Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++NELIAPILAT uuteen viikkoon+++

16.01.2006 |

Tästä siispä uusi pino!

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultrasi pitkään ja hartaasti, ja vinossahan se kierukka on. Kivut ja vuoto johtuu todennäköisimmin siitä. Ultrataan uudestaan ja jos ei ole oiennut otetaan pois. Uuden laittamiselle ei ole estettä. Tosin se muu mitä ultralla totesi saa miettimään tahdonko sittenkään ehkäisyä, vai yrittää ennemmin vielä sitä vauvaa.. Vatsaontelossa ja kohdussa kiinni näkyi paljon tiiviitä kudosryppäitä, todennäköisimmin endoarpeutumia. Mullahan se todettiin jo -00, muttie ole sen tarkemmin tutkittu miten laajasti sitä on ja missä. Noh, näkyis olevan vaikka missä. :( Ja saattaa olla kiinnikkeitäkin, kun keskimmäinen leikattiin, ja endo lisää kiinnikkeiden riskiä. Kivat. Ei jaksaia enää yhtään näitä vähemmän iloisia uutisia...

Vierailija
2/55 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannutkaan että olit jo avannut uuden pinon ja minä ennätin tehdä sen myös. No, jatketaan tästä.

Töissä olen ja kiire on joten tulen uudelleen paremmalla ajalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Ädä :(

Miksi nyt kaikki vastoinkäymiset samaan kasaan??

Olen sanaton...

Vierailija
4/55 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neliapiloiden pino alkoi surullisin mieli...

Vielä toivon voimia Ädälle...jospa kaikki vielä iloksi muuttuisi :)

Täällä ei uutta...

Masujomotus ja öllötys jatkuu...ja vetiset " kelit" . Vähän on outo kierto, mutta olkoon. Kovasti ootan loppu kuuta. Nyt kai menossa kp19/28-31. Vetiset " kelit" alko jo viikko sit ja yhä jatkuu. Jännitys tekee näköjään temput mulle. Kaikki mahdollinen on kai kuitenkin uurastettu tähän kiertoon. Jumpat kyllä jatkuu kierron loppuun asti.

Laihis vähän heikoilla jäillä. Alotan ja lopetan yhtenään. Herkuista oon pytyny olemaan erossa, mutta annoskoot " hiukan" hakusessa. Liikunta ihan minimissä. Kai koitan tänään raahautua lenkille.

Onnea kaikille alkaneeseen viikkoon :)

Vierailija
5/55 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla heräsin kovaan vatsakipuun (ihan niinku keskenmenon lääketyhjennyksessä). Buranaa kehiin ja onneks helpotti puolen tunnin sisällä. Töihinkin piti mennä. Aamulla soittelemaan gynen vast.ottoa...

Nyt on käyty, onneks pääsi samana päivänä kun vaihtoehdot pyörii mielessä. Munasarjassa kysta puhjennu ja toisessa kysta, joka sit heti tyhjennettiin... PLÄÄÄÄÄH. Toimenpide oli kyllä nopee ja onneks mulle kivuton. Keskenmenon yhteydessä tämmönen on kuulemma ihan yleistä. Kohtu onneks tyhjentyny hyvin, ei siitäkään kuin pari viikkoa.

Terolut´a 12 päivää ja sit menkat. Sen jälkeen hommat pyörimään!!! No hyvä et on nyt kaikki kunnossa ja arvatkaa kuka lankee ens kierrolla tikuttelemaan ekaa kertaa?

Meillä aika mäntti viikon alku, mutta toivotaan pian ILOISIA UUTISIA...

Vierailija
6/55 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan siis, että viikko tuo tullessaan iloisempia uutisia.

Täällä pitäisi vielä kaksi viikkoa malttaa ennen testien tekemistä/ miettimistä, vaikeaa on... Yksi testi polttelee kaapissa. On tämä kummallista. Tuo kolmonen tärppäsi juuri silloin kun sitä vähiten odotti ja tajusin olevani raskaana vasta kun rinnat oli tosi kipeät ja menkat myöhässä. Nyt ei edes ehdi menkat myöhästyyn kun jo testiä on tehty vähintään yksi kappale... Nyt on vielä jumppa-aika menossa tuolla sänkykammarin puolella ja tämän viikon jälkeen voidaan huokaista ja jäädä odottelemaan tuloksia, jos niitä nyt sitten on.

Vetiset kelit on täällä menossa, olleet jo viime viikolta, en oikein tiedä milloin tuo ovis sitten oikeasti olisi. Tänään kyllä on nippaillut mahaa, että olisiko nyt sitten??? Ehkä niitä tikkuja täytyy tilata, jotta oppii tunnistamaan tuon oviksen...

Sellaisia, nyt täytyy mennä viritteleen takkaan tulta...

Vierailija
7/55 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjotin hirveesti tesktiä ja sit se hävis johonkin..... en ala!

No lyhyesti virsi kaunis.

ÄDÄ: ikäviä asioita sun elämässäs nyt, mutta yritä jaksaa, päivä kerrallaan! Täällä neliapiloissa ainakin on ihmisiä jotka myötäelää sun kanssas. Toivottavasti heitä on myös siellä sun lähellä!

Täällä ainakin LEIJONA, HELMIINI ja HAAVEKUVA elää jänskiä aikoja, toivottavasti tekosenne ovat tuottaneet tulosta, eli toivotaan paljon paljon PLUSSIA!

Haavekuvalla ainakin on niin pitkä yritys takana että nyt soisi jo vihdoinkin tapahtuvan tulosta!!! Tässä yhteydessä voisin kertoa pikku vinkin, joka muhun tehosi keskimmäistä väsätessämme n. vuoden päivät; nostin jalat pystyyn " SEN" jälkeen. Ja ajatelkaas -heti eka " jalatpystyssäkierrosta" tärppäsi!!! Miehellä ainakin oli hauskaa, kun emäntä rentoutui jalat seinää vasten.

PETRIINA; siitä vain tjottailemaan!!!!

Ja nyt jumppaan kiireen vilkkaa.........

Palataan taas.

Vierailija
8/55 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin viikolla tuonne suurperhekuumeilijoihin viestiä, mutta kun luin noita teidän ketjuja, mua ihan nauratti, kun niin monien kirjoitukset olivat kuin omiani, joten pukkaampa itseni nyt tännekin!

Meillä siis kolme poikaa (5, 2½ ja 1), ja alunperin se oli mieheni, joka alkoi kuumeilemaan, ja jotenkin se on nyt tarttunut myös minuun... kyllähän me ollaan jo vuosia neljästä (tai jopa viidestä) lapsesta puhuttu, mutta minä olen vähän yrittänyt järkeillä, kun mietin omaa jaksamistani, liikakilojani ym ym... Nyt en kuitenkaan enää jaksa turhia miettiä, kierukka on poistettu, ja vauveli on tervetullut koska vaan!

Nyt on kp jossain 24/ 30 tienoilla, yritys tässä kierrossa jäi yhteen kertaan, ja sekin noin viikko ennen ovista, joten odotan menkkoja ihan rauhassa. Huh, hävettää ihan myöntää, kuinka harvoin meillä " pidetään hauskaa" , mutta tässä kuussa me kyllä oltiin koko perhe kamalassa räkätaudissa (seli...seli), ei oikein innostanut. Pitäsi varmaan oikein ryhdistäytyä pupuilurintamalla! No, onhan tässä aikaa.

Terveisin, Chicky

Vierailija
9/55 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetuloa chicky (mä olen ihan onneton noiden nimimerkkien kanssa, anteeksi nyt jos meni väärin). Tätä se on tämä vauvakuumeilu, mietteitä suuntaan jos toiseenkin ja aina välillä täytyy ihan epäillä omaa järkeään (tai ehkä enemmän sen puutetta). Mutta niin se vaan on.

Nyt täytyy laittaa tuo olemassa oleva katras tuosta nukkumaan ja lähteä isännän kanssa iltapuuhiin, jos vaikka vielä sen yhden saisi alulle =). Sitten sitä voikin jännittää ja pelätä kaikkea mahdollista keskenmenosta kehitysvammaan ja kaikkea siltä väliltä.

Minnilotta; tsemppiä myös sinulle, ja tietysti kaikille muille. Ja meille joiden jännät viikot/ päivät lähestyy pidän peukut ja varpaat pystyssä, että saatais perustaa neliapiloiden pino tuonne odottajiin. Olisi niin ihana teidän kanssa jakaa näitä asioita myös odotusaikana (siis jos sinne nyt sitten joskus pääsisi). Kuten huomaatte niin optimismi on taas huipussaan kun tädin vierailusta on riittävän kauan ja seuraavaan on riittävän kauan.

Vierailija
10/55 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla nyt vähän eri planeetalta kuin muut. Pitäiskö hivuttautua huilaamaan vähäksi aikaa, kun ei taida olla nyt mitään kivaa kerrottavaa. Ehkä sitten ens kierrrossa pääsen juttuihin mukaan. Pakkohan täällä on käydä kurkkailemassa teidän edistymistä!

Kaikkea hyvää ja ++++ kaikille

Vierailija
11/55 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin me porukalla puramme hyviä ja huonoja tapahtumia.

Ihanaa :)

Mä oon sellanen, etten osaa kellekään muulle asioistani puhua, ku miehelleni. Joitain hyviä asioita saatan jutustella, mutta murheet kippaan aina ukon harteille. On ihanaa, kun voi tulla tänne jakamaan ajatuksia teidän kanssa. Tää on mulle aivan uus tunne. Jotenki niin helppo ja rentoa.

Ikimaailmassa en menis mun tutuille tai ystäville höpisemään meidän sänkypuuhista tai mun kierrosta. Mutta kuten huomaatte nyt, oon yhtenään tääl " lörpöttelemässä" kuulumisiani.

Hienoa CHICKY kun löysit meidät. Kävinkin sua vähän houkuttelemassa neliapiloihin sillon pari päivää sitten. Olet lämpöisesti tervetullut mukaan :)

Olipa ALICE-74 hyvä kun menit heti lääkäriin. Sait asiat kuntoon. Tiedän miltä tuntuu kysta ja ei kyllä oo mitään herkkua. Söin aikoinaa 9 vuotta pillereitä putkeen. Heti ku lopetin, tuli kamalat tuskat kuukauden sisällä. Syy oli kysta munasarjassa. Se puhkesi ihan lääkärin painelemisesta ja asia oli kunnossa. Siitä pari kiertoa eteen päin ja esikoinen sai alun. Siispä hymyä huuleen :)

Esikoisen aikaan koitin sitä jalat seinälle konstia. Ei siitä ainakaan haittaa ollut. Nyt mies ehdotti yks ilta että laitahan kintut seinälle. En malttanut, kun piti päästä teidän kuulumiset lukemaan. No jospa ne vipeltäjät siltikin löytää perille.

Meitähän on jo monta joilla jännitys tiivistyy. MÖRMELÖ ja MINNILOTTA taitaa testata ensimmäisenä...muistinko oikein? Eli eikös se testaus pitäny olla jo tällä viikolla?

Nyt niitä ++++++++++++++++++++++++++++++++++++

säteitä ihan kamalasti kaikille ja sitten me isolla joukolla lähdetään sinne odotuspuolelle. Ja siellä ootellaan lisää porukkaa pika puoliin...

eikös joo??

Täällä yks hormoneista sekasin oleva kuumeilija lähtee telkkaria tölläämään. Ennen unia tulen vielä vilkasemaan, onko ketään hereillä...

Nyt vielä kerran onnea jokaiselle tähän alkaneeseen viikkoon :)

Vierailija
12/55 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

((Ädä)) Äh, toi on ikävä juttu! Toivottavasti se nelonen teille kuitenkin suodaan! Meinaatko laittaa uuden kierukan?

Alice, Sullakin oli ongelmia. Onneksi hoitui sitten noin mukavasti!

Minä oon ollut töissä enkä oo ehtinyt kuin lukasemaan teidän kuulumisia. Äsken kävin vessassa ja siellä odotti iloinen yllätys pöksyissä =) TÄTI!!! Enpä ole ikinä ollut näin iloinen tädin tullessa! Joten kp 46 vaihtui kp1, ihanaa. Voi sitten yrittää pongata oviksen ja yrittää jälleen. Noin 3 vuotta sitten gyne sanoi, että mulla on vasemassa munasarjassa lievä PCO. Mä toivon että tää mun pitkä kierto olis nyt vaan mun hermoilun aihettamaa eikä tuon PCO:n! Kun ennen mun menkat on ollut tosi säännölliset 30-33kp.

Kaikille tarvitseville ++++ säteitä ja onnea! Teitä olikin aika monta!

Olikos kellään muulla Täti juuri vierailulla??

äitikki onnellisena

Vierailija
13/55 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen aamulla olin ihan varma, että nyt " aletaan nelosta yrittämään" , heti tässä kuussa. Ja jo iltapäivällä mietin tosissani, ettei missään nimessä vielä, mitähän se työnantajakin ajattelis ja löytäisinköhän mä kuitenkaan samassa elämäntilanteessa olevia äitejä kavereiksi äippäloman ajaksi...

Tämä kaikki siis muutaman tunnin sisällä! Siis mitähän mä oikeen haluan?! Tänään kun en oikeen millään pysty palauttamaan mieleen, että mikä sai eilen ajattelemaan noin...siis mikä sai haluamaan vauvaa niin kovin ja mikä taas lopultakin sai jarruttelemaan. Ja nyt fiilis on se, että nelosta taas kovin kaipailisin. Voi tätä hulluutta..! =)

Ajatteleeko muuten kukaan muu sitä, miten olis ehkä kuitenkin kivempi jäädä äitiyslomalle keväämmällä, siis syksyyn verrattuna..? Huomatkaa, yksi " hyvä" syy lisää lykätä tätä tärkeää päätöstä ;-). Sitähän tietenkin hölmönä kuvittelee tulevansa raskaaksi heti, kun alkaa yrittämään...

Vierailija
14/55 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas olen. Harvoin ennätän näin aikasin kirjottelemaan arkisin. Aamut yleensä melko lennokkaita.

Kolmenmami-75...ihan samoja ajattelen mäkin yhtenään. Hullulta tuntuu itsestänikin. Päätin jo vuosia sitten, ettei meille tule loppuvuoden lasta. Tässä sitä nyt ollaan. Jos nyt tärppää, vauva tulis maailmaan lokakuun alku päivinä. Eikös se oo jo aika loppuvuotta? Mutta vauvakuume laittaa toimimaan.

Olen mietiskellyt tuttuja jotka ovat syntyneet loppuvuodesta. Hyvin niilläkin tuntuu pyyhkivän...niin aikuisilla, kuin lapsillakin.

En halua yllyttää, mutta rohkeesti vaan yrittämään :)

Vai tuli se täti äitikille. No hyvä kun otat tätin kylään ilosin mielin. Oon kyllä täällä pitäny peukkuja kamalasti, meinasi jo välillä kramppi tulla :)

Mietin tuossa illalla noita ovistestejä...

Jos nyt ei tässä kierrossa tärppää, niin enköhän osta testejä ja yritän niillä bongata oviksen. Ikinä en oo niitä käytäny, mutta nyt on alkanu kiinnostamaan. Kaikki muut poppakonstit otan myös käyttöön. Tässä kierrossa oonkin jo jotain testaillut. Käytössä on greippimehu ja Multitabs Special 2+vitamiinit. Saapa nähdä onko mitään hyötyä :)

Eilen illalla oli masu aika pipi. Melkein jo huolestuin. Kamalat menkkakivut tuli. Jomotusta on ollu muutenkin jo muutaman päivän. En muista koskaan olleen tällästä tai sit en oo vaan ajatellu näin tarkasti. Nyt on ihan hyvä olo. Ei edes öllötä.

Mukavaa päivän jatkoa teille ja enköhän illalla palaile taas tänne :)

Vierailija
15/55 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus nuorena tyttönä päättänyt, että minun lapset syntyy sitten alkuvuodesta =). Kunnes ensimmäistä yritettiin ja huomasin, ettei sitä niin vaan päätetäkkään. Meillä on kyllä kaikki kolme saaneet alkunsa juuri silloin kun sitä vähiten on odottanut ja kaksi kolmesta on loppuvuoden lapsia.

Itse olen syntynyt lokakuussa ja mun mies marraskuussa ja eipä tuolla nykyään enää ole mitään merkitystä. Yksi lapsista on lokakuun lopulla, toinen joulukuun puolessa välissä ja yksi helmikuussa ja ihan hyvin pyyhkii kaikilla. Koulut on aloitettu kuuden vanhana, mutta ei mitään ongelmia... Eli kaikki tuollaiset mietteet pois, loppuvuonnakin täytyy jonkun aina syntyä!

Nyt töihin!

Vierailija
16/55 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mieliala taas koheni. Sama vuoristorata jatkuu muuten tänäänkin; äsken yllätin itseni miettimästä tulevaa risteilyä, keväisiä miehen synttärikemuja, juhannusta jne. Ja ajattelin että ei vielä...

Ja vasta tunti sitten kaipailin vauvan tuoksua, niitä pieniä sormia ja varpaita, sitä kaikkea onnea...

Kiitos tytöt kauniista sanoista, kenties uskaltaisin koettaa onneani (tai siis onneamme) jo tässä kuussa, ovis olis kutakuinkin 27.1. Katsellaan mihin suuntaan nämä mielialanmuutokset kehittyvät... =)

Vierailija
17/55 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävin kirjottelemassa tonne edelliseen pinoon, ja samantien huomasin että äh, uusikin on jo alulla, en vaan enää ehtiny toistamiseen kirjotella. Mutta nyt isommat vielä koulussa, ja juniori meni just päiväunille, ja kuppi tuoretta kahvia kädessä, ni nyt ehtii... (tai siis oishan sitä toki pyykit koneessa, ja jauheliha sulanut jne...Hih!).

Ädä: Kovasti voimahaleja sun koettelemuksiin...

Äitikki: Vai tuli se täti viimein, jännityksellä olen seurannut sun tilnnetta ja testailuja, no onneks ett itse tunnu kovin pettyneeltä, ja ei muuta kun uutta yritystä ja tärppionnea.

Mörmelölle ja Minnilotalle: kovasti +++++ onnea, eikös se h-hetki ala olla käsillä, ja toki muillekkin, en vaan nyt taas muista kaikkia jotka pian testailee.

Kolmenmami: Kuulostaa noi sun ajatukset ja mietteet niin kovin samanlaisilta kuin omani, kaiken aikaa mieli muuttuu ja eipäs-juupas ajatukset pyörii päässä.

Tänään alkaa mulla eestin kielen kurssi työväenopistossa, oikein innolla odotan. Me tykätään kovasti mieheni kanssa Eestistä ja Tallinnasta, ja käydään siellä useampi kerta vuodessa. Nyt torstainakin pitäisi lähteä päiväreissulle, vähän kyllä hirvittää, kun on luvattu kovaa myrskyä:/

Mut taidan poistua kotihommiin ennen kun pikku-ukko taas herää, se kun tuppaa nukkumaan päivisin kovin lyhyitä päiväunia.

Vierailija
18/55 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ajankulukseni selailin vauvakuume aluetta ja löysin teidät. Aiemminkin olen neliapiloita tutkaillut, mutta nyt tuntuu olevan vauhti hyvä, viestejä tuntuu riittävän. Mahtaako uusi vuosi tuonnut uutta intoa yrittämisen puolelle...

Meillä on yritys aloitettu tänä vuonna ja nyt on menossa kp 15. Kuukaustiskierron kokonais pituudsta on vikea mennä sanomaan, kun loppuvuodesta jätin pillerit pois. Ei sitten maltettu odottaa luomukuukautisia vaan aloitettiin heti yritys. Jotenkin sitä vaan uskottelee itselleen ettei ekasta kierrosta ole mahdollista tulla raskaaksi, mutta toivossa on hyvä elää...

Meillä on siis ennestään kolme lasta (-897, -98 ja -00) ja neljättä haaveillaan. Itsellä ollut kova kuume jo yli vuoden, mies innostui mukaan haaveiluihin vuoden lopulla...

Vierailija
19/55 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen lapsi syntynyt meillä siis -97, eikä -897... :)

Vierailija
20/55 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa se puhaltelis plussia meille kaikille tarvitseville :)

Tervetuloa Emma-76 joukkoon mukaan :)

Kolmenmamille sanoisin vielä sellaisen, että onko teidän paikkakunnalla perhekerhoja? Niistä löytää äkkiä ystävän/ystäviä. Siellä äidit saavat aikuista juttuseuraa ja lapset leikkikavereita. Vaikka se ei olisikaan ku kerran viikossa, pääsee siinä mukavasti ulos mökistä ihmisten ilmoille. Itse käyn kerhoilemassa kerran viikossa ja kyllä se mukavasti piristää.

Jotta olisin jo valmis seuraavaan kiertoon (jos siis nyt ei tärppää) kyselisin onkos muilla käytössä joitain poppakonsteja?

Eli niin ku jo aikasemmin kirjotin, hörpin alku kuusta greippimehua ja napsin vitamiineja. On muut ihan normaalisti vai onko jotain konsteja käytössä?

Piti alkaa kyseleen, ku pidän jo itsekin tätä kuumeiluani aika höpönä.

Vauvoja on kiva saada, eikä teko tapakaan niitä kamalimpia ole, mutta aika tosissaan tässä yrittää. Voipi olla, että tupsahdan maan kamaralle taas kierron lopussa.

Kotityöt pukkaa päälle ja väsymys myös. Lähen kahvit keitteleen :)

Pirteetä päivää neliapilat :)