***HAAHUT viikkoon 3***
Kommentit (126)
Katri72: halaus sulle! En voi sanoa että tietäisin miltä susta nyt tuntuu, mulla kun on vasta vajaan kuukauden päästä sama edessä, mutta jo nyt kun sitä ajattelee tulee haikea olo.
Kuonokas: Ihanaa että ultrassa oli kaikki hyvin!
Neronjalle ja masunasulle rutkasti tsemppiä ultraan! Täällä on kaikki ulokkeet pystyssä, että kaikki oli teillä hyvin!
Ystävällänikin oli tänään hyviä uutisia ensimmäiseltä neuvolalääkärireissulta. Hänellä myös useampia km:ja takana ja nyt olo on ollut oireeton ja häntä on suunnattomasti pelottanut, jos kyseessä olisi vaikka tuulimuna. Lääkäri oli saanut kuuluviin sydänäänet ja kohtukin oli vastannut viikkoja. Tuli ihan hyvä mieli itsellenikin. Tämä ystäväni kun pelkäsi kovasti että meillä vaihtuu tänään osat; minä raskaana ja hän ei... Mutta onneksi todellakin näin päin! Kyllä minä vielä perästä tulen ;)...
Kamala myrsky ulkona!! Saa nähä, et mihin keliin sitä aamulla joutuu lähtee ajelee...
Kuonokkaalle onnittelut upeista ultrauutisista!!! Lähettelen täältä paljon tarrasukkia!!
Ja Masunasu ja Neronja: koettakaahan pysyä housuissanne ;)) ja tulkaahan kertomaan uutiset sitten!
Tuosta keskenmenneen raskauden lasketusta ajasta...mullahan se päivä on kans kohta puoliin, eli 6.2... Tänään mulle tuli liberolta vaippanäytteitä (kerkesin liittyä sillon kesällä siihen " kerhoon" ), tuli aika haikee fiilis:((, no laitoin sinne postia, et ei tarvii lähetellä mitään, ennenkuin on taas ajankohtaista.
Alkaa jo väsymys painaa, kun aamulla herätys oli 5.20...
Omaan napaan ei sen kummempaa.
myttynen kp 18/28-32
Vielä on pitkä matka kuljettavana. Vaikka siis juuri tällä hetkellä kaikki hyvin.
Ja maria: Onneksi kuukaudet vähenevät kammassasi. Ihan pian on jo helmikuu, ja sitten maalis ja huhti...No, tiedänhän minä, että odottavan aika on pitkä. Onneksi kuitenkin jaksat olla positiivisella mielellä.
masunasulle vielä sellaisia terveisiä, että mua jännitti kanssa niin kauheasti ultraan mennessä että meinasin ojaan ajaa. Sitten siellä odotushuoneessa istuessani se meni jotenkin ohi, tuli sellainen outo välinpitämätön olo. Ehkä jotain itsesuojelua, ikään kuin varautumista mahdollisiin huonoihin uutisiin. Onneksi lääkäri töräytti heti kun ultravehkeen sai paikoilleen, että kyllä täällä vauvanalku löytyy. En ehtinyt edes kokea sitä veret seisauttavaa hetkeä, joka (minun mielestäni) ultraan aina kuuluu, kun lääkäri hiljakseen katsoo näkymää.
No niin, nyt vielä kommenttia muillekin.
Titi: inhottavalta kuulostaa tuo tautisi. Toivottavasti olette molemmat jo paranemaan päin. Mahatauti on kyllä rankka.
Femmamma: Älähän huoli (helppo sanoa, joo). Onneksi mies oli ihanan ymmärtäväinen.
Sani: Onnea ovikseen, käyttäkäähän hyväksenne. Ja tuo tjot-maltti on kyllä hyväksi, jos vain kestää;) Ja jos ei, niin sitten vain testaamaan kun aika on.
Porkkana: koeta jaksaa. Rankkaa on, varmasti.
Neronja: toivottavasti sinullakin on tosiaan kaikki oikein hyvin huomenna. Oikein jänskättää, meillä olisi niiiiiiin lähekkäin sitten la:t sinun ja masunasun kanssa.
