Lue keskustelun säännöt.
Luotanko vaalikoneisiin ja
15.01.2006 |
äänestän Niinistöä?
Kahdella vaalikoneella sain ensimmäiselle sijalle Saulin, joten luotanko nyt vaan rohkeasti niihin tuloksiin ja annan ääneni Saulille?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla