Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nuori äiti?

Vierailija
15.01.2006 |

heips!

yhdessä kihlattuni kanssa että pidämme lapsen.Saan tukea j

Olen 17-vuotias äiti ja poikani on jo 10kk.ajattelin kysyä mitä mieltä olette siitä jos nuorena tekee lapsen.Minulle ja 8-vuotta vanhenmalle kihlatulle oli suuri onni että saimme terveen pojan.Mietin monta monituista kertaa että mitä teen kun olen näin nuori ja että ammatti ensin.Teimme päätöksen. tarvitsin tukea omalta siskolta,vanhemmiltani ja muilta.Olen onnellinen että sain terveen pojan.Onnellinen myös siitä että kihlattu oli tukenani ja myös kaikki sukulaiset vaikka olenkin näin nuori äiti.Viikot olen pojan kanssa kaksin tai äitini luona koska kihlattuni on töissä.Se on niin íhana nähdä miten lapsi kasvaa ja kehittyy.Monet eivät välttämättä osaa ajatella meitä nuoria äitejä ajattelevat että liian nuori ja ei osaa kasvattaa tai että lapsia vielä itse mutta olen huomannut että monet ymmärtää ja auttaa jos jotain tapahtuu.Olen iloinen äiti ja masennusta ei ole ollut.Kauheaa ajatella että miten jotkut äidit hakkaa lapsia taikka tappavat en pahalla sano mutta heillle ei pitäisi lasta suoda.Itse olen niin ilahtunut kun poika syö monipuolisesti puurosta lähtien eikä ole millekkään allerginen. painoa oli viimeksi pojalla 9250kg ja pituus 71cm.se on ihana kun kihlattu tulee töistä ja se että saa olla perheen kesken. kirjoittakaa takaisin mitä olette mieltä:)!!!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vauvastasi ap:)

Vierailija
2/5 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ihmettelen miksen tehnyt ensimmäistä lasta aikaisemmin. Nyt kolmekymppinen ja kaksi lasta. Huomaa miten vuodet tuo koko ajan enemmän väsymystä pienten lasten hoitoon vaikka hyvässä kunnossa olenkin. Voisin ajatella kolmattakin lasta mutta en haluaisi kovin paljon yli 30 enää synnyttää saati sitten hoitaa pikkulapsia lähestyessä 40. Tosin oma äitini sai minut 18 vuotiaana ja muisti kyllä aina sanoa että virhe oli koska vapaus meni. Mutta se on yksilöllistä ja asennekysymys. Nykysuomessa opiskella voi vaikka olisi lapsia eli muista palata myöhemmin opintoihin ja opiskella ammatti. Ehdit kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aivan varmana katson kieroon " miehiä" , jotka jahtaa jotain pikkupilluja.

Vierailija
4/5 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain lapsen 20-vuotiaana, ja tunnen että elämäni on PILALLA. Miksi pilasin sen, miksi?????

Sinäkin tulet vielä näihin aatoksiin, kunhan tulet tähän menoikään jossa itse olen.

Ystävällinen vinkki alle 25-vuotiaille:

ÄLKÄÄ TEHKÖ LAPSIA!!!!

Vierailija
5/5 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea vaan teille ap :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi