä (itse asiassa mietin sitä, että tässä meidän yrityksessä on ollut vain yksi kierto jolloin edes olisi voinut tärpätä!!!).
Annu_81, kp 24/27, yk 4
Mimmi75, pahoittelut tädistä ja voimia kovasti sinulle!
Minä tein tänä aamuna uudestaan testin, sunnuntaina tuli nega ja nyt tuli haamu. Väriä viivassa ei ole, se on harmaa, joten vielä en iloitse. Sunnuntaisessa testissä ei näkyny kyllä edes tuota haamua, joten toiveita tietysti on.. tilaan tänään netistä lisää kotitesti.fi:n testejä ja teen uuden torstaina. Huh. On tää piinaavaa. Täksi päiväksi odotin menkkoja, mutta illalla tulikin yllättäen tissit kipeiksi ja normikierrossa ne on tullu viikkoa ennen menkkoja. Joten jotain poikkeavaa edes tässä kierrossa.. ja oon mä ollu väsynytkin, eilen nukahtelin sohvalle iltapäivällä, silmät ei vaan pysyneet auki. Mulla tulee yleensä myös pari mojovaa finniä ennen menkkoja, nyt ei ole tullut :) Kaikesta niitä oireita pitää yrittää repiä.. ;)
Tsemppiä ja plussaonnea kaikille!!
Rhanna kp 26/25-26
me mennään näköjään samoissa kiertopäivissä, mullakin tänään kp 27/28-30. Oviksen perusteella oottelen menkkoja pe tai la. Mulla oli ovis tosin jo kp 15, eilen eli dpo 11 testasin negan herkällä testillä. Aikaisintaan kannattaa testata 10 päivää oviksen jälkeen, mutta parempi vielä jos jaksaa odottaa vähän pidempään. Mun on ainakin vaikea ottaa tuota negaa lopullisena tuloksena... Toivo elää ja seuraavan kerran testaan varmaan vasta viikonloppuna.
syre kp 27/28-30, yk 3
Hienoa Rhanna!
Toivotaan, että testi muuttuu plussaks ja että oli vaan turhan aikaista testata vielä.:)
Millon sulla ovis oli? Lueskelin äsken näitä sivuja ja tuolla bongasin jotain 10 päivää oviksen jälkeen plussan voi testata...? Katoin noita kaapissa odottavia testejä ja niissä oli toi 10päivää...
Ootteko kuullu sellasesta, että ovistesti näyttäs raskauden aikasemmin kuin raskaustesti? Mihin toi perustuu vai onko ihan huuhaa juttuja?
Hitsi kun alkoi taas mahassa nipisteleen..
Syre: samoilla viivoilla siis ollaan. Hassua, että ovikset niin eri aikaan vaikka kierto suunnilleen sama. Sulla on ns. nomikierto oviksen suhteen ja mulla toi tulee ihan tosimyöhään. Tässä pelkäänkin, että se vaikuttaa jotenkin tohon raskautumiseen ym.
Nyt lakkaan hetkeksi terrorisoimasta.. pikkumies teloo taas itteään tuolla..:D
Rhanna, lupaavalta kuulostaa... Sulla varmaan vaan tulee hitaasti tota hormonia, mutta kyllä tuo musta selvästä plussalta vaikuttaa...=) Varovaiset onnitellut siis!
Loppu viikosta meitä testeilijoita onkin aika paljon, toivottavasti vedetään läjäplussia mekin!! Tsempityksiä siihen!!!=)
Itsellä on tullut kovia "menkkakipuja", mitä mulla ei oikein koskaan ole... Tänään alkanut ja vähän silleen aaltoilevaa kipua, ei kokoaikaista... Mistähän tuokin, vaikuttaakohan pilsujen lopetus niin?!?
Eilen tilatut testit tulivat postissa ja polttelevat tossa pöydällä... Vikatikki tilata ne tohon odottamaan ja katsella niitä ainakin perjantaihin asti...=) No, kärsivällisyys on hyve, sitä mä yritän aina meidän kohta 5-veellekin tolkuttaa...=)
Sofi kp 23/28, yk1
Mimmille suuret pahoittelut!! Meilläkin yritystä elokuusta -07 ja huh, tää on aikas rankkaa. Vaikka alussa musta oli kauheempi pettyä, nyt siihen on kait jo turtunut.. mut silti odottaa testausta aina kuin kuuta nousevaa, et joko nyt ois tärpännyt :/ Tsemppiä sulle hirmuisesti, toiv heti enskierros tärppäis!
Ja pahoittelut myös muille tätiläisille ja varovaistet onnittelut Rhannalle. Tulkaahan sitten kertomaan plussauutisia, te jotka testailette loppuviikosta, ja kaikki sit plussaa.. joohan :)
Mä oon varmaan tääl yksin ensviikolla jännäämässä.. Moni tais nyt jo testailla, sit on teitä lyhyempi kiertolaisia ja.. apua, jääkö tänne ketään? On muutenkin niin hiljasta.
Emmuli kp 21/30 yk 10
Toimiiko nää sivut kunnolla vai miten tuntuu, että kaikki on hävinny jonnekin? Vähän kyllä takkuaakin nää sivut. Äsken kun kävin niin luki, että keskustelu hetkisesti pois käytöstä?!
Lueskelin tossa esikoisesta saamaani vauvakalenteria. Siinä on viikko viikolta käyty mitä kehossa tapahtuu..huokaus..on tää vauvakuume/vauvatoive niin hassu homma..:)
Pitää varmaan lähteä ulos pikkumiehen kanssa. Aurinkoista päivää kaikille!=)
T: Daim kp27/30 yk1
Minä tipuin taas eli helmikuisiin käy tie.
Plussaonnea kaikille muille!
Rizza kp 1/30, yk 26
Emmuli ja muut loppukuulaiset: on meitä täällä vielä. Musta myös tuntuu, että ens viikolla täällä ei ole enää ketään mun kanssa jännäämässä.
Tänään kp 22/28-37 ja dpo 3 vasta. Testaan vasta joskus kp 30 jälkeen, jos kk ei ala. Toiveita on, että olis tärpännyt. Mutta niin oli kahdessa edellisessäkin kierrossa...
Hurjan vähän ollut taas plussauutisia, niitä lisää meille kaikille kiitos!
T. Pötkö
Mulla on aamu vasta, olin viime yön töissä...
Pahoittelut Mimmille ja Rizzalle tädistä, molemmilla teillä jo pitkä yritys takana, voimia.
Rhannalle peukutuksia, eiköhän se plussaksi muutu :)
Itse tein testin tänään apteekin omalla raskaustestillä, alkuun oli ihan selvä nega, mutta testiajan jälkeen testiruudussa on havaittavissa oikein tiiraamalla viivanpaikka, ei siinä väriä ole...Onko kukaan saanut viivanpaikkoja apteekin omaan testiin? Aiemmin samalla testillä en ole koskaan saanut epäselvää tulosta.
Nyt alkoi kyllä alamahaa poltella kuin aina ennen tädin tuloa :( Illalla vielä tuntui painontunnetta mahalla, nyt selvää polttelua. Koko ajan tuntuu, että lorahtaa.
Masentaa.
Bamboe kp 31/29-33
Minulla vasta kp20 menossa, taidan olla viimeisenä täällä hillumassa, kun te muut olette toivottavasti odotuksen puolelle siirtyneet :D
Pahoittelut tädin yllättämille :( sais se täti häipyä jo hiiteen kiusaamasta.
Rhannaa täytyykin onnitella! Hienosti "muutit" negan plussaksi :) toivotaan, että viiva vahvistuu.
ON: Eilen oli hieman sellasta menkkamaista jomotusta, toivottavasti ei oo mitään tätiin liittyvää :( eipä ole muita oireita suuntaan tai toiseen, mutta jos ovis on ollu viime viikolla vaikkapa puolivälissä, niin eipä mahdollinen hedelmöittyminen mitään oireita vielä antaskaan.
Ärsyttää hieman, kun toiveet on taas aika korkealla, vaikka en oikein edes tiedä onko syytä. Sitten masentaa, kun tippuu kovaa ja korkealta.
Koitetaan jaksaa, kanssapiinailijat.
Kitteni kp20/? yk2
Christina: kuin vielä sun tekstiä ja ihan kuin mun kirjoittama: pää kipeä, väsyttää kauheasti, nippailua.. ym.
myös valkovuotoa on aika paljon mulla, mutta enpä usko, että tarkoittaa mitään vielä.:)