Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***HAAHUT viikkoon 3***

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka paikassa sanotaan että tässä vaiheessa pitäis näkyä ruskuaispussi JA ALKIO!!!! eli siis kun ei ollut alkiota niin onko tää tuulimuna vai muuten vaan keskenmennyt?enhän mä tätä juttuu voi olla vatkaamatta.

Porkkana,hyvää tietoa noista sun kokemuksista ja kiitos myös Kerttukasperille! kaikki tieto olis ihan kivaa,mutta eihän se tätä tilannetta miksikään muuta.Kun mä vaan lasken sen sillee että 23.12 on ollut ovis eli tänään olis 6+0 niin mitä mä oon noista saanu tietoo niin mun näkymät ei ollu niinku kunnossa.Miksei se lekurikaan voinu sanoo sitä suoraan.Voi p***** Niin sanoihan se lääkäri että jos vuoto alkaa niin sitten menet lääkäriin.joo.Melkeen toivois ettei olis ollenkaan plussannut

Vierailija
122/126 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Femmamma ikävää, että joudut vielä jännittämään viikon ennen kun saat varmuuden masuasukista! Toivotaan, että pikkuinen sielä kuitenkin kasvais ja voimistuis seuraavan viikon aikana ja tietenkin sitten vielä noin 8 kuukautta! *Jaksuhaleja*

Flofer harmi, että ei plussaa näkynyt testissä. Mutta eihän sitä vielä tiedä, onhan sitä saanu näilläkin palstoilla lukea, että monella plussa näkynyt vasta kun kuukautiset ollut reilusti myöhässä.. Toivotaan, että teilläkin kuitenkin tärppi olisi käynyt! bd bd bd

Mites Kaksonen vieläkö piinailet? Miten opiskeluviikko meni?

Hyvät viikonloput kaikille! :)

Terveisiä Sani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vielä heitä kirvestä kaivoon... Vaikka ovis olisikin tapahtunut tuolloin 23.12., kuten arvelit, hedelmöittyminen on hyvinkin voinut tapahtua 24.-25.12. Munasoluhan voi odotella hedelmöittävää siittiötä 12-24 tuntia. Kiinnittyminen alkaa noin viikon kuluttua hedelmöittymisestä... Näiden laskelmien perusteella ultranäkymät voivat siis olla ihan normaalit.

Odottavan aika on pitkä, mutta koita keksiä jotain muuta ajateltavaa uusintaultraan saakka. Helpommin sanottu kuin tehty, mutta yritä kuitenkin. Sinullahan on kuitenkin noita oireita eikä mitään poikkeuksellista vuotoa tai supistuksia. Koita mennä päivä kerrallaan. Voihan tosiaan olla, että viikon päästä siellä köllöttelee jo pikkuinen masuasukki. Eihän kaikki raskaudet voi mennä " oppikirjojen" mukaan vaan vaihtelua on suuntaan ja toiseen. Näinkin monivaiheisessa prosessissa vaihtelut voivat olla useita päiviä.

Tsemppiä!!! Jaksuhali *halaa virtuaalisesti*

masunasu

Vierailija
124/126 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitas nyt sinnitellä siellä!!! *jaksuhali* Minä soittelin ja kyselin alkuraskauden ultraa itselleni ja sanoivat että viikkoja oltava vähintään 7 ennen kuin edes tekevät meilläpäin- joten olisko just sen takia et näkyy sit vähän luotettavammin.?.

(.) Väsymys painaa, kun on kovin pitkiä päiviäkin ollu tällä viikolla ja eilen olinkin jo ennen kymmentä sängyssä.. Huomenna olis vielä itä-suomen opettajapäivät, plääh, en jaksais nyt millään lähteä... Oppilaat nauroi tänään kun nostin liksatunnilla jalat seinälle ja sanoin et entäs jos otetaan kisat kuka nukahtaa ensiks- suosio olis ollu suuri!!!

Hyvää viikonloppua kaikille ja toivottavasti niitä plussia taas läjähtelee :) Ovikset sais myös ilmoitella itsestään :)

peebee, rv 5+(ainakin vielä..)

Vierailija
125/126 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se tosiaan ihanaa, miten paljon näistä tulee toivoa ja pahoina päivinä lohtuakin.

En ole aikaisemmin päässyt koneelle kiittämään, kun tuo pahoinvointi yltyi sitten tosi rajuksi. Moneen päivään en ole paljon muuta tehnyt kuin maannut ja oksentanut. Mikään ruoka ei ole mennyt alas, paino putosi kolme kiloa. Onneksi mehua ja vettä ja vähän limsaakin olen kuitenkin saanut juotua, ettei sentään kuivuminen uhkaa.

Pitää olla silti valittamatta, kun tiedän mikä tämän lopputulos parhaimmillaan on. Esikoisestakin oli kyllä huonovointinen, mutta lievemmin kuitenkin.

Tänään on jostain syystä parempi päivä. Ja heti hiipii pelko mieleen...

Mutta nyt pitää päästä tästä omasta navasta.

Aivan hurjasti onnea, Neronja ja Masunasu. Ihanaa, että kaikki oli hyvin!

Samoin Femmamma, tuon perusteella en kyllä vielä suostuisi huolehtimaan (enempää kuin normaalisti;/) Varmasti sinne vielä sykekin kehittyy, ja ainakin paikka on oikea.

Ronynille pahoittelut ja tervetuloa haahuihin. Kurjaa, että asioiden laita selvisi noinkin myöhäisessä vaiheessa. Se on kauheaa alussakin, mutta jotenkin viikkojen edetessä asiaan tulee (mielestäni) vielä lisää kipeyttä....Tsemppiä jatkossa!

Joku muukin tulokas oli, nyt meni nimi mielestä. Pahoittelut sinullekin. Toivottavasti pääset takaisin pian odottajiin.

Muutakin piti kommentoida, mutta nyt on niin vetämätön olo että taidan mennä taas kohta vaakatasoon. Voimia jokaiselle ja plussasäteitä!

terveisin kuonokas

Vierailija
126/126 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen niin iloinen että eksyin teidän haahujen joukkoon.Niin että jos tämä tästä taas suruksi kääntyy niin saanpahan jatkaa teidän seurassanne :)

Näkisittepä mut nyt,naama punaisena itkusta(joo olen niin heikko luonne että vollotan pelkästään epäilystä) hilsettä mustan paidan olat täynnä(stressaantuneena kupsutan päätä) ja muutenkin apaatinen ilme silmissä.Mies kävi kertomassa tuossa pari vitsiä jotka kyllä nauratti,kysyi että helpottiko...juu,varmaan minuutiksi ;)

Illan suunnitelmat:saunaa,makkaraa ja telkkaria:näistä kaksi viimeisintä omassa sängyssä makkarissa.Ja heti kun uni iskee niin anti mennä taju vaan.

Koitan olla piinaamatta teitä viikonlopun aikana :)

Eli hyvää hyvää hyvää viikonloppua kaikille haahilijoille!!!!!!