Ostin kaupasta ahmittavaa, tässä mitä ostin:
4 pakaste pizzaa
litra laku jätskiä
2l limua
3 hillomunkkia
keksiä
suklaapatukan
Nämä siis ahmin tänään.
Kommentit (22)
Sinuna en ahmisi vaan laittaisin kaappiin ja lähtisin rivakalle lenkille. Lenkin jälkeen ei enää tee mieli. Kaamea morkkis tulisi ainakin itselleni.
vai jääkö ihan tavallisen hyvä mieli?
mullakin ongelmaa... Söin just koko paketillisen suklaatäytekeksejä :(
mulle tulis vatsa todella kipeeksi, voisin ehkä pitsan, viipaleen jätskiä sekä ton suklaapatukan syödä jos olis joku hillitön mättöfiilis. Mutta never 4 pizzaa eikä varsinkaan noin paljoa limsaa ja kaikkein pahin hillomunkit! Niistä rasvasista munkeista tulee kauheat vatsakrampit
Ja seuraavana päivänä voisin todella huonosti, kun olisin syönyt niin paljon rasvaa ja sokeria yhden päivän aikana.
4 pakaste pizzaa
litra laku jätskiä
2l limua
3 hillomunkkia
keksiä
suklaapatukanNämä siis ahmin tänään.
Kyllä nyt ainakin 13 pakastepizzaa pitäis upota..
mutta BED on..joskus toivon että olisi bulimia BEDin sijaan,en sentäs lihoisi.Ap
olen alkanut ahmimaan kans. se on ihan paskaa, mut tulee jotenkin kai turvallinen olo, kun vetää ähkyyn :(
ja aina yksin. olen koittanut etsiä apua,tuloksetta.Ap
750g. mättöpizzoja, voi sanoa että tulee sitten ahmittua ja normaalipainoinen ei varmasti jaksaisi syödä noin paljoa illan aikana, tuskin koko päivän aikanakaan.
Olen syönyt tänään 3 suklaapatukkaa, pussin Pandan suklaanameja ja tavalliset ruuat päälle. Illaksi on vielä litra jäätelöä ja tetrallinen kinuskikastiketta.
En syö suolaista, joten noi pitsat jäisi kyllä syömättä mutta makeaa sitten syön senkin edestä.
samalla rahalla oisit saanu kaks karvajalan pitsaa ja en tasan usko et saat ne alas yhen pv:n aikana.
ei kai kukaan VOI syödä yhden päivän aikana tuollaista. Ymmärrän, että joku ahmii litran jätskiä, tai yhden suklaalevyn. Tai että ahmii yhden pitsan ja yhden suklaalevyn ja keksiä.
Mutta eihän kukaan voi oksentamatta tuollaista vetää??? En ole kuullutkaan....
lihoin 20kg vuodessa,siitä vielä jokusen kilon nyt lähiaikoina.
Enpä usko, että on provo. Sellaset ihmiset, joilla ei ole syömishäiriötä, eivät voi ymmärtää esim. tuollaisia määriä.
Olen tähän asti syönyt puoli pellillistä pizzaa, kaksi lasillista mansikkapirtelöä, 1kg karkkipussista n.400g irtareita ja vähän suolapähkinöitä.
Lauantait ovat mättöpäiviä, muuten syön terveellisesti. Olen 155/48kg ja ihan timmissä kunnossa.
Enpä usko, että on provo. Sellaset ihmiset, joilla ei ole syömishäiriötä, eivät voi ymmärtää esim. tuollaisia määriä.
ahmijat syövät "vahingossa". Eli vähän kuin juopot, jotka juovat vauhtiin päästessään kaiken, mitä kaapista löytyy. En ole koskaan tiennyt, että joku käy kaupassa ja tieten tahtoen ahmii.
Koska jos jonkun asian tiedostaa, niin sitten sen voi ennakoidakin. Ettei mene ja osta noita aineksia. Eikö..?
20
Tosin 4 pakastepizzaa, ootko varma että jaksat syödä niin paljon?
Hauskaa iltaa jokatapauksessa! :)