Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

♥ LOKALAHJOJEN SUNNUNTAI ♥

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juur ehdin ajatella et tarviiko mun taas aloittaa :) Hyvä _Emppu! Onkin näköjään meidän pinoja perätysten, mutta se on vaan hieno asia et lokakuiset on niin aktiivinen porukka. Illan kuulumisiin sen verran, et Andromeedan pikkupotilaalle lähetetään edelleenkin niitä parantavia terveisiä! Onpa tosi sitkeä virus, höh.

MariJolle minäkin lähetän suurensuuret kihlajaisonnittelut!! Ja yhdyn Mamma21:een Mamikon jumppa-asiassa.. kyllä oot ahkera :) Mulla on se juoksulenkki joka toinen päivä tavoitteena ja nyt kyllä aion aloittaa myös jumpan kerran viikossa, mutta en sentään tollaisiin määriin pääse ii-ikinä *nostaa hattua*

Nyt pitäis lähtee aamukävelylle ja saada hoidettua velvollisuutensa, että voi lopun päivää olla rauhassa :) Kiva kävelytie vie suoraan tuohon pikkukoulun pihaan, jossa toivottavasti aikanaan meidän lapset saisi aloittaa koulutiensä.. palailemisiin taas iltasella!

Äiti kolmelle ja jo ulkona nukkuva muru 3,5kk

Vierailija
2/39 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viime yönä syötiin taas parin-kolmen tunnin välein, varmaan siks kun piti taas tisutella pitkin alkuyötä, että neiti nukahtais. Pinja otti iltatorkut 18.40-20.45!! Luulin silloin puol seiskalta että se nukkuis taas 30min, mutta sehän sit nukkuikin enempi! En viitiny herättää, ettei tuu äkäiseksi, olis saanu mun puolesta nukkua vaikka aamuun asti, mutta Pinja heräsi kun jouduin siirtään sen pois meidän päiväpeiton päältä, sitten syötin uudelleen uneen ja hetken päästä Pinja sit heräsi röyhyyn.

[b]Tiikerikala:[/b] Mä kans haluisin nähdä sen Fc Venuksen, vaikutti ihan hyvältä pätkältä mitä nyt tölsystä niitä mainoksia nähnyt.

Missäköhän on muuten [b]Ninnuli30[/b]? Onko hetkeen pinoutunutkaan??

[b]Ekat menkat[/b] alkoi jo niin kauan aikaa sitten etten enää muista oliko jotain ennusmerkkejä ollenkaan. Paitsi sen muistan että pari viikko aiemmin oli kauheet oviskivut ja siitä päättelinkin että kohta ne mankat sit alkaa. Ja niin ne alkoikin :-/

Meillä on perjantaina (muistaakseni) 3kk-neukku. Kiva taas pitkästä aikaa nähdä miten tyttö on kasvanut. Musta tuntuu että painoa ainakin on tullut reippaasti, joten eiköhän se tuo minun oma maitoni sitten riitä vallan mainiosti

vaikka välillä sitäkin murehdin, kun tuntuu että sitä tulis paljon vähempi kuin esikon aikaan. Ei ainakaan heru samalla lailla. Tissivaippoja=liivinsuojuksiakaan en oo käyttäny aaaaaaikoihin, ihan silloin ekoina viikkoina vaan

.

Vielä vaan jaksuja ja helliä halauksia [b]Andromeedan[/b] pikkuiselle!

Kuinka moni meinaa tänään äänestää? Minä aion.

MUKAVAA SUNNUNTAIPÄIVÄÄ !!

[color=red]♥[/color] Emppu ja Pinja [color=red]♥[/color]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen pino luettuna ja kiva vapaa hetki käsillä kun mies kattelee vuokraleffaa olkkarissa keinutelen samalla Juhanaa sitterissä ja isommat lapset ukilla yökylässä. Siispä minulla mitä mahtavin hetki YKSIN tietokoneella. Kohta ajattelin kyllä painua lenkille Juhanan kanssa. Mies saa kattoa rauhassa leffaa ja mä pääsen liikkumaan Tällä siis kanssa laihis päällä. Tänään tuli 2 viikkoa aloituksesta. Tälleen sunnuntai-aamuisin meillä on punnituskin ja nyt on lähtenyt 2,7 kiloa yhteensä. Eilen käväisin aamulla jo 59,6kg:ssa mutta tänäaamuna oli 0,5kg enemmän :( Eilen tosin sorruin yhteen Mars-patukkaan!!

JOPOTITI tervetuloa minunkin puolestani joukkoon mitä mahtavimpaan :)

PULLERONAHillle myöhästyneet synttärionnittelut :) Kakkua ottaisin jos ei eilen olisi tullu vedettyä sitä mars-patukkaa ;)

MARIJOlle PAAAAALJON onnea kosinnasta ja kihlauksesta. Voi miten ihanaa. Minäkin odottelen jo kovasti hääpäivän valintaa. Suunnitteilla olisi siis mennä naimisiin 2007 kesällä :)

ÄIPPÄLI81 kurjaa että teillä ukko viihtyy paremmin omissa " puuhissaan" :( Tuttu tunne mun edellisestä liitostani, joka kariutui eroon juuri samaisesta syystä. Voimahali sinulle!!!!

ANDROMEEDA tosi hieno homma että pojan taudin syy selvinnyt ja suunta ylöspäin. Johan sitä tietoa odotettiinkin!!!!

HENNAJO kyselit SAUNOMISESTA VAUVAN KANSSA. Meilläkin Juhana oli pariviikkoisena ekan pikku tuokionsa saunan alalauteella kanssani ja sen jälkeen ollaan oltu muutaman kerran. Ei mitenkään säännöllisesti. Itse saunotaan miehen kanssa ehkä pari kertaa viikossa ja yleensä Juhana on sen aikaa sitterissä pesutilassa odottelemassa.

MIELI HERKÄSSÄ? Jostain syystä ei minulla ainakaan. Ihan normaalit fiilikset on ollut jo pidemmän aikaa eikä edes imetyshormonit sitä ole muuttaneet. Mistä lie johtuu tämäkin " luonnonoikku" ;)

Vielä tähän loppuun sanon että olkaamme onnellisia pikkuvauvoistamme. Ystäväni synnytti juuri pikkuruisen pojan 3kk ennen laskettua aikaa, joka makaa keskolassa.

Ja nyt lenkille :)

Sinilainen ja Juhana 2kk6pvä

Vierailija
4/39 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeitten aika ei oo ohi,Julius rupes nukkumaan illalla vaille ykstoista(viimesen kerran söi kymmeneltä) ja heräs ekan kerran vasta puol kolmelta!Ja sit toka syönti puol kuudelta,sit vartin yli seittämän ja ylös noustiin vähän yli kaheksan kun oli sit pisut tullu vaipan kyljestä yli..

Mut kyllä on iloinen mamma täällä:) en sit tiiä onko illalla annetulla supolla vaikutusta vai ei...toissayönä kun se ei auttanu yhtään..

Vartin yli ykstoista meillä on sit se lastenlääkäri,saa nyt kattoo ettei unien huononemisen syynä oo mikään korvatulehdus tms...ja kun tuota rohinaa meidän pojalla on ollu niin kauan kuin muistan ja nyt se on hiukan pahentunu ja nuhakin on pikkasen(aamusin varsinkin tukossa)niin hyvä kuunnella ettei oo keuhkoputkissa mitään.Lääkäri viimeks arvioi että olis vaan siitä johtuvaa että vielä niin ahtaat " röörit" jne...

No toivottavasti ei nyt mitään kummempaa..

Tänään on pakko saada itestään sen verran irti että käy pitkästä aikaa kunnon lenkillä!Kaveri tulee iltapäivällä kylään niin jos jättäis poitsun isukkinsa kanssa kotiin,kun nukkuu niihin aikoihin varmaan päiväuniaan jo vaunuissa pihalla ja kävis sit kamun kans ihan sauvakävelyllä:)

Ja jos aikaa on niin aattelin pyörähtää kirpparilla.

No mutta,mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille!!!

Blacka ja Julius n.3kk3vkoa

Vierailija
5/39 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jansku heräili parin tunnin välein yöllä. Hoh hoijaa!!! Nyt tietenkin neiti vetelee sikeitä.

Me lähdetään kohtapuoliin äänestämään. Autolla pitää suhauttaa, kun tuo äänestyspaikka on niin kaukana, vaikka ei uskois kun Helsingissä asuu:)

Täällä kyllä mieli tuntuu olevan vähän liian herkässä. Johtunee vaan siitä, et äidin neuvoja sun muita on just nyt enemmän ikävä kuin tavallisesti. Ja kenties toi öinen heräily tekee myös tehtävänsä.

Mä kävin myös laittamassa Janeten kuvat tonne syntyneet.fi- sivuille. Kuinkas monen vauveli sieltä löytyy??? Kivapa olis kuvia käydä katsomassa:)

Jaahas, pitänee lähteä vaatteet pukemaan, kun ei yöpaidassa viitsi äänestämään lähteä. Pojat varmaan tulevat uimakoulusta ihan kohta ja sit lähdetään.

Hyvää päivänjatkoa kaikille!!

Hennajo

Vierailija
6/39 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ehdin näin ajoissa pinoutumaan mutta syy oli herätyskello ja vauvauinti :)

piti nousta jo 6.45 et saa poitsun syötettyä jos vaikka kakka tulis ja onneksi tulikin niin ei tarvinnu sitä stresssata. Uimaan sitten mentiin klo 8.30 ja kyllä jännitti et miten käy kun Jesse meinas alkaa vääntää itkua jo pukuhuoneessa mutta kun altaaseen päästiin niin oli kun olis aina uinu, kädet tosin oli suussa koko ajan mutta vaan hymyili ja nautti. Ei olis tahtonu pois lähteäkkään vaan siitä sitten itku kehiteltiin. Mutta kun ulkovaatteet oli päällä niin poika simahti turvakaukaloon, kai se väsymyskin painoi kun jotui niin aikasin heräämään.

Ens kerralla vois yrittää jos Jesse viel nukahtais syötön jälkeen mutta kun ite nousee niin ei se poika sitten enää malta jäädä nukkumaan kun kuuluu ääniä keittiöstä.

Oli kyllä hieno kokemus toi uinti, harmi että se on niin ajoissa että pitää poikaa herätellä ja unet jää sitten kesken mutta nyt Jesse nukkuu sitten ulkona.

Nyt en ehdi enempiä kirjotella kun on hyvää aikaa siivoilla niin taidan ruveta hommiin.

T.Silja ja Jesse 3kk1pv

Vierailija
7/39 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pandana istutaan ja haukotellaan...oli aika rauhaton yö..tutti suuhun,kyljen kääntö,peitto päälle,minuutti zzz zz..tutti suuhun,kyljen kääntö,peitto päälle...argh ja äitillä väsyttäs niin pirusti!! Illalla laitettiin huudon kans puol yheltätoista nukkumaan ja tämmöstä menoa koko yö. Noh,nyt sitte nukutaanki vaunuissa parvekkeella,toivottavasti vähä paremmin=)

Vai on siellä kosittu..voi kun on ihanaa!! Ihan kateeksi käy *haaveilee omasta kosinnasta*,kyllä täytyy rutistaa ja halia oikein kunnolla,onneksi olkoon!!

Meikäläinen ei ole paljo laihutuksia aatellu..pitäs varmaan,kilojaku tuli parisen kymmentä lisää ootoksen aikana,lähtihän ne suurin osa pois,mutta vielä ois kadotettavaa.Olen kuiten päättäny siirtää siihen että jaksaa sitte keskittyä paremmin,nyt sitä vain haaveilee lepo-ajasta ja nukkumisesta=)

Kävin laittamassa Nikon kuvan sinne syntyneet.fi sivulle,eipä ollu muita kemijärveläisiä vielä ilmestynyt,joten ollaan ekoja=)

Menkkoja ei ole kuulunu eikä näkyny...mietin tässä eilen että onkohan etes tulossa=) (apua!)

Olis se niin ihanaa ku ois kesä,vois poitsuki olla vähemmillä vaatteilla ja sais olla lattialla enemmän..meillä kun meinaa olla " lievää" tuulta tuolla lattialla,ei uskalla paljo Nikoa siellä pitää ettei tu sairaaksi.Kävi ne talonmiehet laittamassa parvekkeen oveen uudet tiivisteet,mutta totterot laitto ne väärinpäin ja nehän irtos sitte illalla kun oven aukasin!!! TAIDOKASTA=) Pitää vissiin ite tehä kaikki...

Mutta nyt pitää mennä lepäilemään kun vielä on vainuissa rauhallista, kirjootellaan taas ku ehitään=)

Johanna ja Niko

Vierailija
8/39 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...se näyttää siltä että tyttö on alkanut nukkumaan jo 21-22 paikkeilla ja herää sitten ylös 8-8.30. tosin yösyötöt ei oo vähentyny yhtään 3-4 kertaa herää yöllä tisuttelemaan.

Voi vitsi tyttö heräs kun puhelin soi vieressä. Nyt huutaa tuolla iskän sylissä.

Galluppia: monetko vaatteet teillä menee päivässä? Meillä pärjätään yleensä yhdellä vaatekerralla, jollei tyttö tee parin päivän sinappiannosta, joka sitten tulee läpi.

Äänestämään pitäisi tosiaan mennä. Meen varmaan kävelylenkin yhteydessä, kun on sen verran lähellä.

menkoista: Mulla alko kanssa ihan mitään ennakkovaroitusta.

Jee :) sain yhen tenttikirjan luettua loppuun. Nyt olisi vielä yksi jäljellä. Jouduin skannaamaan sen koneelle kun oli pakko palauttaa. Ei yhtään kiva lukea tekstiä koneelta. Onneks ei oo kauheen paksu kirja kyseessä. Sitten pitää lukea/selata kaikki 4 kirjaa vielä uudelleen.

Kaveri palasi USA:sta ja toi sieltä tytölle kevääksi ja kesäksi muutamia vaatteita. Kivaa! Vähän erilaisia kuin täällä.

sunnuntai!

j+beibi

Vierailija
9/39 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompulla ihanat nuo sydämmet, miten niitä tehtiinkään? Käytiinhän sitä joskus läpi, mutta olishan se kumma jos senkin muistais ;)

Äänestämään pitäis lähteä..

Pulleronah vaikenee, mutta vain hetkeksi (yllätys..)

Vierailija
10/39 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EMPPU minua jo kaipasi.. Eipä ihme, olen tosi harvakseltaan viime aikoina pinoutunut (mikä minua kovasti harmittaa ja hävettää!). En tiedä mihin aika häviää joka päivä, mutta sen tiedän, että jos avaan tän palstan niin siinä se päivä sitten meneekin... Eli välillä pitää ihan tahallaan pysytellä poissa, että saa kotihommat tehtyä!

Meillä ollaan oltu vuorotellen flunssan kourissa, isompi poika jo parani, Akseli on melkein jo toipunut mutta minä olen nyt sitten saanut sen. Olo on aika nuutunut, pää on täynnä paksua räkää, joka ei tahdo tulla ulos. Kunpa se nyt ei jäisi minnekään poski- tai nenäonteloihin tulehtumaan... Pojat sentään olivat ihan reilusti räkäisiä!

En ole pariin päivään pinoja lukenut, joten enpä osaa kommentoida muuta kuin tän päivän gallup kysymystä vaatteidenvaihdosta. Meillä kun ei kakata kuin kerran viikossa, ei siitä syystä tarvi vaatteita vaihdella mutta nyt kuolataan niin paljon että on vaatteet koko ajan märkinä! Eli pidän käytössä Akselilla kaksia bodya ja potkuhousuja, jotka vaihdan pari kertaa päivässä tai tarpeen mukaan, toiset välil kuivumaan ja sit taas takasin, pyykkiin yhden tai kahden päivän jälkeen. Omia paitoja menee pyykkiin pari päivässä samasta syystä, olkapäät ihan kuolassa (ja räässä) vaikka kuinka yrittäis muistaa jotain rättiä pitää olalla!

Ja nyt se meidän kuolakone heräilee, täytyy mennä katsomaan!

Kivaa sunnuntaita!

Ninnuli ja Akseli

Vierailija
11/39 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui yksi asia, nimittäin MERITÄHTÖNEN joko teidän vauva kastettiin? Sinusta ei ole kuulunut vähään aikaan *oottelee*

Vierailija
12/39 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotta ei nukkunu päikkäreitä ku reilu tunnin ja siitäkin loppuaika meni hyssytellessä. Mikäköhän on ku ei nuku?! Niin nauravaisena vaan köllötti sängyllä ku riisuin ulkovaatteita pois, osaa siinä sit olla vihainen, höh =) Nyt hän viihtyy tuossa vieressä lattialla jumppaamassa, harvinaista herkkua meillä. Viime yö meni silleen et söi vikan kerran 21.30 ja vein sänkyyn sen jälkeen. Muutaman kerran sai tuttia mennä antaa ja oli sikeessä unessa. Hyöri yhden maissa, annoin tuttia vähän väliä, kunnes syötin kello 2. Seuraava syöttö 6.30 kieppeillä. Herättiin 9. Ja sit nukahti tisulle ennen 11 ja puin ja laitoin ulos rattaisiin, nukkui tosiaan hyvin tunnin minkä jälkeen ähinää ja puhinaa ja lopulta otin sisälle ja pirteä tyttö on. Saas nähdä miten ja milloin nukahtaa taas...Kunpa rytmi olis aina sama....

Eilen illalla kahteen kertaan raivosi rinnalle, onko muita vaaveja jotka raivoaa, kun syödä pitäis? Aika nopsaa onneks lopetti, huaah, raskasta se silti oli!!!

Galluppiin, meillä menee 1-3 bodya päivässä, riippuu kuinka pukluaa ja kuolaa.

Nyt alkaa tyttö kyllästyä matolla, täytynee lopettaa, hei vaan ja sunnuntain jatkoja!!! Äänestäkäähän meille hyvä pressa!

Vierailija
13/39 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tuolla rytmillä et kunpa se olis säännöllistä aina eikä tämmöstä niinku tänään et nukuttiinkin ulkona vaan tunti eikä 3 ku yleensä. Sai tost tekstistä semmosen kuvan et oispa rytmi aina sama ku tänään, ehei. no nyt meen...

Vierailija
14/39 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa että [b]Ninnulikin[/b] kävi ilmoittautumassa :) Niinhän siinä tuppaa usien käymään, että kun tänne tulee niin siinä tovi vierähtää.... ;D

[b]pulleronah:[/b] Eli nuo sydämet saa koodilla [b]& hearts ;[/b] kunhan laittaa kaikki putkeen, ilman välilyöntejä siis. Niistä on ihan tullut mun tavaramerkki, päivän ekaan " allekirjoitukseen" ne on PAKKO laittaa :D

Minä kans tahtoisin jotain tolkkua rytmeihin. Meillä päivät on usein erilaisia, Pinjan unet ei koskaan mee samalla tavalla kahtena peräkkäisenä päivänä. No, riippuu myös paljon siitä että koko perheen rytmit on aina joka toinen viikko ihan erilaiset, johtuen miehen vuorotyöstä. Mutta eiköhän tämä tästä, onhan nuo lokavauvat kuitenkin vielä sen verran pieniä, että ei kunnon rytmiä kaikilla vielä tarvitse ollakaan.

Ooooolrait, lähren tästä taas muihin puuhiin. Pitäkäähän pino pystyssä!!

[b]Omppu-Emppu ;D

Vierailija
15/39 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oltiin miehen kanssa ravintolassa syömässä, lapset mummolassa. Haettiin vain vauva kotia ja esikoinen jäi omasta halustaan yökylään. Oli kyllä kiva ottaa vähän irtiottoa arjesta, jaksaa taas.

VAATTEIDEN VAIHDOSTA, meillä aina samat vaatteet päivän päällä. Sitte jos tulee kakkat läpi tai puklut rinnuksille, niin toki vaihdan. Yöksi vaihdan aina yöpuvun ja sama yöpuku menee monesti pari yötä.

Täs samalla luen sanomalehteä, jossa on juttua lapsettomista. Tekstin mukaan yhä usempi haluaa olla lapseton. Eipä ne tiedä mistä kaikesta ihanasta jää väliin, mutta valintansa kullakin. Itse en voisi kuvitella lapsetonta elämää. Jos meille ei olisi biologisia lapsia suotu, olisin tahtonut adoptoida.

Nyt lyö pää tyhjää, hmm, mistähän muusta on ollut puhetta... Ai niin, taitaa laihduttaminen olla tällä viikolla pielessä kun oltiin eilen sielä ravintolas. Ja tänään mennään yksille synttäreille ja aion kyllä kakkua ottaa... No ens viikolla taas uudella innolla.

Odottelen täs et mies pääsee töistä ja sitten mennään äänestämään. Äänestetään miehen kans eri ihmistä. Onkos muilla näin? Ei meillä kumminkaan asiasta mitään riitaa ole ollut, ei silti niin kovasti näitä vaaleja seurata vaikka tärkeästä asiasta onkin kyse.

Mukavaa sunnuntain jatkoa äideille ja vauvoille!

Emily

P.s. Kävin katsomassa syntyneet.fi-sivuilla ja bongasin muutaman lokalahjan. Ihania vauvoja teillä, tosi söpöjä. Saas nähdä saanko meidän Matiaksen kuvaa sinne ikinä laitettua.

Vierailija
16/39 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin äänestettiin miehen kanssa eri henkilöö.

Mä kans kävin laittamassa Juliuksen kuvan syntyneet sivustolle,ei kyllä vielä näkyny siellä,mut kättärillä syntyneiden joukkoon liittyy:) Laitoin terveiset kohtaan terkut lokakuisille:)

No nyt lähden syöttämään meidän pikkuherraa jotta rupeis sit pikkuhiljaa päikkäreille!

Vierailija
17/39 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytin sen eilen päivystyksessä. kurkku oli punainen joten se varmaan vaivaa. lääkekuuria ei saatu kun on ilmeisesti joku viirus. nyt lämpöä 38.2. voi pientä reppanaa...toivottavasti menis ohi ja ettei ainakaan pahenis ettei jouduttais sairaala hoitoon.

hauskaa ja toivottavasti tervettä sunnuntaita kaikille!

-äiti-81, poika 1v5½kk ja tyttö 2½kk

Vierailija
18/39 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt täytyy myöntää et eilen ja tänään en oo paljon vatsalihaksia tai lenkkejä tehnyt...kun tuo neiti on kipee niin täytyy säästää kaikki voimat sille...mut kunhan neiti paranee lupaan jatkaa samaan malliin;)

Vierailija
19/39 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestämässä käyty ja samalla tuli tehtyä miehen kanssa mukava vaunulenkki. Ruoka on uunissa ja nyt on hetki aikaa istahtaa koneen ääreen.

Pariin päivään en ole käynyt kunnolla pinoja lukemassa, joten en ole kärryllä mistä ollut puhetta,kyselyjä. Sorry.

Mutta tämänpäiväiseen galluppiin vastaan, että meillä menee samat vaatteet koko päivän, ellei kakat tai pissat tule läpi. Poika ei kuolaa niiiin paljon, että tartteis bodya vaihtaa kesken päivää. Ainakaan vielä. Kovasti tosiaan sylkyä tulee ja kädet suussa koko ajan. Hampaita?No ei varmaan vielä.

Rytmistä sen verran, että meillä on pysynyt suurin piirtein koko ajan sama rytmi. Elikkäs illalla 21-22 nukkumaan, eka herätys n klo 04-05 ja siitä reilun parin tunnin päästä taas herätys. No sitten 9 aikoihin poju taas herää ja teen aamupesut ja sitten seurustellaan. Joskus otetaan puolen tunnin tirsat tässä välissä, joskus ei ja päiväunille käydään n 12-13 aikoihin. Ulkona nukkuukin sitten 3-4 tuntia ja sittenpä pikku mies jaksaa valvoa koko illan. tai ei ihan, yleensä ottaa sellaset 15-30 minsan tirsat jossain vaiheessa. Että näin meillä. Olen ihan tyytyväinen tähän rytmiin. Toivottavasti suurin piirtein pysyis tälleen. Ainakin yöunien kohdalla.

Mites muilla, onko vauvoillanne karstaa? Jaakolla on ollut pidemmän aikaa ja olen öljyllä yrittänyt saada pois sitä. Sitkeesti se karsta vaan pysyy, mikähän avuksi?

Huomaan, että usein tulee kirjoitettua poika, pikkumies jne. eikä omalla nimellä. Hö, älkää välittäkö.

Nyt muistin aikaan : paranemisia kipeille lapsukaisille

Onnea kihlautuneille, syndesankareille ym.

uudet pinoilijat:tervetuloa!

lokamammat jotka eivät ole pinoilleet, missä

olette?!

Unohtuu aina monta juttua kirjottaa, minne lie ajatukset karkaa. Mutta minä karkaan nyt vähäks aikaa sohvalle makoilemaan :)

T: Hemulii_i

Vierailija
20/39 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos kaikille onnentoivotuksista!! Eipä sen kummempia juhlallisuuksia järjestetty/järjestetä. Jos sitä vaikka ens vuonna sitten juhlistais kahden kesken kun Aadan voisi viedä yöhoitoon. (voishan sen jo nyt mutta kun en raaski:))

Tänään sain aamiaisen sänkyyn ja Aada kun oli hereillä niin kelli siinä sängyllä tyytyväisenä meidän syödessä. Jossain vaiheessa huomasin, että lakana alkoi näyttämään märältä, kun ei neiti vielä ollut aamupesuille ja vaipanvaihdolle asti ennättänyt..no,koska vahinko oli jo ehtinyt tapahtua niin ajattelin syödä rauhassa loppuun ja lähteä vasta sitten pyykkäämään. Tyttö jatkoi tyytyväistä puuhailuaan ja ei aikaakaan kun märän näköinen alkoi kellertämään ja niinhän siinä kävi, että oli niskaa myöten peessä ennenkuin pyykille ehdittiin..Kyllä oli sitten herkullinen sänkyaamiainen;)

Äänestämään pitäisi lähteä meidänkin ja eiköhän meillä ole sama ehdokas..tosin voisi ihan hyvin olla eri ehdokaskin..Mulla kun on tapana äänestää ihmistä ja mies sitten ajattelee tarkemmin kenen etuja ehdokas ajaa jne..Mutta se politiikasta..;)

Sitten sitä vaatekerta asiaa..Eli pitäisin kyllä samat vaatteet aamusta iltaa, jos nyt ei isompia kyläreissuja tms. ole tiedossa, mutta hyvin harvoin se on mahdollista Aadan kainalokakkojen takia..Eli vähintään kerran päivässä menee koko vaatetus vaihtoon, usein sukkia myöten:)

Niin ja saunomisesta, ollaan reilun kuukauden verran käytetty neitiä saunassa aina sillon tällön. Itse saunotaan joka ilta kun Aada on käynyt nukkumaan.

Tosi söpöjä kuvia olette laittaneet sinne syntyneisiin ja kastettuihin. Jos sitä minäkin kävisin Aadan liittämässä Lohjan kastettuihin.

No mutta nyt sinne äänestämään..

MariJo ja Aada