Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapseni on surullinen kun hänellä ei ollut minulle mitään

Vierailija
12.05.2008 |

antaa äitienpäivänä. Isänsä oli sanonut,että voivat mennä ostamaan suklaata, mutteivät menneet (olemme eronneet). Koulussa ei oltu tehty mitään. Lohdutin lasta ja sanoin,että hän on paras lahjani!! Söimme brunssia ja vietimme kivan päivän. Jäi vain lapsen puolesta harmittamaan. Hänellä oli niin kova tahto antaa jotain..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on kyllä ollut törppö isä. Siis en nyt tarkoita, että exän pitäisi muistaa toisen merkkipäivät ja muut, mutta tässä tapauksessa olisi kyllä lapsen takia pitänyt huolehtia, että on jotain vietävää. Ihan tuli minullekin paha mieli lapsesi puolesta. Ihme, etteivät ole koulussa tehneet mitään. Kuinka vanha lapsesi muuten on?

Vierailija
2/9 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin lapseni olisi halunnut aamulla antaa tekemänsä kortin, mutta isänsä oli sen laittanut kätköihinsä ja oli itse vielä töissä, niin ei voinut. On ne niin ihania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistan pienestä saakka väkertäneeni kortteja ihan itse. Tosin jos on poika kyseessä, voi olla vähän eri asia...

Tosi kurja juttu kuitenkin.

Vierailija
4/9 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy huomenna halia vielä extraa.. Itse olen aina ostanut lapsen kanssa jotain isälleen. Hän ei koskaan. Emme ole edes riidoissa tms. Inhottavaa, että oli pojalle luvannut,että suklaata ostetaan. Itse en sen suklaan perään ole, mutta lapsi olisi varmasti halunnut jotain antaa, sen ymmärrän. Kiitos teille myötätunnosta lastani kohtaan. Hän on upea! T. kiitollinen äiti = ap

Vierailija
5/9 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oma-aloitteisesti askarrella jotain, jos kerran haluaa.

Vierailija
6/9 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/9 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollei äitienpäivää?

Vierailija
8/9 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikossa asiat unohtuu.. Poika alkoi sitten tilittää kun hoksasi, että tänään on SE päivä. ap

Vierailija
9/9 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka lähikaupasta tai kioskilta, jos ei vielä muualla käy yksin. Ei millään pahalla, mutta 11v on jo aika iso.