Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pihiyden huiput. Eli mikä on paras juttu minkä

Vierailija
15.01.2006 |

.

Kommentit (671)

Vierailija
561/671 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okt:ssa jossa olen vuokralla, on ilmeisesti asunut vanha pariskunta jotka eivät ole paljoa pönttöä vedelleet. Vessanpönttö ei ole kuin muutaman vuoden vanha, mutta on jo pohjasta pinttynyt. Yök.

Vierailija
562/671 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväni kutsui minut kanssaan elokuviin, mutta teatterissa selvisi saan maksaa oman lippuni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/671 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs oululainen mies säästi silmieni edessä astianpesukoneen huuhteluveden

viisaana. jätevesi säästettiin seuraavaan pesukertaan. yök!

Vierailija
564/671 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okt:ssa jossa olen vuokralla, on ilmeisesti asunut vanha pariskunta jotka eivät ole paljoa pönttöä vedelleet. Vessanpönttö ei ole kuin muutaman vuoden vanha, mutta on jo pohjasta pinttynyt. Yök.

Kaada sinne muutaman kerran yöksi etikkaa. Näin siis, jos asia häiritsee.

Vierailija
565/671 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertakäyttömukien ja -lautasten käyttö uudelleen ja uudelleen. Servettien säästäminen kahvipöydästä, jos vieras ei ole pyyhkinyt siihen suutaan tai näyttää yhä puhtaalta.

Vessanpöntön vetämättä jättäminen vain pienemmän hädän jälkeen.

Vanhojen shampoo- tms pullojen peseminen ja säästäminen. Jos vaikka tulee tarvetta laittaa niihin jotain.

Vierailija
566/671 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu löysi nettikirppikseltä halvan vauvantarvikkeen. Haki sen sitten 250km:n päästä eli yhteensä 500km autolla ajoa. Mahto olla halpa kun sen haku kannatti. Tai sitten tyyppi ei osannut laskea tavaran todellista hintaa. Epäilen jälkimmäistä, kun mies tankkaa auton niin eihän rouva osaa laskea että haku maksaa jotain. Hänelle se tuote ei maksanut kuin ostohinnan.

Vierailija
567/671 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen oli niin pihi, että minun piti maksaa hänelle ravintolassa

Ei sillä raukalal tainnut olla rahaakaan

Vierailija
568/671 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-luvulla käytettiin paljon paperipusseja, äiti kertoi jonkun säästäneen ne ja taitelleen nätisti kaappiin.

Vierailija
569/671 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesmenneen mummoni naapurissa maaseudulla eleli aikanaan erityisen pihi emäntä joka leikkasi niin ohuita siivuja pullapitkosta vieraille että niistä näkyi päivänvalo läpi.  Voe tokkiisa päivitteli mummoni monta kertaa muistoissaan kertoessaan saman tarinan usein kahvipöydässä.

Vierailija
570/671 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tuttu laittoi just viestiä, et aikovat irtisanoa asuntonsa ja muuttaa mun mökille siksi aikaa, kunnes ovat saaneet talonsa rakennettua. (Näin just kuvia, ei ollut vielä lattiaa, ei seiniä edes levytetty..) Ei sanaakaan, että olisivat korvanneet mitään. Mut sanoin jokatapauksessa, et ei käy. Mistä näitä tyyppejä löytyy..?

Vierailija
571/671 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enoni on niin saita että vieraiden pitää tuoda omat tarjottavat mukanaan kylään. Olin tuonut mm. limsaa ja olisin kaatanut laseihin, mutta näin ei olisi saanut tehdä vaan limsa olisi pitänyt kaataa samoihin kahvikuppeihin, joista on juotu kahvi aamulla. Sanoin että kaadan laseihin ja kaadoin.

Vierailija
572/671 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin kummitätini muutamaa vuotta ennen hänen kuolemaansa.Meistä tuli hyvät kaverit.Kävin hänelle kaupassa,juttelimme poliitikasta,tiskasin hänen tiskinsä,vein roskat ym.Juttelimme paljon minun elämästäni koska emme olleet tavanneet pitkään aikaan.Hän oli vanhapiika ja minä 20 vuotta häntä nuorempi.Äitini ei tullut hänen kanssaan toimeen ja varoitti tekemästä mitään koska hänellä oli varaa hankkia siivooja tai kodinhoitaja.Minusta oli kiva vain tavata työpäivän jälkeen ja kahvitella.Kerran tiskasin ja kysyin häneltä missä on Wettex jolla kuivataan tiskipöytä.Ota sieltä kaapista hän tokaisi kun oli menossa päiväunilleen.Nostin kaapista ruskean rievun joka varmasti oli ollut käytössä yli kymmenen vuotta.Kävin näyttämässä ja oikea kuulemma oli!Meinasin oksentaa se haisi kauhealle.Pyyhin talouspaperilla ja kastoin rätin ja jätin sen tiskialtaalle haisemaan!Nuuka vanha ihminen oli rakas minulle ja pelasti elämäni kriisitilanteen.En halunnut rahaa enkä mitään hyötyä mtta siinä vaiheessa kun kuulin että hänen kuoltuaan ruumis vietiin autolla Pohjoiseen ja haudattiin hänen kotipaikkakunnalleen niin meinasi itku tulla koska koskaan en voi viedä kukkia hänen haudalleen matka tulisi liian kalliiksi!??Hyvästi rakas kummitätini!

Vierailija
573/671 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin kummitätini muutamaa vuotta ennen hänen kuolemaansa.Meistä tuli hyvät kaverit.Kävin hänelle kaupassa,juttelimme poliitikasta,tiskasin hänen tiskinsä,vein roskat ym.Juttelimme paljon minun elämästäni koska emme olleet tavanneet pitkään aikaan.Hän oli vanhapiika ja minä 20 vuotta häntä nuorempi.Äitini ei tullut hänen kanssaan toimeen ja varoitti tekemästä mitään koska hänellä oli varaa hankkia siivooja tai kodinhoitaja.Minusta oli kiva vain tavata työpäivän jälkeen ja kahvitella.Kerran tiskasin ja kysyin häneltä missä on Wettex jolla kuivataan tiskipöytä.Ota sieltä kaapista hän tokaisi kun oli menossa päiväunilleen.Nostin kaapista ruskean rievun joka varmasti oli ollut käytössä yli kymmenen vuotta.Kävin näyttämässä ja oikea kuulemma oli!Meinasin oksentaa se haisi kauhealle.Pyyhin talouspaperilla ja kastoin rätin ja jätin sen tiskialtaalle haisemaan!Nuuka vanha ihminen oli rakas minulle ja pelasti elämäni kriisitilanteen.En halunnut rahaa enkä mitään hyötyä mtta siinä vaiheessa kun kuulin että hänen kuoltuaan ruumis vietiin autolla Pohjoiseen ja haudattiin hänen kotipaikkakunnalleen niin meinasi itku tulla koska koskaan en voi viedä kukkia hänen haudalleen matka tulisi liian kalliiksi!??Hyvästi rakas kummitätini!

Oho pääaiheen.. Voithan sytyttää kummitädillesi kynttilän ja ostaa hänelle kukan ihan siellä missä asut jos haluat. Olen sitä mieltä että muistaminen ei ole paikkaan sidottua, tässä tapauksessa siis hautapaikkaa. Jos olet hänen kanssaan ollut tekemisissä kotipaikkakunnallasi, niin ihan hyvin voit muistella siellä.

Vierailija
574/671 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin n. 20 vuotta sitten erään miehen kanssa tanssiravintolassa juhlimassa.  Tiesin miehen varakkaaksi.

Pöytään mentyämme hän tilasi kannun ilmaista jäävettä ja kehui, että siinä on juotavaa koko illaksi ja tulee halvaksi.

Näin hän kehui aina aiemminkin tehneensä.  Tarjoilija taisi ihmetellä ja minä olin nolona.

Vierailija
575/671 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

60-luvulla käytettiin paljon paperipusseja, äiti kertoi jonkun säästäneen ne ja taitelleen nätisti kaappiin.

Tottakai! Niin minäkin teen ja säästän myös kaikki pussit.

Vierailija
576/671 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätini käytti teepussit moneen kertaan, samaten kahvinsuodattimet kahveineen. Oikeasti hän oli rikas ihminen, jolla olisi ollut varaa vaikka mihin.

Niin mäkin teen. Käytän teepussia viisi kertaa.

Kuumaa vettä kahvinkeittimeen niin saa "uudet" kahvit.

Vierailija
577/671 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks tuttu laittoi just viestiä, et aikovat irtisanoa asuntonsa ja muuttaa mun mökille siksi aikaa, kunnes ovat saaneet talonsa rakennettua. (Näin just kuvia, ei ollut vielä lattiaa, ei seiniä edes levytetty..) Ei sanaakaan, että olisivat korvanneet mitään. Mut sanoin jokatapauksessa, et ei käy. Mistä näitä tyyppejä löytyy..?

Itse laitoin mökin just vuokralle . Pari v tajusin mökki on ison tien risteyksessä.

Vuokraan syyskuusta toukokuuhun, 500 e. / kk

Serkku tuumasi en kai mä häneltä vuokraa ottaisi.

Sanoin tietenkin ottaisin.

Vierailija
578/671 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin supertarjouksesta hiusväripaketin hintaan 3 euroa ja kotona puolitin sen... eli värjäsin yhdellä paketilla kaksi eri kertaa hiukset.

No mä käytän noin 6-7 kertaa samaa hiusväriä.

Vierailija
579/671 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa 'keitän pannukahvit sumpista'?

En uskalla ajatellakaan, kuulostaa karsealta :D

Varmaan mun juttu. Eli keitän kahveet vanhojen porojen päälle, lisään vettä ja hiukan uutta kahvia ja joskus vaan lämmitän vanhaa kahvia.

Vierailija
580/671 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omakin p*skapönttö on ihan musta putkesta eteenpäin mihin wc-harja ei yllä. Kai se on ihan normaalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme