Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eilen Kumpulassa, sinä joka pistit n.8v lapsesi hoitamaan n. 1veetä

Vierailija
21.06.2008 |

HÄPEÄ ja mene hoitoon! Ei 8v voi hoitaa ja huolehtia noin pienestä sisaruksesta (ei kyllä isommastakaan), juu tottuneesti hän rattaita työnsi mutta hemmetti sentään lapsi on lapsi! Jos et itse pysty hoitamaan lapsiasi ota yhteys neuvolaan/sosiaalihuoltoon saatte tukea! Ja jos vielä näen lapsesi hoitamassa tätä toista niin teen ilmoituksen! Nyt en voinut seurata miten kauan lapsesi hoisi sisarusta niin en voi tehdä. Ensi kerralla jään seuraamaan ja soitan saman tien poliisille! Hyvää Juhannusta kaikille jotka hoitavat myös lapsensa juhlapäivinä!

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkusisarusten hoitaminen ja äidin auttaminen on jo tuolla iällä ihan normaalia. vastuu on toki aina vanhemmilla..

Vierailija
42/57 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pääse kovaa karkuun eikä oikein osaa kiivetäkkään. ap hanki elämä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin olin työtehtävissä ja en olisi pystynyt jäämään asiaa selvittämään. Työni ei varmasti ole kovin tärkeää, mutta minun on maksettava laskut. silloin pitää hoitaa työnsä ja palvella asiakasta. Minun niskoilleni te ette tätä nyt saa. t. ap

Vierailija
44/57 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja n. 8v ja n. 1v keskenään illalla juhannuksena sateessa..

-ap

Vierailija
45/57 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-vuotiasta pikkuveljeään, kun äiti ei aina pysty lähtemään...

Vierailija
46/57 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö nyt itse soittaa sossuun vai peräti poliisille?

Vierailija
47/57 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko 8v itse halunnut työnnellä rattaissa pikkusisarustaan. Meillä ainakin isommat ovat välillä halunneet työnnellä nuorimpaa rattaissa. Meillä on rauhallinen asuinympäristö.

Vierailija
48/57 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellehan ei saa antaa mitään, jos hän itse haluaa, ei varsinkaan saa antaa hoitaa pienempää sisarusta. Ihan sama asia, seurusteleeko esim. 12-vuotias rokkarin kanssa tai työntelee sisarustaan rattaissa, ainakin näitten vauhkoajien mielestä.

Vierailija
49/57 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeasti tiedä tilanteesta mitään, ei tiedä lasten tarkkaa ikää, eikä muutakaan ja tekee siltä pohjalta johtopäätöksensä. Ehkäpä lasten vanhemmat olivat myöskin töissä samassa tilaisuudessa ja siksi isompi lapsi sanoi pienemmälle, etteivät voi vielä mennä kotiin tms. Ihme ylitulkintaa tuollainen omien pelkojen projisointi vieraisiin lapsiin.

Vierailija
50/57 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos lasten perhe oli siirtolapuutarhan asukkaita, ja lapset tulivat vain mökiltään rattaita työntelemään. Se oli todennäköisesti vain leikkiä. Ja ei sitä muillakaan ole sadevarusteita kesäsateessa, kuka voi sanoa ettei olisi itsekin lapsena kulkenut ulkona mielellään sateella ilman sadevarusteita!?

Vierailija
51/57 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki vauhkoaa täällä että "miten kukaan ei huomannut".

Vierailija
52/57 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: utelias

Vierailija
53/57 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan pakko todeta, että ap on tän porukan viisaimmasta päästä!

Ja jotku yrittää urputtaa lääkityksestä :D

Vierailija
54/57 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mukavalta touhu ei näyttänyt. Lapset todella kastuivat ja isompi lapsi oli kaikkea muuta kuin tyytyväisen näköinen elämäänsä. Lapset eivät olleet pukeutuneet mitenkään siististi ja vauvallakin oli päällä vähän mitä sattui, näytti siltä kuin isompi sisarus olisi pukenut. Ehkä olen turhaan huolissani, mutta ihmettelen miten vähän täällä ihmisiä kiinnostaa lasten hyvinvointi. Minussa tuo eilinen näky sai aikaan suojeluvaiston ja kuten jo sanoin, ensi kerralla jos näen heidät kahden aion selvittää asiaa ja ottaa myös yhteyttä viranomaisiin jos on tarve. Suututtaa vanhemmat jotka eivät huolehdi lapsistaan.- ap

Vierailija
55/57 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä 9-v monestikin työntelee tässä lähistöllä 11kk ikäistä pikkusiskoaan sen aikaa, että pikkuinen nukahtaa rattaisiin päiväunilleen. Enpä ole koskaan aatellu, että olis huono juttu, varsinki kun poika itse haluaa nukuttaa siskonsa

Vierailija
56/57 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalat, vanhainkodit...

t: utelias

Vierailija
57/57 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oikeasti kyse on siitä, mitä lääninhallituksessa ajatellaan.