Olga Koskikallio EI aio posahtaa 20kiloa ja tukka rasvasena liikkua marketissa..
Niinpä niin. Miten naivi ihminen voi olla.. En minäkään ajatellut lihoa 20kiloa mutta kun munuaiset sippasi niin kyllä sitä nestettä kropassa riitti. Tukkakin on joskus rasvanen, mitä sitten? Mua niin ärsytti sen naisen haastattelu!
Kommentit (47)
Hiv ja aids eivät ole sama asia. Nooralla on salkkareissa hiv eikä aids.
Haluan pitää itsestäni huolta ja olla mukavan näköinen.
En ole poksahtanut 20 kiloa. Edelleen olen saman painoinen kun ennen lapsia.
Enkä ole koskaan käynyt kaupassa rasvasissa hiuksissa. Hiukset pesen joka päivä.
Meikkaan myös joka päivä himassa, myös möksällä. En mitään sotamaalausta, mutta kaunista jälkeä.
Tykkään näyttää trendikkäältä, huolitetulta ja seksikkään hyvältä. Vaikka olenkin äiti, niin voin näyttää ulkoisesti todella hyvältä.
------------------------------
Minusta se haastis oli hyvä :) Ei äidin tarvitse näyttää lihavalta maalaismummolta, kun saa lapsia. Kyllä äiti saa huolehtia omasta hyvinvoinnistaan sekä ulkonäöstään. Ei se vie äitiydestä jotain pois jos käy aamuisin suihkussa pesemässä hiuksensa, syö terveellisesti ja kuntoilee, käyttää mukavia vaatteita ja näyttää hyvältä.
En ole IKINÄ tajunnut äitejä, jotka eivät ehdi suihkuun tai viitsi mennä. Itselle puhtaus on itsestään selvyys :D. Vaikka olin tosi väsynyt kaksosteni vauva-aikana, niin silti jaksoin laittaa tukan ja meikata, käydä suihkussa. En olisi jaksanut, jos en olisi jaksanut huolehtia itsestäni. Nämä on ihan perusjuttuja.
Vanhemmat ovat opettajia.
Muutapa en hänestä kerrokaan.
Pohjois-Karjalasta kotoisin ????
Heidän kaltaiseltaan näyttäminen ei ole häpeä. He tekevät työtä ja pitävät yllä elintasoa tässä maassa. Mallimittaiset, meikatut ja tällätyt kaiken tietävät pimut saisivat pitää suunsa kiinni. Ei sivistynyt ihminen omasta näöstään tee numeroa. Meikatkoon ja tällätköön ken tahtoo, mutta vaietkoon asiasta. Huomiontarve on suuri sellaisella, joka on aina ollut huomion keskipiste. Tähän on menty, kun pullamössöhetimullekaikki kansa on tullut lisääntymisikään.
Aivan kuin se joka kerta olisi omasta tahdonvoimasta kiinni. Ja sitähän se ei todellakaan aina ole. Serkulleni kertyi 30kg painoa raskausmyrkytyksen vuoksi, joka lähti loppujen lopuksi kuukaudessa pois kun tyttö syntyi noin kilon painoisena kuukausia ennen laskettua aikaa. Eikä serkkunikaan taatusti itse hankkinut noita kiloja...
Haluan pitää itsestäni huolta ja olla mukavan näköinen.
En ole poksahtanut 20 kiloa. Edelleen olen saman painoinen kun ennen lapsia.
Enkä ole koskaan käynyt kaupassa rasvasissa hiuksissa. Hiukset pesen joka päivä.
Meikkaan myös joka päivä himassa, myös möksällä. En mitään sotamaalausta, mutta kaunista jälkeä.
Tykkään näyttää trendikkäältä, huolitetulta ja seksikkään hyvältä. Vaikka olenkin äiti, niin voin näyttää ulkoisesti todella hyvältä.
------------------------------
Minusta se haastis oli hyvä :) Ei äidin tarvitse näyttää lihavalta maalaismummolta, kun saa lapsia. Kyllä äiti saa huolehtia omasta hyvinvoinnistaan sekä ulkonäöstään. Ei se vie äitiydestä jotain pois jos käy aamuisin suihkussa pesemässä hiuksensa, syö terveellisesti ja kuntoilee, käyttää mukavia vaatteita ja näyttää hyvältä.
Oikea seksikkyys on sisältä kumpuava eläimellinen ydinosa ihmistä eikä piittaa onko painoindeksi 20, vaatteet "sexyt" ja mascarat naamassa.
jonka painoindeksi on 48, joka pitää salihousuja ja virttynyttä Leviksen t-paitaa päällä.
Oikea seksikkyys on sisältä kumpuava eläimellinen ydinosa ihmistä eikä piittaa onko painoindeksi 20, vaatteet "sexyt" ja mascarat naamassa.
Seksikkyys on sitä mikä saa seisomaan. Ihan sama mistä se kumpuaa. Jos ulkonäöllä ei olisi mitään tekemistä seksikkyyden kanssa, erotiikkabaarit ja miestenlehdetkin vilisisi +50-vuotiaita ylipainoisia mökin mammoja.
selityksesi mukaan +400 kg läskitkin ovat seksikkäitä, koska saavat laadukkaiden dokumenttien mukaan eräillä "seisomaan".
Seksikkyys on sitä mikä saa seisomaan. Ihan sama mistä se kumpuaa. Jos ulkonäöllä ei olisi mitään tekemistä seksikkyyden kanssa, erotiikkabaarit ja miestenlehdetkin vilisisi +50-vuotiaita ylipainoisia mökin mammoja.
Niin, he ovat sen pienen marginaaliryhmän (feederit) mielestä seksikkäitä.
Niin, he ovat sen pienen marginaaliryhmän (feederit) mielestä seksikkäitä.
Toisille painon normaalina pitäminen on joka päiväistä taistelua. Joka ainoana päivänä saan tarkasti katsoa mitä syön, etten olisi se posahtanut 20kg ylipainoinen. Äitienpäiväkakkujen jälkeen tämä viikko on suurtaistelua yhdessä sunnuntaissa syötyjen kahden ylikilon kanssa.
Joka päivä saan myös pestä hiukseni, etten kulkisi tukka rasvaisena marketissa.
Ymmärrän hyvin jos kaikki ei jaksa.
Minulla on helpot lapset, talous turvattu, hyvät tukiverkot , minä vielä jaksan.
Siis jos ei ole sairautta taustalla, niin kiloihin ja rasvaiseen tukkaan voi ihan itse vaikuttaa.
Samaan hengenvetoon voin todeta, että minä ainakin aion 80-vuotiaana nostella aamuisin käsipainoja ja käydä päivittäin sauvakävelylenkillä. - jos olen terve enkä sairas.
Olgahan olisi pessimisti, jos ensiksi miettisi, mikä sairaus voisi elämässä tulla... Tuo hänen lausahduksensa on optimistin lausahdus.
Jokaisne raskauden tuomat kilot ovat haihtuneet itsestään imetysaikana ja liikkuen. Hiukset pesen joka ilta, joten aamulla voi lähteä markettiin puhtaalla tukalla :)
Ei äitiys tee meistä kaikista huolimattomia tai välinpitämättömiä itsensä suhteen..,
Jos hän sanoo: MINÄ en aio lihoa. Viestihän on ihan selvä. Hän halveksii lihavia ihmisiä.
Jos minä väitän, että MINÄ en aio opiskella papiksi, MINÄ en aio koskaan käyttää farkkuja tms. - nämähän ovat mielipideasioita! Ei mitään tekemistä halveksunnan kanssa.
Jos hän sanoo: MINÄ en aio lihoa. Viestihän on ihan selvä. Hän halveksii lihavia ihmisiä.
Sain kaksi lasta enkä lihonut. Päinvastoin, toisen synnytyksen jälkeen oli hoikempi kuin koskaan ennen. Mutta mitä tapahtui kymmenisen vuotta synnytysten jälkeen? Aloin lihoa hitaasti mutta varmasti. Mitään muutosta ruokavaliossa ei tapahtunut. Lihominen jatkui ja jatkui. Jossain vaiheessa todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta, joka on hiljakseen pahentunut. Lääkitystä täytyy lisätä aika ajoin. Kilot eivät ole lähteneet. Kärsin kovasti ylipainostani ja haluaisin laihtua ja olla taas oma hoikka itseni. Mutta ei auta dieetit. En minäkään näin aikonut....
Terveelliset elämäntavat, monipuolinen ruoka ja runsas liikunta merkitsevät minulle paljon. En ymmärrä miksi niin monet naiset lakkaavat huolehtimasta ulkonäöstään kun menevät naimisiin tai saavat lapsia.
äiti72
mutta nuorena sitä on monessa asiassa niin ehdoton, itsekin olin tuossa 20-27 v. kieppeillä ja laadin itselleni EN KOSKAAN-sääntöjä :)
monet niistä ovat karisseet romukoppaan aikapäiviä sitten ja mitä enemmän ikää tulee, sitä vähemmän annan painoarvoa sille mitä muut ajattelevat. en koskaan-sääntöjä en ole laatinut enää vuosiin. nyt olen 35v. tosin yritän pitää itseni ja lapseni puhtaana ja siistinä kun ihmisten ilmoille mennään ja ylipainoa kartan terveydellisistä syistä , en siksi että näyttäisin hyvältä MUIDEN SILMISSÄ.
olen huomannut tuttavapiirissäni vuosien varrella että lapsettomat tietävät raskaudesta, imetyksestä, lastenhoidosta kaikkein eniten ;) !