Eilen Kumpulassa, sinä joka pistit n.8v lapsesi hoitamaan n. 1veetä
HÄPEÄ ja mene hoitoon! Ei 8v voi hoitaa ja huolehtia noin pienestä sisaruksesta (ei kyllä isommastakaan), juu tottuneesti hän rattaita työnsi mutta hemmetti sentään lapsi on lapsi! Jos et itse pysty hoitamaan lapsiasi ota yhteys neuvolaan/sosiaalihuoltoon saatte tukea! Ja jos vielä näen lapsesi hoitamassa tätä toista niin teen ilmoituksen! Nyt en voinut seurata miten kauan lapsesi hoisi sisarusta niin en voi tehdä. Ensi kerralla jään seuraamaan ja soitan saman tien poliisille! Hyvää Juhannusta kaikille jotka hoitavat myös lapsensa juhlapäivinä!
Kommentit (57)
Poliisit olisivat olleet varmasti paikalla asap, sillä juhannus on tunnetusti hiljaista aikaa heille kun suurin osa ihmisistä on maakunnissa.
se jonka ipanat edelleen kirmailevat siellä pihalla keskenään.
Tilannetta kun kuitenkin pystyit seuraamaan sen 15 min. Hei tää ei kässää...
edelleen se jonka ipanat kirmailee irti
huomaat? Olet siis itsekin syyllistynyt heitteellejättöön. Niinkö? :-DDD Pata kattilaa soimaa. heh.
jos moista näkee, ja jos siellä kotona ei ole mitään hätää, niin sehän ei haittaa ketään.
omasta äitiydestään...tai sen puutteesta?
Itse siis kiinnitit huomiota tapahtuneeseen, ja ehdit seurata sitä peräti vartin ajan.
Sitten tulet tänne valittamaan, että paikalla oli muitakin... HÄPEÄ!
ollut ensimmäinen kerta kun nämä lapset näit.
Kuten sanoin olin työtehtävissä ja en olisi pystynyt jäämään asiaa selvittämään. Työni ei varmasti ole kovin tärkeää, mutta minun on maksettava laskut. silloin pitää hoitaa työnsä ja palvella asiakasta. Minun niskoilleni te ette tätä nyt saa. t. ap
Kuten jo sanoin olin kiinni omassa asiakkaassa joka maksaa minulle siitä että olen koko ajan käytettävissä. Fakta on, että en kaikkea tiedä, lapset vaikuttivat siltä että olivat keskenään, varma en voi olla. Näin heidät sen n. 15min keskenään. Toivon, että kaikki on hyvin, mutta kuten jo sanoin, ensi kerralla olen töissä tai en soitan viranomaisille ja jään selvittämään asiaa, vaikka menisi työpaikka! Haastan teidät muut tekemään saman.. -ap
jotka itseään kehtaavat vanhemmiksi nimittää...no, evoluutioon kuuluu se, että heikommat karsiutuvat, joten ehkä tuollaisille lopulta niin käy..
Hän oli tosi lyhyt ja hentoinen, ja varmaan moni katsoi kieroon, kun hän kävi puistossa meidän 1-vuotiaan kanssa. Tyttö itse hinkusi viedä siskoaan puistoon, en mitenkään häntä sinne patistanut.
vai esim. autotiellä keskenään. Kymmenien ihmisten (ei ollut alkoholtarjoilua) ympäröimänä voi kuvitella, että lapsia autetaan jos hätä tulee. SEN takia en kokenut asian olevan sellainen, että minun olisi oma työkeikkani pitänyt vaarantaa. Työtehtävääni en kerro, koska se ei ole kovin tavallinen.. Minut voi nytkin näillä antamilla tuntomerkeillä tunnistaa, en tiedä oliko se viisasta, koska yleensä perheissä joissa lapset on paljon keskenään ei ole kaikki kunnossa. Noh, en pelkää. Lapset menee aina minula kaiken edelle, jopa ne teidänkin lapset joista ette itse äitinä ole kiinnostuneita.. -ap
onneksi en saanu. OIKEASTI annatteko te lapsienne päättää mikä on heille hyväksi? "no kun se niin halusi hoitaa niin pitihän sen antaa". HALOO!
Meinaatko tosiaan, että 12-vuotiaalle on yhtä vahingollista leikittää pikkusisartaan leikkipuistossa kuin seurustella rokkarin kanssa?
eivät osaa ajatella samoja riskitekijöitä ja ennakoida kuten aikuinen vastaavassa tilanteessa tekisi. Vauhti puuttua pienemmän tekemisiin on selkeästi hitaampaa kuin äidin/isänvaistot omaavalla perheenjäsenellä. MIKSI ETTE YMMÄRRÄ TÄTÄ??
ja kyllä ihan hyvillä mielin annoin lapseni 2v mennä 8v jaÄ/tai 11v:n kanssa takapihan puolella olevaan puistoon sekä palloilukentälle. Ikkunasta näköyhteys molempiin, mutta ei tarttenut edes kattella. Niin hienosti hoitivat poikaa :)
"Paikalla oli kymmeniä ihmisiä, ellei satoja" ja lisäksi "olihan paikka täynnä aikuisia" :)
niin luuletko sen koskaan enää toipuvan..Lisäksi liian aikainen vastuu TOISESTA ihmisestä on vahingollista. Voisin kuvitella, että menee vahingollisuudessaan samaan kastiin kuin liian aikaisin aloitetut sukupuolisuhteet ja päihteet. Ja olen ihan saatanan tosissani ja järkyttynyt, ettette näköjään anna mitään arvoa lapsuudelle, ettekä koe tarpeelliseksi turvata lastenne lapsuutta liialta vastuulta!
kello oli 19.30 ja satoi runsaasti, lapsilla ei ollut riittävää pukeutumista.
Kyllä muuten poliisia ja sos. huoltoa kiinnostaa pienet lapset keskenään ilman aikuista, onneksi! Mikä teillä on? Kuka tarvitsee sitä hoitoa? Aivan sairasta ajattelua äiti-ihmisiltä! -ap