Olga Koskikallio EI aio posahtaa 20kiloa ja tukka rasvasena liikkua marketissa..
Niinpä niin. Miten naivi ihminen voi olla.. En minäkään ajatellut lihoa 20kiloa mutta kun munuaiset sippasi niin kyllä sitä nestettä kropassa riitti. Tukkakin on joskus rasvanen, mitä sitten? Mua niin ärsytti sen naisen haastattelu!
Kommentit (47)
Miksi kaikkia aina kauhistelee sitä, että joku mamma on räjähtäneen näköinen? Siinä vaiheessa elämää naisella on muitakin asioita tehtävälistalla kuin miesten "seisottaminen". Jos haluaa laittaa itseään niin sehän on jokaisen oikeus, mutta miksi nainen ei saa myös rauhassa plösahtää jos haluaa? Joillekin naisille on helpotus se, ettei tarvitse enää kiristellä miesten katseen alla, vaan saa keskittyä muihin asioihin elämässään. Eipä kaikki miehetkään koko ajan ajattele sitä, että onko ne niin naisen katseen kestäviä. Eikä tarvitsekaan.
No kyllä 99% tapauksia nainen voi itse vaikuttaa siihen, lihooko 20 kiloa vai ei. Ärsyttää nämä turvonneet mammat jotka hokee "ne vauvakilot vaan tuli" (ja vauva on 10-vuotias). En myöskään ymmärrä, miksei pienen lapsen äiti voisi pestä tukkaansa? Kyllä kaikki minun tuntemani äidit ovat pesseet.
Totta! Vaikka aika on tiukilla tuon yhdenkin taaperon kanssa, niin yritän pitää kiinni siitä, etten lähde täysin meikittömänä ulos puistoon ja kauppaan. Jos tukka on huonosti, laitan huivin.
Kuvittelin siis raskaana, että ihan hyvin ehtii laittaa itsensä. No ei nyt kovin hyvin, mutta laitan silti edes jotenkin. MItenkähän jaksan sitten, kun toivottavasti tulisi se toinenkin vielä...
On todella vapauttavaa kun saa olla minä itse eikä tissit, joille puhutaan.
Miksi naisen tehtävä on olla joku seisotusautomaatti?
Ja taas valitusta, miksei vastauviestin numero sitten näy vaikka viestin saa näkyviin.
Räjähtäneet äidit ovat usein myös hyvin negatiivisia ja ilkeitä. Huutavat lapsilleen puistoissa, ostavat kaupasta isot säkit karkkia ja muuta epäterveellistä lapsille, kiroilevat.
Todellisuus on aina kuitenkin toinen juttu.
.
Räjähtäneet äidit ovat usein myös hyvin negatiivisia ja ilkeitä. Huutavat lapsilleen puistoissa, ostavat kaupasta isot säkit karkkia ja muuta epäterveellistä lapsille, kiroilevat.
olla hoikka ja seksikäs seisottaja. Kyllä sellainen jatkuva playboy-mallimittoihin pyrkiminen on todella kuluttavaa ja voimia vievää. Sen takia mä olenkin onnellinen ja seksikäs kun lopetin sellaisen turhan yrittämisen ja olen sellainen kuin olen. Nyt olen vähän ylipainoinen mutta tasapainoinen ja rento, ja tuntuu se miehiä vetävän puoleensa. Sen sijaan että miettisin että onko pillunkarvat tasaisiesti höylätty keskityn sängyssä siihen että on kivaa ;)
Se joku "mies" nyt sitten tahallaan veti överiksi +50 mummojensa kanssa.
Jokaisessa viidessä raskaudessa on painoa tullut 5-8kg, mukana yksi raskausmyrkytys.
Sen verran on aina aikaa että saa hiuksensa pestyä ja laitettu sekä itsensä. Mulla se kuuluu samaan pakettiin aamupesun ja pukeutumisen kanssa.