Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mielestä en ole riittävän naisellinen

Vierailija
27.09.2011 |

Eilen tuli miehen kanssa riitaa siitä, etten ole hirveän naisellinen nainen. En jaksa puunata itseäni ja kuluttaa kauheasti aikaa ja rahaa. Ennen lapsiakin laittauduin melko vähän, mutta nyt kun olen kotona meikkaan käytännössä vain juhliin. Tosin miehen mielestä en meikannut ennenkään kun ei ollut huulipunaa. Puuteri, ripsari ja luomiväri ei riittänyt.

Samoin ihmetteli, miksi en lakkaa kynsiäni. En viitsi kun kädet on ihan kauheassa kunnossa aina kun pitää pestä kakkapyllyjä ja osallistua rakennushommiin. Pitäisikö tässä nyt sitten alkaa ostamaan miehen piikkiin iso kasa meikkejä ja muita tuotteita sekä hankkia korkkareita ja hepeneitä? Siitähän se varmaan riemastuisi ;-)

Onko muilla vastaavaa riitaa ja miten siitä selvitään?

Kommentit (165)

Vierailija
161/165 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen sinkku niin voin olla sellainen kuin haluan 

Vierailija
162/165 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on päinvastoin, miehen mielestä olen liian naisellinen. Meikkiä en silti käytä juuri lainkaan, en pukeudu kovin naisellisesti, ja ammattini puolesta voisin olla yhtä hyvin mies. Mies toivoo mm. että korjailisin hänen kanssaan autoja enkä näyttäisi naiselliselta enkä pitäisi niin paljon lapsista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/165 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle että alkaa tarjoamaan sinulle kolmen viikon välein kampaajan , kynsihuollon , ripsihuollon sekä sokeroinnin sekä järjestää aikaa kodinhoidolta että ehdit treenaamaan riittävästi , nukkumaan sekä meikkaamaan . 

Vierailija
164/165 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa vähän siltä että uutuuden viehätys on kadonnut ja mies alkaa nyt ensimmäisistä asioista mäkättämään. ootko alussa sitten ollut kovinkin ehostettu?

Tai sitten mies on kyllästynyt suhun ja koittaa saada valittamalla että eroat hänestä. Tiedä sitten.

Vierailija
165/165 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex-avokki aikoinaan toivoi, että laittautuisin yhtä paljon kuin hänen kaverinsa tyttöystävä.

Hän ei kuitenkaan ollut kiinnostunut osallistumaan tästä koituviin kustannuksiin kuten ripsihuollot, hiusten pidennykset, kynsistudiot, ruiskurusketus, kosmetologi ja kampaaja, vaatteet, kengät ja meikkiarsenaalit. Tähän päälle kuntosalilla monta krt/viikko ja pt.

Yhtään rahaa ei avokkini mukaan olisi saanut mennä tähän ja sen lisäksi, ettei siihen olisi saanut mennä yhtään rahaa, siihen ei olisi saanut käyttää yhtään aikaakaan. Olisi pitänyt niksipirkasta lukea kotikonsteja.

Juuri tämä, sillä suomalaisen miehen mielestä tuollainen on kallista lystiä ja jopa prostituutioon verrattavaa. Vaimo on jopa prostituoituakin kalliimpi. Jo oli jossakin Japania käsittelevässä keskustelussakin joku palstamies todennut, että halvempaa mennä maksullisiin kuin elää japanilaisen naisen kanssa, jolla on sentään taloudellinen valta ja mies saa vaimolta viikkorahaa. Mies ei mitään edes yritä naisen porsittuaan, vaan ennemmin vaikka luikkii pakoon. Muualla päin maailmaa naista säälittäisiin, jos tuo olisi miehen asenne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi