Niinistö vai Halonen? Mikä on a) koulutuksesi? b) siviilisäätysi ja elämäntilanteesi?
Niinistö
a) akateeminen, humanisti
B) naimisissa, kaksi lasta, virka, nyt hoitovapaalla
Kommentit (89)
a) maisteri
b) naimisissa, 1 lapsi, itse olen työelämässä ja lapsi hoidossa, mutta toista lasta odotetaan
akateeminen loppututkinto humanistiselta alalta
naimisissa, neljä lasta, kotiäitinä jo 11 vuotta, pienimuotoista yrittäjätoimintaa kotona.
Kannatan oikeistoa siksi että he ymmärtävät antaa ihmisille valinnanvaraa elämäntyylissään. Heille kotiäitiyskin on tuettava vaihtoehto!
a) ammattikorkeakoulututkinto
b) naimaton olen siviilisäädyltäni, työskentelen julkisella sektorilla ja minulla on vakituinen työpaikka
a) ylioppilas, pph, yliopistoon pyrkivä
b) yh= eronnut + 2 lasta asuu luonani, keikkatöissä
Koulutus: hum. kand.
Elämäntilanne: Naimaton ja lapseton mies, vakituisessa, suhteellisen hyväpalkkaisessa työssä
a) korkeakoulututkinto, oikeustieteellisestä
b) Töissä esimiestehtävissä asiantuntijaryhmän vetäjänä.
a) KTM
b) avioliitossa, kolme lasta kohta, ä-loma jo alkanut mutta vauva ei vielä ole syntynyt, hyväpalkkainen vakityö yksityisellä sektorilla
a. terv.huol.ammatilainen sekä viittä vaille maisteri b. naimisissa, kolme lasta
a)kohta 2 amk tutkintoa, liiketalous ja viestinnän ala
b) 1 lapsi, eronnut ja avoliitossa hyvin toimeentulevan esimiehen kanssa ;)
a) sos. alan työntekijä (amk-koulutus)
b) naimisissa+ 2 lasta, omistusasunto kerrostalossa
(en muista mitä kysyttiin, joten hajamielinenkin vielä...)
p.s tykkään vielä muumeistakin!
Olen akateeminen, valtiolla töissä oleva, naimisissa oleva kahden lapsen äiti, joka haluaa Suomeen lasten kotihoitoa ja tasa-arvoa työelämässä kannattavan presidentin.
a) Akateeminen loppututkinto, AMK-tutkinto
b) Avioliitossa, kaksi lasta, johtavassa asemassa yksityisessä yrityksessä
Niinistö vai Halonen? Mikä on a) koulutuksesi? b) siviilisäätysi ja elämäntilanteesi?
a) AMK-tutkinto, tradenomi
b) Avioliitossa, kolme lasta, nyt äitiyslomalla talouspäällikön töistä
Sori, lähti liian nopeasti.
sairaanhoitaja, naimisissa oleva kahden lapsen äiti, nyt hoitovapaalla
a) ylioppilas
b) olen työtön ja haluan ollakin, Niinistö haluaa ihmiset töihin joten vastustan, yksi lapsi ja se riittää, avoliitos oon
a) Ammattikorkeakoulututkino
b) 3 lasta, freellancer-yrittäjä