Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seksi fantasiat

Vierailija
16.01.2006 |

Mulla on aivan hirveä fantasia joka ei jätä mua rauhaan. Se kummittelee mun mielessä jatkuvasti vaikka olen odottanut että se menisi pois itsestään. Mä nimittäin haluan maksullista seksiä, siis haluan olla huora. Mun haave on naida hotellissa rahasta...Olen perheellinen, mutta mun on pakko kokea se edes kerran...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voisi kertoa fantasiasi miehellesi ja toteuttaa sen hänen kanssaan ikäänkuin roolileikkinä? Usein fantasioista tulee pakkomielle, mutta niiden toteuttamista saa katua jälkeen päin ankarasti..

Vierailija
2/3 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2006 klo 02:00"]

Mulla on aivan hirveä fantasia joka ei jätä mua rauhaan. Se kummittelee mun mielessä jatkuvasti vaikka olen odottanut että se menisi pois itsestään. Mä nimittäin haluan maksullista seksiä, siis haluan olla huora. Mun haave on naida hotellissa rahasta...Olen perheellinen, mutta mun on pakko kokea se edes kerran...

[/quote]

Olen mies ja fantasioin, että vaimoni huoraisi hotellissa tuntemattoman kanssa. Edes kerran.

Olisitpa vaimoni - edes hetken :). Upea fantasia, herkuttelen aiheella usein!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa ei pitäisi olla olemassa. Jos Suomessa ei olisi raha käytössä, olisiko sinulla yhä tuo fantasia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi