Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aika alkaa suloisen koston suunnittelu... :)))))

Vierailija
19.06.2012 |

Kosto miehelle ja rankimman mukaan, olevinaan annoin anteeksi ERITTÄIN pahan asian jonka teki minua kohtaan ja nyt vaan sunnittelemaan kuinka paskiainen saa maistaa omaa lääkettään niin, että muistaa...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta kivaa suunnittelin. :)))))))) ap.

Vierailija
2/18 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tehokkaampaa laittaa kärsimään henkisesti.:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voidaan auttaa suunnittelussa.

Siis ihanhan se on sen miehen parasta saada kunnon opetus. Ihan hyvyyttään siis ap tän tekee.

Vierailija
4/18 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä tuo. Ja nyt vaan hyvät vinkit kehiin rakkaat sisaret. :D

Vierailija
5/18 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kehittymättömän sielun tapa hoitaa asioita...

Vierailija
6/18 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää itselleen ja varsinkin sille paskiaiselle, että minä en alennu mihinkään typeryyteen, vaan olen hyvä ja vahva ihminen. Pettäjät ja valehtelijat lakaisen tieltäni siististi, perään katsomatta.

Siinäpä on kostoa tarpeeksi, kun se miettii että noinko vähän se tuohon sattuikin, ei edes itke eikä paru eikä kosta, on varmaan odottanutkin että saa heittää mut pellolle. Sillä on varmaan ollut jo pitkään mielessä että haluaa musta eroon.

Vierailija
7/18 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä vähemmän sisaria

Vierailija
8/18 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen kostoni saanut, se paska ei tästä selviä kuin koira veräjästä. Laitan sen kokemaan saman kuin laittoi mut kokemaan.

Vierailija
9/18 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sielulle opetetaan asioita sillä tasolla jonka se pystyy ymmärtämään.Armas exäni on huolehtinut tempauksellaan siitä, että saan nyt pelätä ties mitä tauteja kunnes voin mennä testeihin 1,5 viikon kuluttua. Rakas paskakasa myös piti huolen siitä, että olen saanut pilata lyhyen kesälomani vatvoen tätä paskaa päässäni päivittäin. Joten nyt on mulkeron vuoro saada kivaa pientä hauskaa...

Vierailija
10/18 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sanoisi/tekisi mitään.

Eroat vaan.

Vierailija
11/18 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku vuosi sitten ohjelma naisista, jotka kostivat exilleen. Ja valitettavasti poikkeuksetta ne naiset vaikuttivat täyssekopäiltä, eikä kukaan taatusti jäänyt ihmettelemään miksi mies on pettänyt / jättänyt, eihä kukaan voi olla sellaisten hullujen kanssa mitä ne naiset olivat.

Vierailija
12/18 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi on pettänyt ja valehdellut sinulle, niin tuskin sinun kostosi (siis jos jotai vastaavaa suunnittelet) hetkauttaa miestäsi lainkaan. Mutta harrastuksensa kaikilla :) Naiset on kyllä kieroja, ei voi muuta sanoa...

Vierailija
13/18 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suhteemmekin oli hyvä ( ilmeisesti ei miehen mielestä). Kaikkeni tein suhteemme eteen, oli kivaa yllätystä silloin tällöin, seksiä usein ja hyvää sellaista, en nalkuttanut, emme riidelleet, sai käydä vapaasti illanvietoissa ystäviensä kanssa, kävimme myös yhdessä kun töiltäni pystyin, hemmottelin ukkoa hieronnoilla, tein hyvää ruokaa, suvun kanssa tultiin molemmin puolin hyvin toimeen...

Koen olevani niin käytetty ja petetty, että JOTAIN täytyy tehdä!!! Yleensä en ole kostonhimoinen ihminen, mutta tämä tilanne on poikkeus.ap.

Vierailija
14/18 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen kostoni saanut, se paska ei tästä selviä kuin koira veräjästä. Laitan sen kokemaan saman kuin laittoi mut kokemaan.

Vierailija
15/18 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee hyvää omallekaan sielulle semmonen.

Vierailija
16/18 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaa ruokaa?

Vierailija
17/18 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaa ruokaa?

Vierailija
18/18 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ja saan annettua takaisin sitä samaa paskaa jonka mulle teki. tilanne on nyt se, että tämä on ainoa jäkevä teko tehdä. Itkeä pillittänyt olen jo tarpeeksi ja kaikella on seurauksensa, sen saa mieskin oppia.