Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teen kun ei ole mitään kesävaatteita joilla peittää että olen ihan pullukka? Ostamaan en voi mennä koska en ole standardimittainen toi

Vierailija
30.05.2024 |

Entä jos mulla lähipäivinä elämäni treffit? Mistä mulle yhtäkkiä hyvä säkki päälle ja huppu päähän? Voisin olla näkkemättä mitään ja kuulla vain miellyttäviä ääniä?

Mitä teen kun ei ole mitään kesävaatteita joilla peittää että olen ihan pullukka? Ostamaan en voi mennä koska en  ole standardimittainen toisin kuin deittikaverini. Kaapista löytyy yksi hihaton kummajainen, aika paksua mustaa kangasta??? Sekö tarttee laittaa päälle??? Kesällä pitäisi olla kukkamekko mut mä voin vain haavelilla sellaisesta. Kengätkin on ongelma kun painoa tullut lisää eikä kengät silloin ole 'löysät' kuten ennen. 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta joku fiftarityylinen mekko, niitä saa kukkaisina ja isoissa koissa. Esim. Dressy.fi.

Vierailija
2/27 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis vain pullukka vai jollain muullakin tavalla epästandardimittainen?

pullukoille on omia mallistoja nykyään lähes joka merkillä, joten shoppailla voi aika vapaasti. Jos taas on muutenkin epästandardi, niin usein noista puooukka allistoista voi ostaa isoimman mittansa mukaisen vaatteen, jota pienentää tai pienennyttää niistä paikoista, jotka vaativat pienempää kokoa. Jos olet niin epästandardi, että tämäkään ei onnistu, sun täytyy tehdä tai teettää vaate itse. Tähän tietysti kuluu eniten aikaa eikä se ehkä onnistu ylihuomiselle deitille. In that case, sun ei auta kuin käyttää nykyisiä vaatteitasi ja nauttia elämästäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä odotat palstalaisilta?

Vierailija
4/27 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokaupat on keksitty.

Vierailija
5/27 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa joltain tai osta vaikka Kappahlin xlnt-mallistoa tai jos ostat verkkokaupasta, siirrä treffejä sen verran, että saat päällepantavaa. Verkkokaupoista ainakin Cellbesillä on ihan kivoja ja onhan noita muitakin kauppoja. Googlaa: mekko isot koot. En suosittele menemään paksussa collegessa helteellä. 

Vierailija
6/27 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tokmanni lähellä? Siellä Pola-mallisto isompia kokoja. Kivoja treffejä! 

Vierailija
7/27 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä odotat palstalaisilta?

Tietysti HUOMIOTA... HALUAN JULISTAA KOKO MAAILMALLE ETTÄ NYT ON KUUMAA... palsta muuttunut kuin saunaksi... ja SE saattaa tapahtua minkä aloituksessa kerroin... se että vaivaudutte kirjoittamaan kaikkea 'hömppää' tänne on kuin panisitte pökköä pesään ja kuuma senkun lisääntyy... kohta ei saunamittariakaan voi enää käyttää kun siinä ei ole tarpeeksi asteita...

Ei - mitään standardimekkoja pienellä korjauksella en löydä. Niitä on jo kaapissa ja niitä just sovitin. Pakko panna niistä joku päälle... töivottavasti deittikaveriltakin pursuaa paikat... olen lyhyt, 'erittäin' sopusuhtainen ja silloin kun painoni on 47 kiloa saan koon 32 vaatteita (ainakin housuja)... perfekt... nyt olen 56 kg ja mikään vaate ei mene - pursuan joka paikasta ja semmosta ei voi korjata, koko mekko tarttis ommella uudestaan toisessa koossa... suoraan sanoen tämä on ällöä...  

Vierailija
8/27 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule niin ommellaan.  m.72v

Vierailija
9/27 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verkkokaupat on keksitty.

Ei niistä mitään parissa päivässä saa. Viime viikonlopun ostokset on yhä pakattavana seurannan mukaan. Luvattu toimitusaika oli 3-5 työpäivää. Tuskin tulevat perjantainakaan.

Vierailija
10/27 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perussääntönä vihje, että pullean ihmisen ei kannata pitää mitään ylisuuria vaatteita. Näytät vielä isommalta niissä. Mieluummin istuvat vaatteet. Voi olla että niihin pitää totutella. Väljät vaatteet saattaa peittää muotoa mutta ne tekee isommaksi ja laatikkomaiseksi.

Vierailija
11/27 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin klassikko, eli marimekkokaapu, leggingsit ja crocsit. Tukka lyhyeksi, siihen räväkkä väri ja eikun radalle.

Vierailija
12/27 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että ei kyllä millään vaatteella voi peittää sitä, että on pullukka :D minä olen kokoa 44, enkä näytä missään vaatteessa hoikalta, eikä tämä asia mua haittaa.

Millä tavalla sä poikkeat standardimitoista niin, että et saa vaatteita kaupasta? Luulisi, että netistä on vielä vaikeampi ostaa, jos ei pääse sovittamaan.

Vierailija
13/27 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, nyt oli provo, koko 32 ja 56kg!!!! Pursuat joka paikasta. Hanki isompia vaatteita, mitään plussakokoa et tosiaan tarvitse. Mene kivijalkakauppaan, jossa toivottavasti ompelupalvelu, joku pikkuliike. Ainakin myyjä voisi katsoa, mitä voi tehdä. Itsekin voit ommella, vaikka käsin jos ei ole ompelukonetta. P. S. 56kg on yleensä kokoa 36-40.

Vierailija
14/27 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutumisinspiraatiota löytyy seuraamalla vaikka instagramissa/pinterestissa plus size-tilejä, tärkeintä on että ostaa itselleen istuvia vaatteita eikä yritä pukeutua mihinkään säkkiin. Joku mainitsi Tokmannin, sieltä joku kiva mekko ja asusteet. Hiukset ja ehostus kiinnittää ehkä enemmän huomiota kuin vaatteet, joten panostaisin niihin.

Vierailija
15/27 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaatteita saa ihan omilla mitoillaankin jos kyhnyä löytyy. Vaatturille/ompelijalle vaan rohkeasti käymään.

Vierailija
16/27 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ompelukone, -lankaa ja kangasta.

Vierailija
17/27 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki trikoomekko, se on joustava tai stretch-farkut ja tunika, mutta tämähän olikin provo. Kyllä onkin kuuma, jos ei pääse ulos ollenkaan. 

Vierailija
18/27 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat tai väljät vaatteet ei oikeasti hoikista ketään niin paljon että siitä syntyisi isomman luokan illuusio hoikkuudesta. Eli pue päällesi ihan mitä haluat. 

Vierailija
19/27 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjoitat, että olet pullukka ja sitten kerrot, että painat 56kg. Mikä on pituutesi? 

Vierailija
20/27 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sellainen lainapeite niin sen alle mahtuu koko suku