Minä taidan tästä päivästä rohkaistuneena ilmoittautua tuonne ex-haahuihin ja ehkä jopa syyskuun omalle listalle. Vähän on pelko p:ssä, että näinköhän saan siellä tarvittavat kuukaudet viettää vai palailenko tänne vähin äänin. Tänään en kuitenkaan jaksa murehtia, vaan vilkutan ja toivotan koko joukolle oikein hyvää jatkoa ja paljon plussia ja tsemppiä. Ei voi muuta sanoa kuin että mahtavaa on tämän porukan vertaistuki.
Tulen kuitenkin lueskelemaan viestejänne ja väliin kommentoimaankin, jos sallitte.
Halauksin,
kuonokas
Tsemppiä sinullekin.
Nyt menen...
kuono
Oikein nolottaa, kuinka harvakseltaan nykyään kirjoittelen, mutta kun oma napa on nykyään niin hiljainen, kuin olla ja voi. Olen kieltämättä ollut vähän maassa, kun vauvayritystä jo 1v4kk, eikä tunnu onnistuvan edes ovis. Pöh. Joka päivä luen tottakai pinon kuulumiset:)
Tuntuipas kivalta, kun minua on " kaivattu" ! Kiitos huhuilusta! :)
Sani74: hurjasti tsemppiä ja iloa oviksen hyödyntämiseen!:)
Kuonokas: hienoa! Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! Oikein turvallista matkaa pienelle masuasukille jatkossakin!
Masunasu ja Neronja: tsemppiä kovasti huomiseen ultraan teille molemmille!! Mulla on peukut ja varpaat pystyssä, että siellä näkyy kaikki, mitä pitääkin. Pakko olla kaiken hyvin molemmilla!
Nonna: hyvin olet tsempannut painonpudotuksessa! Ei ehkä ihan hirveästi niitä lämpöjä kannata tuijottaa, koska niihinhän vaikuttaa niin moni asia eli eivät ole aina ihan luotettavia. Toivotaan, että pikkuinen olisi jo kyydissä!!
Porkkanalle jaksuhaleja!
Maria: voihan nenä, miten kävi testaustilanteessa;) No, onneksi osasit suhtautua huumorilla! Seuraavaan kiertoon sitten tositoimilla!:)
Femmis: voi itku, mitenkähän saatais sulle luottavaisempi olotila onnistuneen raskauden puolesta..? Koita nyt vaan ajatella parasta, eikä pelätä pahinta, jookos? Vaikka tiedän, että jos ihme tapahtuu, ja joskus raskaudun, pelkään minäkin, kun km:ja on jo kuitenkin kolme:(
Titi: harmi, kun täti löysi teille:( Nyt keräätte voimia taudin jälkeen, ja uudella tarmolla uuteen kiertoon!!
Kaksonen: opiskeluintoa! Piinailitkos vielä tämän viikon?
Katri: joko sulla on kierto käynnistynyt/normalisoitunut? Tsemppiä sullekin uuteen yritykseen!
Sori, jos unohdin mainita jonkun!:)
ON: kp on jo hmmm..43!! Huomenna viimeinen primo nassuun, ja menkat oletettavasti alkaa pe tai la viimeistään. Yritin eilen soittaa gynelleni, mutta soitimme ristiin rastiin (ei siis saatu toisiamme kiinni) joten vasta viikon kuluttua uusi yritys, kun hän on vaan maanantaisin täällä päin. Ja ensi ma pitäiskin aloittaa 3. clomikuuri, mikäli menkat alkaa lauantaina.
Olen ollut tosi pessimistinen tulevan clomikuurin suhteen, vaikka ei tietenkään vielä pitäisi lannistua. Kuulemma keskimäärin 3. tai 4. kuuri tuo plussan. En muuten tiedä, miten homma jatkuu, jos tripla-annoksellakaan ei saada ovista, koska enempää ei vissiin voi nostaa, ja kauempaa ei kait kannata niitä jatkaa, jos ei mitään tapahdu? Höpsö, kun olen, katselin kalenterista, että jos raskaus alkasi tulevasta kierrosta, LA:ksi tulisi melkein sama kuin esikoillakin, lokakuun loppuun!
No joo, antaakaa mulle anteeksi, jos en kauheasti kirjoittele, mutta olen aktiivi-kannatusjäsen!! Vähän niinkuin mun kuntosalillekin; maksan kyllä jäsenmaksut 2xkk, ja viimeksi kävin lokakuussa;)
Ihan kaikille teille hirmusti jaksamista, intoa, tsemppiä ja kaikkea ihanaa!! :)
Ulriina, joka vielä jonain päivänä nousee pienestä kuopastaan:)
Masunasu ja Neronja: Tsemppiä ultraan!!!!! Toivottavasti näkymät ovat mitä parhaimmat!!!
Femmamma: Tsemppiä sinullekin. Yritä olla murehtimatta, vaikeetahan se silti on. Onneksi sulla kuitenkin " vasta" yksi km, joten onnistumismahdollisuudet ovat nyt hyvät!
Ulriina: Voi sentään,kun ei tunnu mikään auttavan.
Nyt kun olin kaavinnassa, niin samassa huoneessa oli nainen, jolle ilmeisesti oli tehty jotain lapsettomuustutkimuksia. Lääkäri kuului selittävän toimenpiteestä, oli ruiskutettu jotain ainetta ja katottu onko torvet auki jne. Sitten hänelle jatkettiin clomeja, ja puolen vuoden päästä " vasta" kontrolli. *Nolona* kuuntelin, kun siinä kerran verhon takana puhuivat. En sitten vaan kehdannut kysyä tältä naiselta, että miten kauan jo ovat yrittäneet raskautta.
OmaNapa: Huomaa taas, että kroppa palaa entiselleen. JAksaakin taas tehdä jotain. On se vaan silleen,e ttä raskaana ollessa mä olen ihan out of games. Siis en tee yhtään mitään, en jaksa mitään, olen äkäinen, olen IHAN KAMALA. Vieläkö mä haluan sitä kokea uudestaan, vieläkö mies haluaa? MOntako alkuraskautta vielä pitää kokea, ilman vauvan saamista? Missähän se raja sitten tulee, milloin pitää lopettaa. No, kai sen sitten huomaa.
Tänään tuli postissa aikoja gyn. polille. Eli 1.2 olis jälkitarkastus. 13.2 eka verikoe, 2.3 toinen verikoe ja VASTA 29.3 on soittoaika, jolloin kuulee noiden verikokeiden tulokset. Toivonpa vaan todella, että kierto alkais samalla lailla tänkin kaavinnan jälkee mtiä aiemminkin. Että sopis noi verikoeajat oikein,e ttei tarvi alkaa muuttelee.
Maaliskuun loppua tässä sitten odotellaan. Siihen asti ainakin ehkäistään.
-Porkkana-
Kyllä rohkaisee itseäkin tuollaiset hyvät uutiset! Hyvin väsyneenä täällä istuskelen vielä koneella (mutta väsymys on hyvästä, oire se on sekin :) Siispä kommentoin lyhyesti:
Tsemppiä ultraan Neronja ja masunasu, muakin jännittää teidän puolesta :)
Femmamma: tsemppiä sullekin, raskaana olevat naiset voivat olla välillä hankalia, eikös joo ;)
ON: tein yhden liuskatestin tänä aamuna, kun unohtu tehdä aamupissalla ja tein sit vasta ihan liruista heti perään. Aika tumma viiva oli, mut ei ihan yhtä tumma kuin kontrolli.. Millonkahan sen pitäis yhtä tumma olla.?. Tänään ollut hieman vähemmän oireita, tai sit en ole huomannut, kun on ollut aikasta kiire päiväkin.. Ihan hyvillä mielin,mut sama pelko persiissä kuin muilla. Myös valkovuotoa " lorahtelee" täälläkin ja aina ei kun tarkistamaan ettei ollu verta- aika rasittavaa.. Nyt nukkumaan!
peebee,
rv4+(toivottavasti............)
(olipa vaikeaa muistaa 3 nimeä)
Maria:hyvä että revit huumorin testaustilanteesta!!Mule on joskus käynyt samoin,tai silleen että kun oon testin tehnyt ja seuraavan kerran menny,niin alkanu silloin.Eniten silloin kypsyttäny menetetty r-testin hintaa,heeh heh he.Eihän tollasesta voi kuin ottaa ilon irti :) Mutta toisaalta ikävää että oli nega,vai oliko sittenkin,eiks teil ollu niitä tutkimuksia tms?
Kuonokas:ihana viesti sulta-Kuuleeko maa??Kuvasi aivan mahtavasti sun fiilareita,sellanenhan se on,tuskin tassut maata koskettaa.ONNEA kovasti ihanista näkymistä!!ja onnea matkaan,mä oon jo exissäkin höpissyt(kevyesti rohkee kun oon)Mäkin muuten oon voittanut sikakamalat pelkoni juuri tuolla välinpitämätön-asenteella,sitä jotenkin niinku rakentaa pamssarin äkkiä ja menee vaan eteenpäin aivan kuin asia ei mminua koskisi ollenkaan.
ulriina:kiiti sullekkin kannustuksesta.Mä en todellakaan ymmärrä noista tulemattomista oviksista ym mitään(niin vähällä siis päässyt) mutta tyhmälle kuulostaa tosiaan.On se nyt kumma ettei tollasta saa hoidettuu,murrr...Todella epäreilua!!!!
Mä olen kaikista näistä käänteistä johtuen siis paremmalla tuulella,mulla oli tänään jopa HUONO OLO,ou jee ;) Nyt sit saa jänskättää sitä,mitkä on näkymät perjantaina itsel ultrassa,syke ei kai näy viel,perjantaina kai tasan 6...toivottavasti siel muuten näkyy asianmukaiset pussit ym,sanoin miehelle että ainakin tuulimuna näkyy sitten jos ei muuta.
Jep,hyvää yötä kaikille!!!
Femmis :)))) ja Hope
Pikaisesti tässä lähetän kuonokkaalle onnittelut ultrakuulumisista. Vautsi! Onnellista odotusta jatkossakin ja toivottavasti perässä tullaan!
Ei nyt ehdi oikein enempää. Pitäis selvitä tästä nukkumaan. Kiitos kaikille tsempityksestä!
...ja sitten heti kertomaan kuulumiset! Tämä oli käsky:)
Onnea Kuonokas hyvistä ultrauutisista!!!
Ja titi75, parane pian!!
Mulle ei kuulu oikein mitään.. Oon keskittänyt kaiken huomion harrastuksiini (hevoset, teatteri) kun odotan seuraavaa kiertoa... Ja sen alkuun kestää vielä kauan! Enpä muista koskaan näin kovasti odottaneeni menkkojen alkua.
Tänään meillä oli muutaman viikon päästä ensi-iltaan tulevan näytelmän mainoskuvaukset. Heinähattu, Vilttitossu ja Littoisten riiviö, ihana näytelmä! Kuinka voinkaan olla aina niin tönkkö ja jännittynyt kun joudun poseeraamaan kuvissa, mutta muuten lavalla en osaa pahemmin jännittää. . Positiivista ajattelua: nyt kun en enää ole raskaana, mahdun varmasti taikinasaaviin ja pystyn tekemään kaikki fyysisestikin vaativammat kohtaukset.
Mitäs harrastuksia täällä muilla muuten on?
En muista et oltais niistä mitään sen enempää puheltu. Mulla siis tuo teatteri, hevosten hoito ja ratsastus ja laulan naiskuorossa. Oon tämmönen levoton, aina menossa.
Mutta nyt hyvää yötä!!
Liliane silmät ristissä
Hoh-hoijaa...Väsyttää...Menin eilen illalla jo yhdeksältä sänkyyn ja ajattelin lukea pari tuntia, kun ramasi niin sopivasti. No, kuinkas sitten kävikään...nukahdin luettuani alle puoli sivua. Aamuyöstä sitten neljän jälkeen heräsin, kun mies oli välttämättä päättänyt nukkua jalka mun jalkojeni päällä. Heräsin aiakin 5 kertaa siihen, että hän kääntyi, tuli lähemmäksi ja nosti jalan mun jalkojeni päälle kunnes tarpeeksi sängyn laitaa ahdistelleena totesin, etten mahdu siinä enää nukkumaan. En kuitenkaan raatsinut enää toista herättää ja käskeä siirtymään vaan kävin hakemassa lasillisen mehua, kirjan ja menin vierashuoneeseen nukkumaan/lukemaan. Uni ei kuitenkaan enää tullut, ihmeellinen palelu ja pahaolo velloi kropassa.
Mä olen muutenkin palellut aika paljon viime aikoina. Eilen kun olin uimassa, musta tuntui ensin, etten voi mennä altaaseen ollenkaan kun olin niin jäässä. Onneksi sitten menin, tuli kilsa uitua aika hyvää tahtia. Tänään taas vuorossa jumppaa. Jos meille ei kerran vauvaa tule, niin ainakin kunto kohenee. Ja sit jos ja kun se vauva joskus tulee, jaksampa ainakin touhuta sen kanssa. Positiivinen ajattelu ennen kaikkea.
(.) kp 24/28-34 (29)...Jotenkin jo haluaisin tietää, jos olen raskaana. Yritin psyykata itseäni, että sunnuntaina tai maanantaina testaan, jotta tiedän ainakin ennen sitä keskiviikon lääkäriaikaa. Siihenkin siis enää aikaa vain viikko. Ihanaa. Kummasti noita oireita taas pukkaa, mutta keskenmenon jälkeenhän niitä on ollut melkein joka kierrossa, sitä ennen ei ennen menkkoja koskaan ollut edes tissit kipeät mutta sen jälkeen joka kierrossa aina oviksesta menkkojen alkuun asti sivuilta kipeät. Nyt lisäksi myös nännit kipeytyneet, mutta niin oli yhdessä toisessakin kierrossa kuluneen vuoden aikana. Vasta plussa testissä on mulle se merkki raskaudesta. Jotenkin vaan tiedän, etten ole raskaana. Niin tiesin viimekin kierrossa.
Kauhea pakkanen ulkona ja tuuli. Töihin täytyy kuitenkin alkaa suunnata jälleen. Täytyy muistaa ottaa kunnon talvivaatteet ettei jäädy sinne pihalle. Muistakaa tekin pukeutua lämpimästi!
Kuonokkaalle onnittelut hyvistä ultranäkymistä ja Neronjalle ja Femmammalle tsemppiä vielä edessä olevaan koitokseen...
Olikohan joku muu, jota piti muistaa? Nyt ei pää toimi.
Nonna
Ekaksi Kuonokkaalle onnittelut ihanista ultrauutisista! :)
Ja peukut pystyssä myös teille muille ultraan menijöille.
Itsellä menossa nyt Kp 25/28-32. Aivan kauhee jännitys ja piina päällä, että miten on käynyt. Koko ajan huomaan tarkkailevani itseäni ja mahdollisia raskausoireita... Jännää sinänsä, että mulla ei kahdessa edellisessä raskaudessa ole kummassakaan ollut alkuraskauden oireita, muita kuin sitä päänsärkyä. Ekassa raskaudessa pahoinvointi alkoi vasta rv 6+ ja tuulimunaraskaudessa ei tullut pahoinvointia ollenkaan. Siitä huomasikin, että jokin on pielessä.
No, tänä aamuna heräsin päänsärkyyn. En kuitenkaan jaksa vielä elätellä toiveita, sillä takana on kaksi huonosti nukuttua yötä jotka varmasti ilmenevät pääkipuna. Poika herää nykyisin aamuyöstä leikkimään! :( Hoitopaikassa nukkuvat liian pitkiä päikkäreitä ja se sitten kostautuu. Ollaan kyllä nyt otettu hoidossa asia esille, joten toivottavasti eivät annan pojan vedellä sikeitä koko iltapäivää enää.
Tulipas taas asian vierestä... Pahoittelen.
Odottelen kuitenkin ainakin viikonlopun yli ennenkuin edes mietin testaamista.
Tosta varmaan arvaatte! Eli tänään olisi pitäny menkat alkaa ja tein apteekin testin aamulla. Selvä plussa ilmestyi hyvin nopeasti!
Jee!!!! Itkuhan siinä tuli kun olemme niin kovasti toivoneet tätä pikku kolmosta jo pitkään. 8kk kerettiin yrittää ja nyt se toteutui! Ruskea tuhru mikä tuli loppui eilen aamulla.
Pysyn taustalla vielä jonkin aikaa ennekuin uskallan iloita täysin ja siirtyä odotus puolelle.
Mä siirrän kaikki plussa säteet teihin loppuihin haahuihin jotta tapaamme tuolla odotus puolella!
Tarrasukkia ja suojelusenkeleitä pienen matkaan!
Kuonokas onnittelut myös sinulle ihanista ultrakuulumisista! :) Vaikka pitkä matka vielä onkin, niin nyt on jo hyvällä mallilla, koska niinhän ne sanoo, että kun syke näkyy keskenmeno riski laskee roimasti..
Masunasu ja Ulriina kiitos tsempityksistä! :) Ovista ollaan kyllä hyödynnetty ja mahiksia jälleen on, vaikka niinhän sitä ois pitänyt olla muissakin kierroissa.. No ootellaan..
Neronjan ja Masunasun kuulumisia odotellaan..
Tsemppiä kaikille ja plussasäteitä +++++++++++ niitä tarvitseville!
-Sani
tervehdys pitkästä aikaa (ainakin pariviikkoa..)!
täällähän on tapahtunut paljonkin sinä aikana! onnea plussanneille!
(.) suoraan..
kurssia on mennyt vajaat pari viikkoa, ja ihan hyvältä on opiskelu maistunut. lapsettomuuspolilta en ole vielä saanut ketään kiinni, kun omahoitsu on vielä tämänkin viikon lomalla.
aluksi suunnitelma oli se, että tehdään vielä yksi inssi, ja sitten mietitään koeputkihommeleita.
kun pääsin kurssille, aateltiin, että jos opiskelu ja uusi ala tuntuu hyvältä, pidetään vuoden tauko, ja jos opiskelu ei maistu, jatketaan hoitoja sitten jo syksyllä 2006, ja jos opinnot jää kesken raskauden takia, niin jääköön..
no, koulussa on ollut kivaa, mutta nyt tässä olen alkanut miettiä, että jos sen inssin kuitenkin tekisi vielä, ja ne koeputket aikaisintaan sitten syksyllä.. en enää ole varma mitä haluan, uuden ammatin nyt ja hoidot myöhemmin vai hoidot ensisijaisesti nyt, ja koulu " harrastuspohjalta" .
vielä 1kk sitten kaikki oli selvää, ajattelin että en jaksa vetää hoitoja enää kierrostakaan ilman taukoa, eikä kp:t kiinnosta pätkääkään. tuntui hyvältä ajatukselta mennä kurssille huilimaan, ja sitten vuoden päästä täysi rähinä päälle hoidoissa taas.
en tiedä onko harkintakykyyni vaikuttanut se, että sukuun on keväällä ja kesällä syntymässä vauvoja, ja ystäväni sai tänään vauvan. ihanaa päästä taas sylittelemään vauvoja, vaikkakin muiden, mutta kuitenkin.
olo on tosi ristiriitainen, ja miehen mieltä kysyttäessä, vastaus on " ihan sama, miten susta vaan tuntuu parhaalta, hänelle kaikki käy" ... että ei hänestäkään apua päätöksien suhteen ole.
no, justiin nyt päätin, että tänään soittan omahoitajan sijaiselle, ja neuvotella sen viimeisen inssin tekemisestä seuraavaan kiertoon. menkat alkaa kait ensviikolla, tai sitten sen viikon vkl. sillä meiningillä inssi+ultrat olis osumassa viikolle 6. ... yhdet lääkkeetkin menee vanhaksi elokuussa, pakkohan nekin on käyttää pois.. ;)
hohhoijaa.. ristiriitaista meininkiä.
kertokaahan mielipiteitä, mikähän olisi oikeasti tässä tilanteessa viisasta? itse kun ei aina pysty omia tekemisiä niin kovin selkeästi hahmottamaan (paitsi jälkikäteen).. =)
-ennis- kp:what ever
Täällä ainakin paistaa aurinko, ihanaa! Tosin ihan noin paljon (20) ei tarvisi olla pakkasta...
Kuonokas; Tervemenoa odottajiin ja muista tulla aina välillä meitäkin " katsomaan" !
Porkkana05; Tuntuuhan tuo maaliskuu nyt olevan aika kaukana, mutta koita jaksaa. Ehkä sitten verikokeista löytyisi jotain, minkä voisi " korjata" ja pääsisit sitten vihdoinkin nauttimaan täysiaikaisen raskauden! Voimia.
Nipsu-79: Onnea vahvasta plussasta! Etkös saanut haamun jo aika aikaisessa vaiheessa? Toivottavasti tästä plussasta olisi palkintona nyytti!
Enni-Maija; ehkä voisitte tehdä vielä sen yhden inssin nyt (ei menisi lääkkeetkään hukkaan) ja jos ei onnistu, jatkatte hoitoja sitten myöhemmin. Itse olen aina ollut sitä mieltä, että kouluja voi aina käydä myöhemminkin. Mutta tämä siis vain minun (vauvakuumeinen ;)) mielipiteeni...
paljon plussaonnea piinailijoille; keitäs teitä nyt oli, ainakin nonna ja pirpula...
Ultra on takana ja presidentinvaalitermiä lainatakseni - mä pääsin toiselle kierrokselle :-)!!! En kerennyt odotushuoneessa kuin istuutua penkille niin lääkäri jo kutsui. Kun lääkäri alkoi ultrata, sikiö ilmestyi heti ruutuun ja sydän siellä pompotteli! Mulla on nyt menkkojen mukaan rv6+6 ja sikiö vastasi kooltaan 7+1 eli tällä hetkellä kaikki hyvin. Pääsen ihan oman mielenrauhani takia uudestaan ultraan 2 vk:n päästä. Voi kun sittenkin olis kaikki hyvin!
Puhdas ilo kesti vain muutaman sekunnin ja sitten astui mukaan huoli, miten pienen papuseni käy jatkossa, pysyykö hengissä. Täytyy nyt katsella, millä mielin sitä alkaa edetä tässä raskaudessa. Pelkääkö koko ajan vai uskaltaako edes vähän iloita. En tiedä vielä. Mutta onhan tämä nyt tosi ihanaa, että vauvanalku on olemassa ja mahdollisuuksia on päästä loppuun asti. Tuulimunaraskaushan mulla tähän asti oli suurin pelkoni. Se kun on huijausta alusta lähtien eikä ole mitään mahdollisuuksia päästä niin sanotusti jatkoon.
Lääkäri puhui, että nyt jatketaan vielä ASA 50 mg. En uskaltanut sanoa, että otan 100 mg. Ja sen uusintaverikokeen tulokset eivät olleet vielä tulleet. Ehkä sitten seuraavassa ultrassa kuulen jo nekin tulokset.
Mutta tällaiset oli siis kuulumiseni. Kiitos teille kaikille todella paljon tuestanne! Pitänee pikku hiljaa siirtyä enemmän tuonne odottajiin, vaikkei se ihan niin kotoiselta tunnu kuin tämä haahujen pinkka. Toivottavasti pääsette kaikki pian tulemaan perässä!
Onnittelut Nipsulle plussasta! Tarrasukkia pikkuisellesi matkaan!
neronja rv6+6 :´)
Hyvä että kaikki on kunnossa ja pääset sitten vielä uudestaan tarkastamaan tilanteen! Vielä kerran lisää tarrasukkia pikkuiselle!!!
Onnittelut Kuonokkaalle ihanista ultrauutisista!! Tosi ihanaa, että kaikki oli hyvin. Onnea jatkoonkin! =)
Ulriina: Ei ole kierto vielä käynnistynyt. Tai tuli tuossa viime viikolla muistaakseni kerran verta paperiin pyyhkittäessä, joten liekö se ollut sitten menkkoja. Mutta vielä ei siis olla missään normaalivuotoisissa kierroista. Silloin kesälläkin mulla oli pari kiertoa juuri tuollaista kuten nyt oli eli vain paperiin tuli pyyhittäessä, mutta sitten kolmas oli se normaali.
Nipsu: Paljon onnea plussasta!! Nyt vain tarrasukkia paljon matkaan täältä!
Neronja: Tosi hienoa että kaikki oli hyvin ultrassa!! Onnea vaan paljon!
Masunasu: Miten sinun ultrasi, miten meni?
ON: Täällä ei mitään uutta. Ulkona on vain tosi kylmä ja vielä kun tuulee, niin lisää pakkasen purevuutta aika lailla. Onneksi ei ole mikään pakko lähteä tuonne ulos.
Masunasuko se eilen vastaili kysymykseeni etelänmatkasta? En nyt enää muista, mutta kiitos kuitenkin. =) Täytyy pistää se Mallorcakin harkintaan ja katsoa miten sitten käy kun syksy koittaa.
Ihania uutisia!!! Sydämelliset onnittelut! Lähetän teille iiiiiiiiison kuorman tarrasukkia ja vauvaliimaa, jotta pikkuinen pysyy kyydissä.
masunasu, jota jännittää niin että päätä särkee...